Mi a teendő, ha a mobilszolgáltatás előfizetője elhunyt?
Ha az előfizető elhunyt, az örökösnek kötelessége a halotti anyakönyvi kivonat vagy halottvizsgálati bizonyítvány megszerzése után, erről azonnal értesíteni a szolgáltatót, és hitelt érdemlően igazolni a halálesetet. Az örökösnek az elhunyt előfizető nevén lévő összes előfizetésről nyilatkozni szükséges.
Mi a teendő, ha tovább szeretnéd használni az előfizetést?
Amennyiben a telefonszámot továbbra is használni szeretnéd, úgy kérünk fáradj be egy Yettel üzletbe ahol díjmentes saját nevedre történő szerződéskötési lehetőséget biztosítunk!
Mi a teendő, ha az előfizetést meg szeretnéd szüntetni?
A következő pontban felsorolt dokumentumok bemutatásával az örökös személyesen, a Yettel üzletekben vagy a weboldalunkon elérhető űrlapon kezdeményezheti a megszüntetést.
Milyen dokumentumok szükségesek az ügyintézéshez?
• Halotti Anyakönyvi Kivonat vagy
• Halotti bizonyítvány vagy
• Öröklési bizonyítvány vagy
• Hagyatékátadó végzés.