Mi a teendő, ha a mobilszolgáltatás előfizetője elhunyt?


Ha az előfizető elhunyt, az örökösnek kötelessége a halotti anyakönyvi kivonat vagy halottvizsgálati bizonyítvány megszerzése után, erről azonnal értesíteni a szolgáltatót, és hitelt érdemlően igazolni a halálesetet. Az örökösnek az elhunyt előfizető nevén lévő összes előfizetésről nyilatkozni szükséges.
 

Mi a teendő, ha tovább szeretnéd használni az előfizetést? 

Amennyiben a telefonszámot továbbra is használni szeretnéd, úgy kérünk fáradj be egy Yettel üzletbe ahol díjmentes saját nevedre történő szerződéskötési lehetőséget biztosítunk!

Mi a teendő, ha az előfizetést meg szeretnéd szüntetni?


A következő pontban felsorolt dokumentumok bemutatásával az örökös személyesen, a Yettel üzletekben vagy a weboldalunkon elérhető űrlapon kezdeményezheti a megszüntetést. 

Milyen dokumentumok szükségesek az ügyintézéshez? 


•    Halotti Anyakönyvi Kivonat vagy
•    Halotti bizonyítvány vagy
•    Öröklési bizonyítvány vagy
•    Hagyatékátadó végzés.