Kiszállítási információk online rendeléshez



Rendelj online kedvezménnyel, ingyenes kiszállítással!


 

Shopping

Mennyi a kiszállítási idő?

A megrendelés leghamarabb a rendelés leadását követő 2. munkanaptól vehető át, amennyiben a rendelés adott nap 14.00 óráig beérkezik hozzánk. Ha 14.00 óra után rendelsz, akkor a 3. munkanapon szállítunk. A kiszállítás időpontját te is kiválaszthatod, a rendeléskor megadhatod azt a napot és időpontot, amikor kényelmesen át tudod venni a csomagot. A kiszállítás időpontját a megadott e-mail címre küldött levélben minden esetben visszaigazoljuk.

Amennyiben a megrendelés bármilyen okból mégsem, vagy nem a megrendelés szerint teljesíthető, a visszaigazolás követő 3 munkanapon belül telefonon vagy SMS-ben tájékoztatunk.

Szállító partnereink és szolgáltatási területük

PartnerCímre történő szállításCsomagponton leadásSzállítási idősávElérhetőségekÜgyfél értesítésekCsomagkövetés
Magyar Posta Logisztika Zrt.ország teljes területénPostapontokonhétköznap 8.00-17.00MPL honlapjasms, e-mailcsomagkövetés
Hellmann Kft. (volt Innight Kft.)Budapest, Törökbálint, Budaörs és Diósdnincshétköznap 8.00-17.00honlap
+36209339999
hívás, smscsomagkövetés
Wolt (csak Yepp termék szállítása esetén)Budapest, Pécs, Debrecen, Győr, SzegednincsWolt szállítási időbenWolt honlapjaapp-banYettel app-ban, Wolt app-ban

Hova kérheted a csomagot?

A megrendelésed rendelheted:

  • házhozszállítással bármely belföldi címre,
  • csomagpontra (csak Magyar Posta esetén),
  • átveheted Yettel üzletben.

Postapont és Yettel üzlet választása esetén a szállítási szolgáltató értesítést küld, ha a csomag átvehető. Az átvételre 5 munkanap áll rendelkezésre, a 6. munkanapon az át nem vett csomag visszaküldésre, a megrendelés törlésre kerül. Ilyen esetben, ha továbbra is szükséged van a csomagra, akkor újra meg kell rendelned.


Átvétellel kapcsolatos információk

Magánszemély esetén:

Átvételkor az online rendelés során megadott dokumentumokat kell bemutatni - fényképes igazolványt  és lakcímkártyát. Más dokumentum nem fogadható el, ha nem tudod bemutatni a kért igazolványokat, akkor a termék biztonsági okokból nem kerülhet átadásra.

Fényképes igazolvány típusok, amiket elfogadunk:
•    régi típusú személyi igazolvány, amely tartalmazza az állandó lakcímet,
•    régi típusú személyi igazolvány és lakcímkártya,
•    új típusú személyi igazolvány (kártya) és lakcímkártya,
•    Magyarországon kiállított új típusú vezetői engedély (kártya) és lakcímkártya,
•    útlevél és lakcímkártya.

Cég esetén:

Ha a megrendelő nem magánszemély (cég, egyéni vállalkozó, stb.), az átvevőnek cégszerű meghatalmazással kell rendelkeznie a termék és számla átvételéhez,  és a kapcsolódó szerződések aláírásához. Az átvételkor a képviseleti jogot igazoló dokumentumokat be kell mutatni (pl. aláírási címpéldány), valamint meghatalmazás esetén a meghatalmazás eredeti példányát  – ezek hiányában a megrendelés nem teljesíthető.


Ki veheti át a csomagot?

Az online, webshopon megrendelt terméket csak a megrendelő veheti át személyesen, meghatalmazással a csomag nem vehető át.


Sikertelen kézbesítés esetén mi a teendő?

Házhozszállítás választása esetén minden esetben a szállító partnerek 2 alkalommal kísérlik meg a kiszállítást, a választott időpontban, és az azt követő munkanapon. 
Amennyiben a kiszállítás nem sikerül:

•    A Magyar Posta Logisztika (MPL) a kétszeri kiszállítási kisérlet után a csomagot letétbe helyezi a lakóhelyhez legközelebbi postán, ahol 5 munkanap áll rendelkezésre a csomag átvételére. Ha a csomagot nem veszed át, a 6. munkanapon visszaküldésre kerül. 
•    A Hellman Kft. futár kollégája a kiszállítás során egyeztetés céljából telefonon keres, ill. SMS-értesítést küld. A kétszeri sikertelen kézbesítést követően a csomag visszaküldésre kerül.

Sikertelen kiszállítás esetén a megrendelést töröljük, erről SMS-ben értesítünk.  Ha továbbra is szükséged van a csomagra, akkor újra meg kell rendelned.


Panaszoddal hova fordulhatsz?

Kiszállítással kapcsolatos módosítási igényekkel, kérdéssel, panasszal, fordulj telefonos ügyfélszolgálatunkhoz, hívd a 1220-at.