Kiszállítási információk online rendeléshez
Rendelj online kedvezménnyel, ingyenes kiszállítással!
Mennyi a kiszállítási idő?
A megrendelés leghamarabb a rendelés leadását követő 2. munkanaptól vehető át, amennyiben a rendelés adott nap 14.00 óráig beérkezik hozzánk. Ha 14.00 óra után rendelsz, akkor a 3. munkanapon szállítunk. A kiszállítás időpontját te is kiválaszthatod, a rendeléskor megadhatod azt a napot és időpontot, amikor kényelmesen át tudod venni a csomagot. A kiszállítás időpontját a megadott e-mail címre küldött levélben minden esetben visszaigazoljuk.
Amennyiben a megrendelés bármilyen okból mégsem, vagy nem a megrendelés szerint teljesíthető, a visszaigazolás követő 3 munkanapon belül telefonon vagy SMS-ben tájékoztatunk.
Szállító partnereink és szolgáltatási területük
Partner | Címre történő szállítás | Csomagponton leadás | Szállítási idősáv | Elérhetőségek | Ügyfél értesítések | Csomagkövetés |
Magyar Posta Logisztika Zrt. | ország teljes területén | Postapontokon | hétköznap 8.00-17.00 | MPL honlapja | sms, e-mail | csomagkövetés |
Hellmann Kft. (volt Innight Kft.) | Budapest, Törökbálint, Budaörs és Diósd | nincs | hétköznap 8.00-17.00 | honlap +36209339999 | hívás, sms | csomagkövetés |
Wolt (csak Yepp termék szállítása esetén) | Budapest, Pécs, Debrecen, Győr, Szeged | nincs | Wolt szállítási időben | Wolt honlapja | app-ban | Yettel app-ban, Wolt app-ban |
Hova kérheted a csomagot?
A megrendelésed rendelheted:
- házhozszállítással bármely belföldi címre,
- csomagpontra (csak Magyar Posta esetén),
- átveheted Yettel üzletben.
Postapont és Yettel üzlet választása esetén a szállítási szolgáltató értesítést küld, ha a csomag átvehető. Az átvételre 5 munkanap áll rendelkezésre, a 6. munkanapon az át nem vett csomag visszaküldésre, a megrendelés törlésre kerül. Ilyen esetben, ha továbbra is szükséged van a csomagra, akkor újra meg kell rendelned.
Átvétellel kapcsolatos információk
Magánszemély esetén:
Átvételkor az online rendelés során megadott dokumentumokat kell bemutatni - fényképes igazolványt és lakcímkártyát. Más dokumentum nem fogadható el, ha nem tudod bemutatni a kért igazolványokat, akkor a termék biztonsági okokból nem kerülhet átadásra.
Fényképes igazolvány típusok, amiket elfogadunk:
• régi típusú személyi igazolvány, amely tartalmazza az állandó lakcímet,
• régi típusú személyi igazolvány és lakcímkártya,
• új típusú személyi igazolvány (kártya) és lakcímkártya,
• Magyarországon kiállított új típusú vezetői engedély (kártya) és lakcímkártya,
• útlevél és lakcímkártya.
Cég esetén:
Ha a megrendelő nem magánszemély (cég, egyéni vállalkozó, stb.), az átvevőnek cégszerű meghatalmazással kell rendelkeznie a termék és számla átvételéhez, és a kapcsolódó szerződések aláírásához. Az átvételkor a képviseleti jogot igazoló dokumentumokat be kell mutatni (pl. aláírási címpéldány), valamint meghatalmazás esetén a meghatalmazás eredeti példányát – ezek hiányában a megrendelés nem teljesíthető.
Ki veheti át a csomagot?
Az online, webshopon megrendelt terméket csak a megrendelő veheti át személyesen, meghatalmazással a csomag nem vehető át.
Sikertelen kézbesítés esetén mi a teendő?
Házhozszállítás választása esetén minden esetben a szállító partnerek 2 alkalommal kísérlik meg a kiszállítást, a választott időpontban, és az azt követő munkanapon.
Amennyiben a kiszállítás nem sikerül:
• A Magyar Posta Logisztika (MPL) a kétszeri kiszállítási kisérlet után a csomagot letétbe helyezi a lakóhelyhez legközelebbi postán, ahol 5 munkanap áll rendelkezésre a csomag átvételére. Ha a csomagot nem veszed át, a 6. munkanapon visszaküldésre kerül.
• A Hellman Kft. futár kollégája a kiszállítás során egyeztetés céljából telefonon keres, ill. SMS-értesítést küld. A kétszeri sikertelen kézbesítést követően a csomag visszaküldésre kerül.
Sikertelen kiszállítás esetén a megrendelést töröljük, erről SMS-ben értesítünk. Ha továbbra is szükséged van a csomagra, akkor újra meg kell rendelned.
Panaszoddal hova fordulhatsz?
Kiszállítással kapcsolatos módosítási igényekkel, kérdéssel, panasszal, fordulj telefonos ügyfélszolgálatunkhoz, hívd a 1220-at.