Készülékek javítása
Tudjuk, mennyire kellemetlen ha elromlik a telefonod, ezért kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy minél gyorsabb és gördülékenyebb legyen a javítás folyamata. Meghibásodott készülékedet bármelyik üzletünkben leadhatod javításra, és mi minden segítséget megadunk ahhoz, hogy minél előbb újra használhasd mobilodat.
Ismerd meg: Szerviz szabályzat
Javítás folyamata
1.
Hozd be elromlott készülékedet bármelyik Yettel üzletbe
2.
A készüléket továbbítjuk a márkaszervizbe, ahol azt precízen és gyorsan megjavítják.
3.
Gyere el működő készülékedért az általad választott Yettel üzletbe
Mit kell tennem, ha elromlott a készülékem?
Amennyiben készüléked elromlott, vagy hibát tapasztalsz működésében nincs más dolgod, mint meglátogatni bármelyik üzletünket, hogy javításra váró készüléked szervizelését elindíthassuk. A javítás a hiba jellegéből adódóan lehet garancia keretein belül díjmentes vagy fizetős, amennyiben a készülék márkaszervizeinek szakemberei azt megállapítják.
Az ügyintézés megkönnyítése érdekében kérjük hozd magaddal:
A készülék vásárlásakor kapott jótállási jegyet vagy a vásárláskor kiállított számlát
(amennyiben nem találod a jótállási jegyet, kérünk, érdeklődj telefonos ügyfélszolgálatunkon 1220)Személyi igazolványt
Javításra váró készüléket és annak tartozékait (töltő, akku, headset)
Mennyi idő alatt javítják meg a készülékem?
A Yettel arra törekszik, hogy minden, javításra leadott készülék 15 napon belül visszaérkezzen a márkaszervizekből, ahová a lehető legrövidebb idő alatt juttatjuk el azokat. Vannak azonban olyan esetek, amikor a javítás ennél több időt vesz (vehet igénybe) igénybe, (például alkatrész hiány, készlet problémák esetén).
Fontos tudnod!
Kölcsönkészüléket minden esetben megpróbálunk biztosítani, mikor a márkaszervizbe küldjük készüléked!
Az értékesítési pontokon leadott készülékek szervizelése nem a Yettelnél történik, a készüléket továbbítjuk a gyártói márkaszerviznek.
Igyekszünk a lehető legtöbb segítséget megadni a szervizeléssel kapcsolatban, így, az üzletben kapott szerviz munkalapon feltüntetjük a végleges elkészülési határidőt is.
Fontos, hogy ez egy becsült határidő, mely nagymértékben függ a hiba jellegétől, a márkaszervizek készlet ellátottságától!
A Yettel értékesítési pontokon vásárolt készülékek jótállásának időtartama a listaártól függően változik:
- 10 000 - 100 000 Ft-ig: 1 év
- 100 000 - 250 000 Ft-ig: 2 év
- 250 000 Ft felett: 3 év
A gyártók a kötelező jótálláson felül önkéntes korlátozott jótállást vállalhatnak, melynek feltételeiről a gyártók honlapján, illetve a készülék alapcsomagjában található gyártói nyilatkozatból tudsz tájékozódni.
Hol tudom érvényesíteni a garanciát?
Készülékedet bármely értékesítési pontunkon, valamint a hivatalos márkaszervizekben is leadhatod garanciális javításra. A hivatalos márkaszervizekről a készülék gyártójánál, a gyártó honlapján, illetve az alapcsomagban elhelyezett dokumentumokból tájékozódhatsz.
3 munkanapon belüli csereigény
A vásárlást követő 3 munkanapon belül meghibásodott készülék cseréje bármely értékesítési ponton történhet. Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a hiba a csere helyszínén tapasztalható és az a rendeltetésszerű használatot akadályozza! Ellenkező esetben bevizsgálásra és javításra tudod leadni a készüléket.