Sajtóközlemények

1-10 / 61 találatból

Miller Dávid: Felemelő, ha tudunk segíteni

Minél többen teszünk jót, annál szebb lehet az ünnep

Fülhallgató, ruházati cikkek és illatszerek: 1200 gyerek idei kívánságát teljesítette a Yettel a Baptista Szeretetszolgálattal közös karácsonyi kampányában. A szeretetszolgálat tapasztalatai alapján a legkevesebb adomány általában a 13-18 éves fiatalokhoz érkezik, pedig ennek a korosztálynak különösen nagy szüksége van a megerősítésre, a támogatásra.

Tovább

Tippek és tanácsok a téli szünetre

A kulcs a minőségi idő és a közös élmények

A téli szünidő idén is hosszúra nyúlik, december 21-től január 5-ig tartanak zárva az iskolák. Ez az időszak különösen a szülők számára jelenthet kihívást, hiszen nemcsak a gyerekek felügyeletéről, de a szabadidő hasznos eltöltéséről is gondoskodni kell. Hogyan érhetjük el, hogy a gyerekek ne csak a digitális eszközökön „lógjanak”, hanem fejlődjenek és közben jól is érezzék magukat? Koren Balázs, a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli szakmai vezetője, gyakorló édesapa oszt meg praktikus tanácsokat.

Tovább

Szívesen adományozunk, de szeretnénk tudni, mire van szüksége a támogatottnak

1200 hátrányos helyzetű gyerek kívánsága teljesül idén karácsonykor

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége van, és azt is, mire fordítják az adományt. A mobilszolgáltató és a Baptista Szeretetszolgálat közös kampányában most arra hívja fel a figyelmet, hogy miként lehet egyszerű és nyomon követhető az adományozás.

Tovább

Vigyázat: Black Friday és karácsony? Kiváló terep az online csalók számára!

Az online csalóknak az év vége olyan, mint egy tömött, ringó busz a zsebtolvajoknak

A Black Friday és a karácsonyi ajándékvásárlás időszaka hagyományosan az év legnagyobb online vásárlási hullámát hozza el. Az elmúlt években az e-kereskedelem robbanásszerű növekedést mutatott, de az év végi akciók idején és az ünnepi időszak heteiben a rendelések száma a legmagasabb az év során. A netes vásárlás egyszerűsége és gyorsasága azonban nemcsak a vásárlók számára, hanem az online csalóknak is nagy lehetőségeket jelent. Van megoldás a biztonságra.

Tovább

A magyarok több mint fele megvalósította legalább egy gyerekkori álmát

Vágyak és inspirációk: friss kutatás készült a ‘Mi vagyunk Azahriah’ című film kapcsán

Utazás, vagyonszerzés, karrier és hobbi. A legtöbb magyarnak ezeken a területeken vannak vágyai, melyeket még szeretne megvalósítani a jövőben – derült ki a Yettel friss, országos reprezentatív kutatásából. A mobilszolgáltató a ‘Mi Vagyunk Azahriah’ című film apropójából készített kutatásában a jelenlegi és gyerekkori álmokat térképezte fel, és kiderült, hogy minden tizedik húszas éveiben járó fiatal álmodozik hírnévről.

Tovább

Robotokkal segíti a hatékonyabb oktatást a Yettel

Kiterjeszti robotika-oktatás kezdeményezését a mobiltársaság, ingyenes robotkészletekre pályázhatnak az iskolák

Megkezdődött a felkészülési és jelentkezési időszak a 2024/2025-ös ProSuli robotikaversenyre. A mára országos jelentőségű, nemzetközi versenyrészvételt is kínáló eseménysorozatra új iskolák és robotikacsapatok jelentkezését is várják. Az újoncokat és kezdő csapatokat online oktatóanyaggal és konzultációs lehetőséggel segítik a szervezők, illetve nyílt pályázatot indítanak az iskoláknak ingyenesen megszerezhető LEGO robotkészletekre.

Tovább

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat

Többek között a Telex, a 24.hu, az RTL és a Szabad Európa munkatársai kapták az elismerést

Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.

Tovább

77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra

Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban online vásároljuk meg, amire a tavalyinál körülbelül hatezer forinttal tervezünk többet költeni idén – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. És kiderül az is: megajándékozottként szeretjük, ha meglepnek minket, de ha mi vagyunk az ajándékozó, jobban örülünk, ha tudjuk, mire vágyik a másik. A Yettel már ötödik alkalommal mérte fel a magyarok karácsonyi kapcsolattartási, ünneplési és ajándékozási szokásait, valamint azt, hogyan használják a közösségi médiát az ünnepléshez és a karácsonyi kapcsolattartáshoz.[1]

Tovább

Év végéig már biztosan marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentes próbaidőszakkal tesztelhető

A Yettel meghosszabbítja a Yepp tarifa kedvezményes havidíját és új, ingyenes próbaidőszakot vezet be

Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.

Tovább

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Új, az akadálymentesítést támogató funkciót is bevezetnek

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bradka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

Tovább