Magyarország leggyorsabb mobilhálózataMagyarország leggyorsabb mobilhálózata
Videó lejátszása

Adathálózatunk

Yettel 5G hálózata

Még több készüléket és még több adatforgalmat csak egy új generációs hálózat tud  kiszolgálni. 

VoLTE a Yettel 4G-n

A Voice over LTE (VoLTE) technológia lehetővé teszi, hogy egyszerre telefonálj és netezz a Yettel 4G-n.

98%-os lefedettség

Magyarország Yettel adat lefedettsége 98,26 %-os, aminek a kapacitását folyamatosan bővítjük.

Magyarország leggyorsabb mobilhálózata az NMHH és az Ookla mérései alapján

A Szélessáv.net az NMHH Szélessáv Programjának részeként jött létre, hogy független felületként segítse a hazai szélessávú internet hozzáférési szolgáltatást biztosító hálózatok és szolgáltatások sebességének ellenőrzését. Az oldal az NMHH mérési módszertanának megfelelő mérési eredményeket összegzi, szakértők által hitelesített adatbázist használ. 

Az NMHH folyamatosan mérőautókkal járja az országot, amikkel ellenőrzi a hazai mobilhálózat lefedettségét és az elérhető mobilinternet sebességét, megbízható eredményeket biztosítva.

A legfrissebb mérések alapján a Yettel 4G és 5G mobilhálózatának a leggyorsabb a letöltési és feltöltési sebessége az országos összesített, átlagolt mérési eredmények alapján. Az NMHH által üzemeltetett szelessav.net oldalon elérhető térképnézet alapján a fogyasztók a lakóhelyükre vonatkozó mérési részeredményeket is meg tudják tekinteni, az országos összesített eredmények mellett.

A hálózatokat tekintve az 5G hálózatot a 4G hálózat fejlesztéseként kell értelmezni, ami megnövelt adatsebességet tesz lehetővé feltöltsékor és letöltéskor is. Az NMHH mérési módszertana alapján, az 5G hálózatok gyorsaságának mérései 5G képes mobileszközökkel, a 4G hálózatok mérései 4G képes mobileszközökkel történnek.

A teljes hálózatra vonatkozóan közzétett eredmény országosan történt mérések átlagolt eredményét mutatja, a méréseket pedig a hatóság folyamatosan végzi, és annak eredményét az internetes oldalon közzéteszi. 

Bővebben: Internetes sebességmérések: országos, összesített eredmények ‐ Szélessáv.net

Az Ookla® egy globális piacvezető vállalat, amely adatvezérelt betekintéseket nyújt a fogyasztóknak, vállalkozásoknak és más szervezeteknek a hálózatok és a kapcsolódási élmény javítása érdekében. 

A leggyorsabb szolgáltatót a Speed Score segítségével határozzák meg. A Speed Score egy összetett mérőszám, amelyet az Ookla Speedtest® használ a hálózatok teljesítményének értékelésére. Ez a mutató nemcsak az átlagos letöltési és feltöltési sebességet veszi figyelembe, hanem azt is, hogy egy adott hálózat milyen jól teljesít a különböző sebességszinteken. Az Ookla® – az NMHH mérőautós méréseitől eltérően – a felhasználók által a saját eszközeiken elindított mérések eredményeit használja fel a szolgáltatók közötti rangsor kialakításánál. A részlet mérési eredményeket tartalmazó riport azonban a Speed Score mellett, az átlagsebesség és medián sebesség értékek szerinti sorrendet is megmutatja, amely szempontok alapján úgyszintén a Yettel hálózata végzett az első helyen.

Az Ookla® 2024 évi, 3. és 4. negyedévi mérései alapján pedig egyértelműen a Yettel mobilhálózata lett a leggyorsabb Magyarországon.

Leggyorsabb mobilhálózatLeggyorsabb mobilhálózat


Ugye mennyivel könnyebb közel maradni egymáshoz, ha van egy okostelefonod és egy megbízható hálózatod?


Hallgasd meg mit gondolnak szakértőink, és tudj meg többet a Yettel folyamatosan fejlődő 5G élményéről 

 


Mihez kezdjünk a bántó kommentekkel? Hogyan változtatja meg a kommentkultúra és a közösségi média az életünket? Fiatalokat, valamint Knapek Éva és Fuller Bianka pszichológust kérdezte a telex tapasztalataikról és véleményükről.

 

A Popfilter új évadának negyedik adásábán Csepelyi Adrienn Nyáry Lucával és Nyáry Krisztiánnal beszélget arról, hogy milyen hatással van a családon belüli kommunikációra a technológia térnyerése, hogy van-e értelme korlátozni a gyerekeket online, és hogy mennyiben könnyíti vagy éppen nehezíti meg a mindennapokat a digitális kommunikáció. 





Megtalálhatom online az igazit? Milyen előnyei és hátrányai vannak a netes randizásnak? Többek között ezeket a kérdéseket járja körbe Ács Fruzsina humorista és dr. Horváth Kitti viselkedéselemző, life és business coach a Popfilter új adásában, Csepelyi Adrienn műsorvezetővel.

 


Istenes Bence és vendégei Kovácsovics Fruzsi, Tapasztó Orsi és Kamarás Norbi az online és digitális kapcsolattartás témakörét járják körül. Személyes tapasztalataikon keresztül beszélgetnek annak előnyeiről és hátrányairól egyaránt.

 



Lassan mindenki mindig online lesz az okostelefonok és a hálózat terjedésének köszönhetően. Azt gondolnánk, hogy kapcsolattartásban a nagyszülők és unokák generációja totálisan eltér egymástól, de tényleg így van? A Telex a fiatalokat kérdezte tapasztalataikról.

Nézd meg készülékajánlatainkat!

HONOR 200 5G

50 MP-es főkamera 

online akár 0 Ft

Yettel Prime Extra tarifával,
2 év hűséggel

Megnézem

Xiaomi Redmi Note 13 5G

108 MP-es főkamera

online akár 0 Ft kezdőrészlettel

Yettel Prime Simple Net tarifával,
2 év hűséggel

Megnézem

Samsung Galaxy A35 5G

50 MP-es főkamera

online akár 0 Ft

Yettel Prime Max tarifával,
2 év hűséggel

Megnézem

Xiaomi Redmi Note 13 Pro+

200 MP-es főkamera

online akár 0 Ft kezdőrészlettel

Yettel Prime Plus tarifával,
2 év hűséggel

Megnézem

Sajtómegjelenések

Koller György: Egy mobilhálózat sosincs teljesen készen

„Az önálló 5G-vel megjelenik a „hálózatszeletelés” lehetősége, ami elsősorban gyárak, termelőüzemek számára érdekes, hiszen az 5G hálózat minden előnyét képes nyújtani a publikus hálózattól teljesen függetlenül.”

2024. január 23.

Megjött a VoWiFi a Yettel lakossági ügyfeleinek

„Immár a Yettel Magyarország lakossági ügyfelei számára is elérhetővé vált hivatalosan a Wi-Fi kapcsolaton keresztüli hanghívás, mellyel a szolgáltató előfizetői olyan helyszíneken is használhatják okostelefonjukat hanghívásra, ahová a mobilhálózat nem vagy nem megfelelő minőségben ér el.”

2023. december 07.

A Yettel bekapcsolta az új mobilhálózatot – van, aki már most használhatja

„Magyarországon elsőként tette elérhetővé ügyfelei számára az önálló 5G technológiát a Yettel. Ezzel a fejlesztéssel válik valóra az 5G-szabvány számos előnye: lényegesen rövidülhet a válaszidő, növelhető az elérhető le- és feltöltési sebesség és további digitális szolgáltatások bevezetése valósulhat meg.”

2023. november 21.

Gyakran ismételt kérdések

 Hálózat, lefedettség, általános tudnivalók

  • Kültéri és beltéri lefedettség

    Beltérben az épületek csillapítása miatt kisebb a jelerősség, ezért a kültéri minőségnek megfelelő beltéri lefedettség csak kisebb területen érhető el, ahogyan a térképen is látható. Ugyanazon a helyen a kültéren tapasztalható le- és feltöltési sebességhez képest beltéren kisebb le- és feltöltési sebességek érhetőek el, ezt mutatják a térképen a kiválasztott ponthoz tartozó magyarázatban megadott irányadó értékek.

    Milyen sebességre számíthatsz?

    A különböző adatátviteli technológiák eltérő le- és feltöltési sebességet biztosítanak.
    Várható sebességek:

    • 4G/LTE-vel lefedett területen: letöltés: 20-150 Mbit/s; feltöltés: 3-50 Mbit/s
    • 4G+/LTE-A-vel lefedett területen: letöltés: 225-300 Mbit/s; feltöltés: 20-50 Mbit/s
    • 5G-vel lefedett területen: letöltés: 550-600 Mbit/s; feltöltés: 30-60 Mbit/s

    Minőségi mutató meghatározása:

    Kínált sávszélesség: a Szolgáltató által az internet-hozzáférési szolgáltatás nyújtása során az adott előfizetői hozzáférési ponton le- és feltöltési irányban elérhető, a szolgáltatáshoz rendelt adatátviteli sebesség felső elméleti határa, a besugárzási (lefedettségi) terület bármely kültéri pontján, bármely időpontban, Mbit/s-ban megadva.

    A Szolgáltató által kínált sávszélességekhez tartozó le- és feltöltési sebességek a különböző adatátviteli technológiák esetében a következőek:  4G/LTE - 150/50 Mbit/s; 4+/LTE - 300/50 Mbit/s.

    Az adott tarifacsomaghoz, kiegészítő szolgáltatáshoz tartozó kínált sávszélesség a fenti sebességektől eltérhet, melyről információ a Díjszabásban (ÁSZF 1/A. és 1/B. mellékletek) az érintett tarifacsomag, valamint kiegészítő szolgáltatás leírásában található. A kínált sávszélesség elérésének feltétele az adott területen a szolgáltatást biztosító hálózati technológia elérhetősége, az azt támogató eszközök (pl. készülék, megfelelő SIM) megléte, illetve a hálózat aktuális leterheltsége.

    *Várható sebesség: A lefedettségi térképünkön megjelenített várható sebesség értékek a Yettel mérései alapján készített becsléseken alapul. A megadott sebességértékek átlagos/iránymutató értékek, amelyek a terület lefedettségi viszonyaitól, a felhasználók számától függően változhatnak, a megadott értékekre nem vállalunk garanciát.

    Garantált sebesség: az internet hozzáférési szolgáltatáshoz rendelt a Szolgáltató által az adott előfizetői hozzáférési ponton le- és feltöltési irányban a besugárzási (lefedettségi) terület bármely kültéri pontján teljesíteni vállalt legkisebb adatátviteli sebesség, Mbit/s-ban megadva. A Szolgáltató által garantált le- és feltöltési sebesség valamennyi adatátviteli technológia esetén: 0 Mbit/s.

  • Hogy a lehető legjobb és leggyorsabb mobilhálózatot biztosítsuk neked, folyamatosan fejlesztjük és készítjük fel hálózatunkat az újabb generációs technológiák fogadására. 

    2G: A még 2G-snek számító GPRS technológia bevezetésével a mobilos internetezésért számított percdíj megszűnt. Ugyanebben az időszakban megjelentek a kamerás és színes kijelzős mobilok, így lehetővé vált akár az is, hogy fotót küldjünk a telefonunkról.

    3G: Egy megabájt adat letöltése negyedóra helyett már csak 20 másodpercet vett igénybe.  Mindössze kilenc év alatt ezerszeresére nőtt a mobilinternet sebessége: 1999-ben még csak 14,4 kilobit/s-mal lehetett letölteni, 2008-ban viszont már 14,4 megabit/s-os sebességet kínáltunk. 2022. júniusától a 3G hálózatot fokozatosan  lekapcsoljuk. Ezzel együtt a hálózatmodernizáció részeként nagyobb kapacitást biztosítunk a 4G/5G technológiáknak.

    4G: Bevezettük a 4G szolgáltatást, lehetővé vált, hogy olcsó havidíjért bárki olyan Hipernetre fizessen elő, amelyet egész hónapban intenzíven használhat. 2012-ben a Yettel ügyfelei számára Budapest teljes metróhálózatán elérhetővé vált a Hipernet. 

    4G+: Napjainkban arra koncentrálunk, hogy bővítsük a kapacitásunkat. Arra törekszünk, hogy a mobilhálózatok jelenlegi csúcsát jelentő 4G továbbfejlesztett változata, az akár 300 Mbps-os letöltési sebességet biztosítani képes 4G+ technológia még több bázisállomáson elérhető legyen. 

    VOLTE: Gyorsabb hívásfelépülést és jobb hangminőségű hívásokat hoz a közelmúltban indított Voice over LTE (VoLTE) technológia, amely lehetővé teszi, hogy a Yettel ügyfelei egyszerre bonyolítsanak hanghívást és netezzenek 4G-n.

    5G: Mivel tízszer olyan gyors, és tízezerszer annyi készüléket tud majd kiszolgálni, mint a 4G, a nagyon alacsony válaszidős hálózat nem csak a munkánkat fogja hatékonyabbá tenni, a mindennapi életünk is vele okosodik. Szakik számára: különböző típusai hullámokban épülnek majd ki. Az eMBB a 2020-as évekre, a mMTC akár már 2021-re várható, az URLLC építése pedig 2021-2022-től kezdődhet.

  • Időszakos hálózatmodernizációs munkálatokat folytatunk, amelyek a Yettel mobiltelefon és mobilinternet szolgáltatásainak átmeneti minőségi romlását vagy kimaradását is okozhatják. A fejlesztések célja, hogy a jövőben még magasabb színvonalú szolgáltatást biztosíthassunk ügyfeleinek.

    Az aktuálisan érintett területek és időpontok listája itt található.

  • Bázisállomások közelsége: A hálózat minőségét befolyásolja a bázisállomások elhelyezkedése (közelsége, sűrűsége). Minél rövidebb utat kell megtennie a rádióhullámnak, annál kevésbé romlik a jel minősége.

    Épületek és a többi mobil: A környezetedben tartózkodó felhasználók száma befolyásolja azt, hogy milyen erősnek érzed a hálózatunkat, mint ahogy az is, hogy egy mezőn, vagy egy vastag falú épületben állsz-e.

    Mediterrán ciklonok: A hálózatról alkotott képedet befolyásolja az időjárás is – nagyobb viharok esetén sokkal másabbnak érezheted a hálózat minőségét, mint egy szélcsendes, napsütötte reggelen.

 5G tudnivalók

  • Többszöröse a jelenlegi LTE/4G élménynek. Fontos, hogy a mobilod is 5G képes legyen, valamint az adatátviteli sebesség függ egyrészt a használat helyétől, azaz, hogy az adott helyen mennyire optimális a rádiós környezet (épületek, dombok, egyéb tereptárgyak árnyékolása például), másrészt a hálózat terheltségétől, azaz, hogy mennyien használják éppen az adott cellát. Az 5G jelentős kapacitásnövekedést jelent, ami nem is a maximális letöltési sebességben hoz érdemi változást, hanem a terhelt időszakokban: nem lesz romlás az érzékelt minőségben, hiszen az 5G egyidőben lényegesen több eszközt képes kiszolgálni.
    További infót itt találsz.

  • Minden, amit az 5G-ről tudni szeretnél megtalálható oldalunkon: https://www.yettel.hu/5g

  • Magyarországon a Yettel adat lefedettsége 98,26 %-os, aminek a kapacitását folyamatosan bővítjük. A lefedettségi térképünket itt tudod megnézni, ahol megadhatod a címedet is és megmutatjuk milyen lefedettség érhető el nálad. 

  • A mobilkommunikációban rádióhullámokat használunk az adatok vezeték nélküli átvitelére, melyek elektromágneses hullámok formájában sugározódnak ki az antennákból és terjednek a környezetben.  A technológia ezen sajátosságaiból adódóan számos tényező befolyásolhatja a mobilhálózatok elérhetőségét, amelyek egyike sem számít hálózati hibának: - időjárási tényezők, tereptárgyak, épületek szerkezete, falainak vastagsága, az antennáktól, bázisállomásoktól való távolság, a hálózat terheltsége, azaz hány eszköz kapcsolódik éppen. A hálózatunkról részletesebben itt olvashatsz.

  • Amennyiben nem épül fel egy hívás vagy megszakad, vagy lekapcsolódik a telefonunk a mobilnetről az történhet a mobiltechnológia sajátosságaiból adódó környezeti okok miatt, ilyenek például az időjárási tényezők, tereptárgyak, épületek szerkezete, falainak vastagsága, az antennáktól, bázisállomásoktól való távolság, a hálózat leterheltsége, azaz hány eszköz kapcsolódik a hálózatra éppen.  Ráadásul, ha a Yettel hálózatán kívülre telefonálsz, akkor megeshet, hogy a hívást fogadó hálózat problémái miatt kerül eldobásra a hívás. A mobiltechnológia sajátosságairól itt olvashatsz részletesebben.

 Volte

  • A VoLTE technológia azokon a helyeken érhető el, ahol elérhető a 4G hálózat. Amennyiben nincs 4G hálózat, akkor a hívás 2G technológián épül fel.
    Lefedettségi térképünk az alábbi linken tekinthető meg: www.yettel.hu/lefedettsegi-terkep

  • A hívás az adatcsomag keretet nem fogyasztja, a hívás által generált adatforgalmat a tarifacsomag hívás percdíjának megfelelően idő alapon számlázzuk.

  • A készülék kijelzőjén megjelenik a ’VoLTE’ felirat , illetve a hívásnaplóban jelöli, hogy az adott hívás 4G hálózaton történt.

  • A VoLTE elérhető több szolgáltató partnerünknél, bővebben itt olvashatsz róla: yettel.hu/volte-roaming

 VoWiFi

    • A WiFi hálózat minőségére sajnos nincsen hatásunk, így a megfelelő hívásélményhez jó WiFi jelerősség, és ehhez stabil internetkapcsolat szükséges.
    • A stabilitás a fontos, és nem az adatsebesség, ugyanis egy WiFi-hívás nagyon alacsony adatforgalmat generál (<50kbps). 
    • SMS-ezni szakadozó WiFi esetén is lehet!
    • A használathoz a készüléknek csatlakoznia kell a Wifi hálózathoz!
    • A segélyhívó szolgáltatás (112) a VoWIFI szolgáltatáson keresztül nem elérhető, az a jelenlegi módon, az elérhető magyar mobiltelefon-hálózatokon keresztül lehetséges.
    • A szolgáltatás csak Magyarország területén elérhető.
    • A szolgáltatás nem fogyasztja a mobilinternet-adatkeretet, viszont az igénybe vett WIFI hálózaton adatforgalmat generál.
    • SW (FW) upgrade a legutolsó verzióra.
    • Megrendelés: a VOWIFI kódszó elküldése a 1744 -re.
    • Beállítás: készüléktípusonként eltérhet (például SAMSUNG esetén: Beállítások/Kapcsolatok/WiFi hívás)
    • A készülék ekkor a WiFi hálózatot és az internetet használva kapcsolódik a szolgáltató hálózatához, így elérhető marad, és hívni is tud bármely korábban elért hálózat felé.
    • Előfeltétel: a készüléket engedélyeztük hálózati oldalon és a használó be is kapcsolta a VoWiFi hívást.
    • Amennyiben WiFi lefedett területen hívást indít -> látszik a felső ikon csíkon, a zöld indító gombon vagy a híváslistában is.
    • Technikai hibabejelentés esetén ügyfélszolgálatunk segít, illetve a VoWIFI funkció kikapcsolásával bárki visszatérhet a hagyományos használathoz. A WIFI minőségével, a helyi hálózat sajátosságaival kapcsolatos hibákkal kapcsolatban a helyi hálózat üzemeltetője tud csak segíteni.
    • A felhasználó kikapcsolhatja a WiFi hívás engedélyezését a beállításhoz hasonló módon (pl. Beállítások/Kapcsolatok/WiFi hívás).
    • Amennyiben a WiFi jelerősség lecsökken vagy megszűnik, úgy automatikusan átvált VoLTE mobil hálózatra, és visszavált WiFi-re, ha a jelerősség újra megfelelő lesz.
    • Mindez megtörténhet hívás közben is, ebből a felhasználó szinte semmit nem észlel (esetleg kis kimaradás, kattanás).
    • Fontos: Amennyiben az adott környezetben nem áll rendelkezésre 4G (VoLTE) hálózat, csak 2G/3G, úgy a WiFi lefedettségből kisétálva a hívás megszakad. Ez normális jelenség, mivel a VoWiFi és 2G/3G hálózatok között technológiailag nincs hívásátadás (handover). Ilyen eset előfordulhat, ha például az otthoni WiFi hálózatból kisétálva a garázs/pince felé, az aktív hívás megszakad.
    • Független WiFi hálózatok között sem működik az átkapcsolás.
    • Nem, a számlázása normál hanghívásként történik. A hívások díjszabása megegyezik a tarifacsomaghoz tartozó díjszabással.
    • A szolgáltatás előfizetési díja 0Ft, egyszeri díja 0Ft.
  • Igen, bár a készüléken szabadon ki-és bekapcsolható, lemondásra is lehetőség van, az „XVOWIFI” kódszó elküldésével a 1744-es telefonszámra.

  • Nyílt internet elérés szükséges, static NAT megfelelő.

  • Nem, ha van egy nyilvános WiFi is internet kijárattal, vagy a nyilvános internet egyébként elérhető. HTTP PROXY: nem zavar, mert nem http forgalom a VoWiFi.

  • WiFi AP-on vagy tűzfalon (ha van) engedélyezni kell az IPSec miatt az UDP 500 és 4500 -as portot. Illetve szükséges az „IPSEC passthrough” beállítása (ilyenkor az a portokat is felengedi).

  • 80-100 kbps / kliens (~10-12 kbyte/kliens) alapon elegendő számolni a leendő forgalmat az egyidejű hívások figyelembevételével. 

  • Jelerősségre figyelni kell, mert készülék függően vált VoLTE-re. Gyenge WiFi esetén már érzékelhető romlás lehet a hangminőségben, amíg VoLTE-re nem vált át a készülék.

 Készülékbeállítások

  • Az 5G technológia eléréséhez az alábbi feltételnek kell megfelelni:

    • 5G képes SIM kártya (a régebbi SIM kártyák cseréjét díjmentesen biztosítjuk üzleteinkben)
    • 5G képes készülék, melynek a mobilhálózatok menüpontjában is engedélyezett a 5G hálózati hozzáférés vagy 'Automatikus elérési lehetőség van beállítva
    • 5G lefedettség, ezt ellenőrizheted lefedettségi térképünkön.
  • Ha szeretnéd, hogy telefonod megfelelően legyen beállítva a Yettel szolgáltatásainak használatához (pl. internet, e-mail, SMS, MMS, stb), akkor válassz az alábbi lehetőségek közül és tudd meg mi szükséges a beállításhoz.

    További készülékbeállítások:

  • Voice Over LTE technológiával HD minőségű hanghívásokat tudsz bonyolítani 4G-n, de mobilinternet adatforgalom felhasználása nélkül, ami azt jelenti, hogy az erre képes telefonokkal hanghívást is indíthatsz azon a 4G hálózaton, amin eddig kizárólag netezés volt lehetséges. 
    Erről részletesebb információt weboldalunkon találsz.
     

  • Lépj be készülékeden a Beállítások menübe, majd válaszd a Kapcsolatok vagy Mobilhálózat opciót. Azon belül keresd a Hálózatválasztás vagy Mobilszolgáltatók lehetőséget. Alapesetben hagyjuk a készülékünket automatikus hálózatválasztáson a lehető leggyorsabb hálózati csatlakozás érdekében. Automatikus hálózatválasztás esetén a készülékünk a határátlépést követően automatikusan megkeresi a Yettel előfizetők számára az adott helyen biztosított külföldi hálózatot és automatikusan csatlakozik arra. Amennyiben ettől el szeretnél térni, akkor állítsd Manuális vagy Kézi hálózatválasztásra a kapcsolót vagy kapcsold ki az Automatikus hálózatválasztást.

  • Lépj be készülékeden a Beállítások menübe, majd válaszd a Kapcsolatok vagy Mobilhálózat vagy Adatforgalom opciót.
    Azon belül keresd az Adatroaming kapcsolót, aminek a ki- vagy bekapcsolásával tudod szabályozni a külföldi internetelérést. Ha kikapcsolod, akkor az adatforgalom, (beleértve az e-mailt, webböngészést és értesítéseket) a WiFire korlátozódik.

Hibababejeletés

  • Amennyiben internet problémát vagy egyéb hibát tapasztalunk érdemes azzal kezdeni, hogy kikapcsoljuk-bekapcsoljuk a készülékünkket, ez sok esetben megoldást jelent. Érdemes elvégezni egy készülék-kártya keresztcserét a hiba kizárása érdekében, SIM kártyánkat helyezzük át egy másik készülékbe és azon is teszteljük a szolgáltatást működését. Ezzel kiszűrhető, hogy a készülékünk vagy a SIM kártyánk hibája okozhatja a jelenséget.
    Fontos, hogy készülékünkön mindig a legfrissebb szoftver legyen telepítve, mert a gyártó ezzel garantálja a hibátlan működést. Sok esetben nem a hálózat, hanem maga a szoftver lehet hibás.
    Szintén nem hálózati hibának minősül, de rövid ideig kimaradást okozhatnak a területet kiszolgáló bázisállomásokon végzett karbantartás vagy modernizálási munkálatok. Ezt itt tudod ellenőrizni.

  • Ha rendszeresen hálózati hibát észlelsz, az alábbi csatornákon tudod bejelenteni:

    • személyesen a Yettel üzletekben, 
    • Telefonos ügyfélszolgálatunkon belföldről a 1220-as számon, amely hálózaton belül díjmentesen hívható, ill. a +36 20 2 000 000 hívószámon,
    • yettel.hu elérhetőségek oldalán, az itt található elektronikus űrlapokon és webchat linken,
    • írásban, a Yettel központi címén:  Yettel Magyarország Zrt. 2045 Törökbálint, Pannon út 1.


    A bejelentés előtt az alábbiakat gondold át, kollégáink is ezeket a kérdéseket fogják feltenni neked:

    Hol tapasztalható a hiba? Lehetőleg pontos címet kell megadni. Ha helyszíntől függetlenül tapasztalsz problémát, akkor lehet SIM-kártya csere szükséges vagy a készülékedet kell megvizsgálni.
    Mióta tapasztalható a probléma? Pontos dátum szükséges a hiba minél jobb feltérképezéséhez.
    Korábban milyen volt a hálózat? A mostani állapothoz képest romlott a térerő vagy soha nem volt igazán jó a lefedettség.
    Kültéren és/vagy beltéren tapasztalható a probléma?  Az épület szerkezete nagy mértéken befolyásolhatja a lefedettség mértékét, fontos, hogy épületen belül és kívül mit tapasztalsz.
    Mekkora a térerő kijelzés? Kültéri és beltérei adat is szükséges, hogy mekkora térerőt mutat a készülék.
    Ingadozik-e a térerő?
    Többen is tapasztaljátok a hibát?