Webchat a Yettelnél


Kényelmes ügyintézés a Yettelnél: megújult Webchat ügyfélszolgálat lakossági ügyfeleink részére

Ügyeidet eddig is intézhetted otthonról, online ügyfélkiszolgáló platformjainkon, mostantól azonban mindezt modern formában, chat beszélgetésben is megteheted. 
 

Mire jó a Webchat?

Ha nem igazodsz ki az ügyfélszolgálati lehetőségek sokaságában,
kérj szakértői segítséget, maradj otthon és keress minket webchaten!

Milyen szolgáltatásokat érsz el, és mikor tudod igénybe venni a Webchatet? 

A Webchat csatorna lakossági ügyfeleink számára érhető el, mindennap 8:00-20:00 óra között. Ha van szabad ügyintéző, ezen az oldalon a jobb alsó sarokban megjelenik a chat ügyintézés lehetősége.

Amennyiben olyan ügyben szeretnél segítséget kérni, amiben a webchaten nem tudnak segíteni, úgy teljeskörű tájékoztatást adnak a szükséges teendőkről. 

Az elérhető lakossági szolgáltatások köre:

  • Tarifacsomag-váltás
  • Szolgáltatás megrendelése, lemondása, módosítás
  • Számlázással kapcsolatos kérdések
  • Műszaki segítségnyújtás
  • Szerződéssel kapcsolatos információk
  • Általános segítségnyújtás

Videochat


Technikai feltételek és használat 

  • A felület használható számítógépen és mobiltelefonon egyaránt, viszont az Internet Explorer böngésző nem támogatott.
  • A Webchat a Yettel weboldaláról és a felhasználói fiókból is elérhető.

 
További hasznos tudnivalók

Bizonyos esetekben, a sikeres ügyintézés érdekében be kell azonosítanunk az előfizetésedet, ez az alábbiak szerint történhet:

  • telefonszámodra küldött egyszeri SMS kóddal,
  • valamint a tulajdonos azonosítására szolgáló néhány személyes adattal.

Az adataid kezelésével kapcsolatban további információkat az ÁSZF 2. számú mellékletében, az Adatkezelési tájékoztatóban találsz.