Webchat a Yettelnél
Kényelmes ügyintézés a Yettelnél: megújult Webchat ügyfélszolgálat lakossági ügyfeleink részére
Ügyeidet eddig is intézhetted otthonról, online ügyfélkiszolgáló platformjainkon, mostantól azonban mindezt modern formában, chat beszélgetésben is megteheted.
Mire jó a Webchat?
Ha nem igazodsz ki az ügyfélszolgálati lehetőségek sokaságában,
kérj szakértői segítséget, maradj otthon és keress minket webchaten!
Milyen szolgáltatásokat érsz el, és mikor tudod igénybe venni a Webchatet?
A Webchat csatorna lakossági ügyfeleink számára érhető el, mindennap 8:00-20:00 óra között. Ha van szabad ügyintéző, ezen az oldalon a jobb alsó sarokban megjelenik a chat ügyintézés lehetősége.
Amennyiben olyan ügyben szeretnél segítséget kérni, amiben a webchaten nem tudnak segíteni, úgy teljeskörű tájékoztatást adnak a szükséges teendőkről.
Az elérhető lakossági szolgáltatások köre:
- Tarifacsomag-váltás
- Szolgáltatás megrendelése, lemondása, módosítás
- Számlázással kapcsolatos kérdések
- Műszaki segítségnyújtás
- Szerződéssel kapcsolatos információk
- Általános segítségnyújtás
Technikai feltételek és használat
- A felület használható számítógépen és mobiltelefonon egyaránt, viszont az Internet Explorer böngésző nem támogatott.
- A Webchat a Yettel weboldaláról és a felhasználói fiókból is elérhető.
További hasznos tudnivalók
Bizonyos esetekben, a sikeres ügyintézés érdekében be kell azonosítanunk az előfizetésedet, ez az alábbiak szerint történhet:
- telefonszámodra küldött egyszeri SMS kóddal,
- valamint a tulajdonos azonosítására szolgáló néhány személyes adattal.
Az adataid kezelésével kapcsolatban további információkat az ÁSZF 2. számú mellékletében, az Adatkezelési tájékoztatóban találsz.