Feltöltőkártyás csomagjaink
Döntsd el Te, hogy mennyit költesz havonta telefonálásra!
- Nincs hűségidő, nincsenek kötöttségek.
- Kövesd egyenleged díjmentesen, töltsd fel egyszerűen a Yettel alkalmazásban.
- Ha megveszed a csomagot, most kétszer annyi percet beszélhetsz, mint amennyit fizettél érte.
Felhasználható 5 napig
Perc- és SMS-díj: 30 Ft
EU roaming: 1 000 Ft lebeszélhetőség
Felhasználható 5 napig
Perc- és SMS-díj: 30 Ft
EU roaming: 3 GB mobilnet
+ 3000 Ft lebeszélhetőség
Felhasználható 5 napig
Perc- és SMS-díj: 30 Ft
EU roaming: 6 GB mobilnet
+ 6 000 Ft lebeszélhetőség
col-md-12
Feltöltőkártyás csomagjaink
Döntsd el Te, hogy mennyit költesz havonta telefonálásra!
- Nincs hűségidő, nincsenek kötöttségek.
- Kövesd egyenleged díjmentesen, töltsd fel egyszerűen a Yettel alkalmazásban.
- Ha megveszed a csomagot, most kétszer annyi percet beszélhetsz, mint amennyit fizettél érte.
Felhasználható 5 napig
Perc- és SMS-díj: 30 Ft
EU roaming: 1 000 Ft lebeszélhetőség
Internet-hozzáférési szolgáltatásokra vonatkozó "A" és "B" táblázatok (ÁSZF 7. melléklet)
Adatra van szükséged?
Elfogyott az egyenleged?
Intézd ügyeidet online. Ha elakadsz, segítünk.
Extra adat- és perccsomagok kártyásoknak
Ha már van feltöltőkártyád, válassz mobilnet vagy perc+net csomagjaink közül! Nézd meg egyedi ajánlatainkat is.
Egyenlegfeltöltés
A kezdő csomagok nem tartalmaznak egyenleget. Ha elfogyasztottad a kezdő csomagban foglalt perceket és netet vagy extra csomagot, szolgáltatást szeretnél vásárolni, akkor töltsd fel az egyenleged egyszerűen, a mobilodon.
Extra kedvezményekre vágysz?
Töltsd le a Yettel alkalmazást, ahol várnak állandó és időszakos kedvezményeink.
20%
kedvezmény
Kiegészítő szolgáltatásainkat
20% kedvezménnyel vásárolhatod meg a Yettel appon.
Korlátlan 1 napos mobilnet ajándékba
Minden Yettel appos egyenlegfeltöltés után egy korlátlan 1 napos mobilnetet aktiválunk neked díjmentesen.
Válts számlás előfizetésre
Érdekel, hogy miért lenne jó neked, ha számlás előfizetésre váltanál? Kedvezményes okostelefonok, kedvező havidíjak és akár 30% havidíj kedvezmény is vár rád!
Gyakran ismételt kérdések
Általános információk a feltöltőkártyás tarifacsomagokról
-
Van havidíja az 5 napos hangjegy extra, 3 GB 5 napos mobilnet extra és 10 GB 5 napos mobilnet extra csomagoknak?
A szolgáltatás egyszeri díj megfizetése mellett vehető igénybe, a díj levonását követően kerül aktiválásra, így a szolgáltatásnak havidíja nincs.
-
Tartalmaznak egyenleget az 5 napos hangjegy extra, 3 GB 5 napos mobilnet extra és 10 GB 5 napos mobilnet extra csomagok?
A csomagok kezdőegyenleget nem tartalmaznak. A csomagba foglalt keret lejárata után a további használathoz szükség van az egyenleged feltöltésére, amelyet a legegyszerűbben a Yettel applikáción vagy online felületen itt tehetsz meg.
-
Meddig használható fel a 5 napos hangjegy extra, 3 GB 5 napos mobilnet extra és 10 GB 5 napos mobilnet extra csomagokon található kezdő perc- és adattartalom?
A szolgáltatás aktiválástól számított 5 napig használható. A fel nem használt mennyiség a 5 nap leteltét követően törlődik.
-
Mi történik, ha elfogy vagy lejár a csomagban foglalt (kezdő) adattartalom?
Abban az esetben, ha a csomagban foglalt belföldi adatforgalom elfogyott és nem rendelkezel Mobil Internet szolgáltatáscsomaggal, a kártyás szolgáltatási ciklus végéig a belföldi, általános irányú adatforgalmazás nem lesz lehetséges (lassítás sebessége 0/0 kbit/s).
A fel nem használt adatmennyiség a 5 nap leteltét követően törlődik.
-
Tudok-e egyszerre több kiegészítő szolgáltatást is aktiválni? Mi történik, ha egyszeri és megújuló adatjegyet is vásárolok egy időben?
Abban az esetben, ha rendelkezel egyszeri adatjeggyel, először mindig az egyszeri adatjegy adatkeretét csökkentjük. Ezt követően a megújuló keretet, majd a tarifában foglalt adatkeretet csökkentjük, végül az adatcsomagba épített mennyiséget.
Az 5 napos hangjegy extra, 3 GB 5 napos mobilnet extra és 10 GB 5 napos mobilnet extra csomagok esetében egy időben akár mindhárom szolgáltatást is megrendelheted. Illetve más kiegészítő csomagot is egy időben igénybe vehetsz. Az új csomag aktiválása azonnal megtörténik, a korábbi csomagod pedig megmarad a saját keretével és érvényességi idejével.
-
Mennyi feltöltőkártya lehet a nevemen?
A maximális kártyaszám limit a jogszabályi előírásoknak megfelelően módosult, melynek következtében egy magánszemély maximum 10 db, míg egy cég maximum 50 db hanghívásra szolgáló feltöltőkártyával rendelkezhet.
-
Hol vásárolhatok Yettel Feltöltőkártya Expressz csomagot?
Egyszerűen és gyorsan vásárolhatsz Yettel Feltöltőkártya Expressz csomagot számos hiper-és szupermarketben, sőt még a Magyar Posta értékesítési helyein is. Az alábbi üzletekben érheted
el a Yettel Feltöltőkártya Expressz csomagot: Spar/Interspar, Auchan, Tesco, Magyar Posta, Relay, Immedio, MOL, Shell és OMV hálózata, és kisebb mobilszaküzletek. A feltöltőkártyák az egyes üzletekben a készlet erejéig érhetőek el.
Egyenlegfeltöltés
-
Milyen összegekkel tudok feltölteni?
Egyenlegedet az alábbi összegekkel töltheted fel. Feltöltéskor a feltöltés bruttó értéke hozzáadódik az addig érvényes egyenlegedhez.
Feltölthető összegek
Feltöltés értéke Érvényesség ideje 1 500 Ft 90 nap 3 000 Ft 365 nap 5 000 Ft 365 nap 10 000 Ft 365 nap 15 000 Ft 365 nap -
Hol tudom feltölteni az egyenlegemet?
- Yettel weboldalán bankkártyával
Az Egyenlegfeltöltés oldalon kattintva megadhatod a feltölteni kívánt kártyás előfizetés telefonszámát, majd a feltölteni kívánt összeget, ezt követően a biztonságos banki fizetési oldalon bankkártyád terhére pillanatok alatt díjmentesen kifizetheted a feltöltés értékét. A fizetést követően SMS-ben értesítünk egyenleged aktuális értékéről. Az elektronikus feltöltéshez bármely bank belföldön kibocsájtott, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyáját használhatod.
- Yettel alkalmazásból
A díjmentesen letölthető Yettel alkalmazás segítségével androidos és iOS operációs rendszerrel rendelkező okostelefonodon elérheted a feltöltőkártyás vagy számlás előfizetéseddel kapcsolatos legfontosabb információkat, egyenleget tölthetsz fel és számlát is befizethetsz. Az elérhető funkciókat folyamatosan bővítjük.
- OTP bankautomatán (ATM) keresztül bankkártyával
Az OTP Bank automatáin keresztül gyorsan, egyszerűen és sorban állás nélkül feltöltheted egyenlegedet bankkártyád segítségével. Az elektronikus feltöltéshez bármely bank belföldön kibocsájtott, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyáját használhatod. A fizetést követően SMS-ben értesítünk aktuális egyenlegedről.
- Internetbankon keresztül
Egyenlegedet biztonságosan, gyorsan, kényelmesen feltöltheted az alábbi bankok weboldalain, amennyiben internetbank szolgáltatásra regisztrált felhasználó vagy: Budapest Bank, CIB, FHB Bank, K&H, MKB, OTP
- Bankok telefonos ügyfélszolgálatán
Kártyás egyenlegedet az alábbi bankok telefonos ügyfélszolgálatán (OTP, MKB Telebankár) gyorsan, egyszerűen feltöltheted, amennyiben Telebank felhasználó vagy, és bankszámládon rendelkezésedre áll az adott összeg. A feltöltésről SMS-ben értesítünk.
- Yettel üzletekben
Keresd meg a hozzád legközelebb lévő üzletünket: https://www.yettel.hu/elerhetoseg/uzletkereso
- Benzinkutaknál
A MOL, Agip, Shell és OMV kutaknál kizárólag elektronikus feltöltőkártyát vásárolhatsz.
- Lapker üzletekben, postahivatalokban
Az országos hálózattal rendelkező Lapker, Immedio és Relay üzleteiben, valamint a postahivatalokban kizárólag elektronikus feltöltőkártyát vásárolhatsz.
-
Mire tudom felhasználni a feltöltést?
Megkülönböztetünk elektronikus, azaz online módon vagy banki csatornákon keresztül feltölthető kuponokat. Az elektronikus kuponokkal feltöltött egyenleget univerzális egyenlegnek nevezzük. A kényelmes, egyszerű és gyors feltöltés érdekében ajánljuk a Yettel applikációban vagy a weboldalunkon keresztül történő feltöltést. A feltöltött univerzális egyenleg mobilvásárlásra pl. mobilparkolás, autópálya-matrica vásárlása, és emelt díjas szolgáltatásokra pl. SMS-szavazásra, valamint a távközlési szolgáltatások forgalmi díjának (hívás percdíjak, SMS díj, kiegészítő szolgáltatások díja) kiegyenlítésére egyaránt felhasználható.
Kiegészítő perc- és adatjegy vásárlása
-
Hogyan tudok kiegészítő perc- és adatjegyet vásárolni?
Kiegészítő szolgáltatásokat legegyszerűbben a Yettel applikációban tudsz rendelni, ráadásul 20% kedvezménnyel, töltsd le az appot mobilodra: https://www.yettel.hu/app
Perc- és adatjegyet rendelhetsz még a https://www.yettel.hu/kartyas/kiegeszito-szolgaltatasok oldalon vagy SMS-ben a 1744 számra a megfelelő aktiváló kód elküldésével. Erről információt szintén az oldalon találsz.
-
Honnan tudom, hogy el fog fogyni a netem?
Érdemes figyelned mobilnet kereted alakulását, így nem ér váratlanul, ha hirtelen elfogy az adatkereted. Mobilnet kereted alakulásáról folyamatosan frissülő információt a Yettel appon találsz. Töltsd le és kövesd nyomon adatkereted felhasználását. https://www.yettel.hu/app
-
Mi történik, ha elfogyott az adatkeretem?
SMS-ben értesítünk, ha elhasználtad a kereted 80%-át, illetve, ha elérted a 100%-ot.
Yettel alkalmazás
-
Milyen extra kedvezményeket találsz kártyásként a Yettel Appon?
20% kedvezménnyel vásárolhatod meg kiegészítő szolgáltatásainkat, továbbá minden Yettel appos egyenleg feltöltés után egy Korlátlan 1 napos mobilnetet aktiválunk neked díjmentesen! A díjmentes adat aktiválásáról SMS-ben értesítünk, és a korlátlan adatot az aktiválást követő nap éjfélig használhatod fel.
-
Hogyan tudok belépni a Yettel alkalmazásba?
A Yettel appos ügyintézéshez először regisztrálni kell.
1. Lépj be számítógépeden a https://fiok.yettel.hu oldalra vagy mobilodon töltsd le az áruházból a Yettel alkalmazást.
2. E-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval regisztrálj fiókot.
A regisztráció során mindenképp olyan e-mail címet adj meg, amit használsz, mert erre a címre küldjük az aktiváló e-mailt, amivel meg kell erősítened a fiók regisztrációdat. További információt a regisztrációról és belépésről itt találsz. -
Hogy tudom letölteni a Yettel alkalmazást?
Lépj be mobilodon a Play Áruházba-ba, vagy ha iPhone-od van az AppStore-ba és keress rá a Yettel alkalmazásra. Telepítsd, nyisd meg. További infót itt találsz.
A letöltés csekély adatforgalommal jár, de WiFi igénybevételével ingyenesen megoldható. Az alkalmazás letöltése külföldi használat során a tarifacsomagod szerinti adatkeretedet fogyasztja. -
Mit tudok intézni a Yettel alkalmazásban?
A Yettel alkalmazás a te személyes ügyfélszolgálatod.
- Mutatja az egyenleged és aktuális számlád alakulását, így nem érhet váratlanul a fizetendő számla. Legyen akár kártyás, akár számlás egyenleged, az alkalmazással díjmentesen nyomonkövetheted őket.
- Segítségével díjmentesen követheted az adatkeretedből még rendelkezésre álló adatmennyiséget.
- Ha kártyás vagy, személyre szabott, szuperkedvező ajánlatokkal spórolhatsz, vagy akár tarifacsomagot is válthatsz az alkalmazásban.
- Bárhonnan és bármikor feltöltheted saját vagy családtagjaid kártyás egyenlegét, gyorsan, pár kattintással. Legyen mindig egyenleg a fontos hívásokra.
- Jól jöhet váratlan helyzetekben, hogy egyszerűen, gyorsan tudsz extra adatjegyeket rendelni, ráadásul 20% kedvezménnyel, és csak utólag kell fizetned, a számláddal együtt.
- Az alkalmazásban bankkártyával, biztonságos, titkosított rendszeren keresztül fizetheted számláidat.
Töltsd le, lépj be! További infót itt találsz.
Adategyeztetés
-
Mi az az adategyeztetés? Miért van rá szükség?
Az adategyeztetést a magyar jogszabályi előírások értelmében minden feltöltőkártyás szolgáltatással rendelkező ügyfélnek évente egyszer el kell végeznie. Ilyenkor a hatósági nyilvántartásban ellenőrzésre kerül a személyes adataid helyessége és a személyazonosító okmányod (személyi igazolvány, útlevél vagy jogosítvány) érvényességi ideje.
-
Hol tudom az adategyeztetést elvégezni?
Online ezen az oldalon,
Személyesen bármely Yettel üzletben,
Telefonon, a telefonos ügyfélszolgálat vagy az intelligens automata ügyintéző segítségével
Üzleti ügyfeleink csak személyesen, Yettel üzleteinkben tudják az adataikat egyeztetni.
-
Mikor tudom az adategyeztetést elvégezni?
Az éves adategyeztetést legkorábban az éves adategyeztetési határidőt megelőző 6 hónapban van lehetőséged elvégezni. Ezen időablakon kívül az adategyeztetésre nincs lehetőség. Nem kell aggódnod, hiszen 60 nappal a saját határidőd lejárta előtt elkezdünk tájékoztatni (SMS-ben), hogy időben el tudd végezni az egyeztetést.
Az éves adategyeztetés határideje minden évben a szerződéskötés évfordulója, függetlenül attól, hogy megelőző évben mely napon volt sikeres az adategyeztetés.
-
Mi az adategyeztetés határideje?
A jogszabály szerint mindig a szerződéskötésed évfordulója, minden évben addig a napig kell elvégezned az adategyeztetést.
-
Mi történik, ha nem egyeztetem évente egyszer adataimat?
Azt a telefonszámot, amelyre a határidőig nem végezték el az adategyeztetést, kötelesek vagyunk lekapcsolni.
Havidíjas csomagra váltás
-
Áttérhetek-e kártyásról számlás előfizetésre a számom megtartásával?
Kártyás tarifacsomagodat bármikor át tudod váltani egy másik, aktuálisan értékesített Kártyás vagy számlás tarifacsomagra online vagy üzleteinkben. A tarifacsomag módosítása díjmentes és a következő számlázási ciklussal lép életbe.
-
Hogyan tudok kártyásról számlás tarifára váltani online?
Válassz új készüléket https://www.yettel.hu/mobiltelefon oldalunkon ha készülékkel szeretnéd igénybe venni az áttérést, vagy látogass el a www.yettel.hu/szamlas-leszek oldalra, ahol készülék nélkül tudsz számlás előfizetésre váltani.
Amennyiben új készülékkel szeretnéd az áttérést folytatni, lépj be a Yettel fiókodba a készülék oldalán. Válassz új Prime tarifacsomagjaink közül, és helyezd kosárba a készülékkel együtt. Vidd végig a vásárlást. A sikeres fizetést követően, a vásárlásról e-mailben, a tarifacsomagváltásról az új készülék átvételét követően, SMS-ben értesítünk. -
Mi történik a meglévő kártyás szolgáltatásaimmal és egyenlegemmel?
Az új, számlás előfizetésed aktiválása után (erről SMS-t is küldünk) a kártyásként igényelt szolgáltatásaid megszűnnek. Az éppen aktuális, feltöltött egyenlegedet előlegként jóváírjuk a számlás előfizetéseden.
-
Mik a feltételei az online tarifaváltásnak?
Az jogosult online tarifát váltani, aki 18. életévét betöltötte, magyar állampolgár, legalább 6 hónapja már kártyás előfizetőnk, aktív kártyás előfizető és egyenlege jelenleg is pozitív, valamint az utolsó 6 hónapos havi átlag költése meghaladja a 1.500 Ft-ot.
Roaming
-
Mi a különbség a roaming és a nemzetközi hívás között?
Roaming: Ha külföldre utazol és más ország mobilhálózatára csatlakozva használod a mobilodat, akkor roaming szolgáltatást veszel igénybe. Részletes információt itt találsz.
Nemzetközi hívás: Minden magyarországi, belföldi hálózatból indított külföldre (nemzetközi számra) irányuló hívás külföldre telefonálásnak, nemzetközi hívásnak minősül, akkor is, ha az EU-ba irányul. A nemzetközi hívás díjait itt találod.
-
Milyen díjakra számíthatok a külföldi mobilhasználat során?
A különböző díjakról itt találsz tájékoztatást:
-
Külföldre utazom, mire figyeljek?
Javasoljuk, hogy telefonodban eleve nemzetközi formátumban tárold telefonszámaidat, vagyis a 06 helyett használd a +36 nemzetközi előhívót.
Ha külföldi tartózkodásod idején hívást fogadsz, az az EU-ban és az 1-es díjzóna más országaiban díjmentes a méltányos használat szabályaink betartásával, a 2, 3, 4 díjzónákban a fogadott roaming-hívások esetében a hívott fél is fizet.
Az EU-ban és az 1-es díjzóna más országaiban a Yettel hálózatán kívül is felhasználható perc-, SMS-, valamint lebeszélhető havidíj keretek érvényesek, a keretek felhasználását követően, illetve azok hiányában pedig a tarifacsomag szerinti belföldi, hálózaton kívüli díjak érvényesek. Arra viszont figyelni kell, hogy vannak olyan speciális hívószámok (pl. az emelt díjas hívószámok), amelyekre irányuló hívások, ill. SMS üzenetek esetében ettől eltérő díj kerülhet felszámításra.
Ha eltérően nem rendelkezel, akkor a hang- és adatalapú roaming szolgáltatás automatikusan rendelkezésedre áll külföldön is, kivétel a 4-es díjzóna. A roaming szolgáltatás a 4-es díjzónában (Műholdas és Tengeri Roaming, például tengeri hajóutak esetén) regisztráció után vehető igénybe, a díjekről előzetesen mindenképpen tájékozódj. További részletek itt találsz. -
Honnan tudom, hogy a tarifacsomagomban mennyi külföldön használható roaming adatkeret van?
A roaming adatkeretekről és a használati díjakról az adott tarifacsomag weboldalán tudsz tájékozódni vagy régebbi tarifacsomagok esetén a Díjszabásban.
-
Honnan tudom, hogy melyik díjzónába esik az ország, ahova utaznék?
A világ országai 4 díjzónába vannak besorolva, azt, hogy egy adott ország melyik kategóriába esik, és milyen roaming díjak vonatkoznak rá, ezen az oldalon tudod ellenőrizni: https://www.yettel.hu/roaming
-
Hogyan tudom korlátozni a túlhasználatot külföldön?
Netroaming figyelő és magasforgalmi limit szolgáltatásainkkal megvédjük minden ügyfelünket a túlköltéstől. Ha eltérően nem rendelkezel, akkor ezen szolgáltatásokat biztosítjuk neked. Ha előre tudod, hogy sokat fogsz külföldről telefonálni vagy internetezni, akkor kérünk, hogy még az utazás előtt egyeztesd telefonos ügyfélszolgálatunkon (1220) vagy személyesen bármelyik Yettel üzletben az előfizetésedhez beállított limiteket, nehogy meglepetés érjen, és esetleg ne tudd a mobilodat egy ideig használni a túlköltés/tiltás miatt.
-
Hogyan tudom ellenőrizni, hogy mennyi adatot fogyasztottam külföldön?
Számtalan segítséget nyújtunk a biztonságos külföldi mobilhasználathoz:
- A költségeket folyamatosan nyomon követheted a Yettel online ügyfélszolgálati oldalon és a díjmentesen letölthető Yettel alkalmazásban. Ellenőrizheted a számlád aktuális állását, az adatfogyasztásod, és, hogy mennyit használhatsz még a havi keretedből. Egyszerűen vásárolhatsz kiegészítő adatjegyeket is.
- Előre pontos információt kapsz a díjakról, ha elhagyod Magyarországot és felcsatlakozol egy külföldi mobilhálózatra. Üdvözlő SMS-t kapsz, amely tartalmazza az adott hálózat használatára vonatkozó perc, SMS, adat díjakat.
- Adathasználat során SMS-t küldünk, ha megkezdted az adathasználatot, és ha eléred adatkereted 80%-, illetve 100%-át.
-
Mennyibe kerül itthonról külföldre telefonálni?
A külföldre telefonálás, azaz nemzetközi hívás díjairól ezen az oldalon találsz részletes tájékozatót.
-
Külföldön is szükségem van mobilnetre. Milyen adatjegyeket tudok rendelni?
Roaming adatjegyeinket legegyszerűbben a Yettel alkalmazásban tudod megrendelni, töltsd le az alkalmazást és jelentkezz be ügyfélszintű jelszavaddal.
A roaming adatjegyekről ezen az oldalon is részletesen olvashatsz. -
Ha az EU-ba utazom, akkor is számlázhatnak többletdíjat?
Az EU-ban és az 1-es roaming díjzóna országaiban történő barangolás során többletdíjak akkor kerülnek alkalmazásra, ha:
a méltányossági feltételek nem teljesülnek, vagy
az adatforgalmazás mértéke meghaladja az adott tarifacsomaghoz vagy kiegészítő adat szolgáltatáshoz tartozó EU-ban felhasználható adatkeretet.
A feltételekről részletesen ezen az oldalon olvashatsz. -
Hogyan tudom letiltani a külföldi adathasználatot?
Ha egyáltalán nem szeretnéd külföldön használni a mobilinternetet, vagy csak szeretnéd elkerülni a véletlen adatforgalmazást, akkor tiltsd le ezt a szolgáltatást.
Online: lépj be a Yettel alkalmazásba vagy a fiok.yettel.hu-n és aktiváld a Megrendelem gombbal az "Adatroaming tiltás" szolgáltatást; vagy hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat: 1220 vagy +36 20 2000 000.
A csomagok kezdőegyenleget nem tartalmaznak.
A fent megjelölt perc- és adatkeretek belföldön, valamint az 1. roaming díjzóna országaiban érvényesek.