• Ügyintézés
  • Számlázás
  • Szolgáltatások
  • Készülékek
  • Szerződésmódosítás
  • TV előfizetés
  • Mobilinternet
  • Tarifacsomagok, előfizetés
  • A hálózati korlátozás feloldása, vagyis függetlenítés mind feltöltőkártyás, mind előfizetéses tarifák esetében lehetséges, ezt az előfizető díjmentesen kérheti, amennyiben előfizetése hűségszerződése lejárt. Amennyiben még nem járt le a határozott idejű szerződés, akkor a szerződésbontásból eredő díjak megfizetése után kérhető a függetlenítés. 

  • Készüléked hálózati korlátozásának feloldását személyesen, vagy meghatalmazott által, üzleteink valamelyikében tudod intézni. Üzleteink elérhetőségét itt találod.
    A készüléket IMEI száma alapján azonosítjuk be, és ellenőrizzük, hogy nem kötődik-e hozzá még hűségszerződés vagy részletvételi megállapodás.
    Ha nyilvántartásunkban nem található a készülék IMEI száma -jellemzően régi készülékek esetén-, akkor az alábbi dokumentumok valamelyikének bemutatásával igazolható a készülék tulajdonosa és a vásárlás időpontja:

    • Előfizetői Szerződés,
    • A vásárlásról szóló számla, amely tartalmazza az IMEI számot.


    Az igénybejelentéstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül, vagy az előfizetői szerződés megszűnésekor elvégezzük a hálózati korlátozás feloldását.
     

    Menete:

    A legtöbb készülék esetén a SIM-kártyát be kell helyezni a készülékbe és a telefon automatikusan kérni fogja a hálózati feloldó kódot. Egyes készüléktípusonként a feloldás menete ettől eltérő lehet. A kódot a függetlenítés igénylésekor személyesen, üzleteinkben kapod meg és munkatársaink tájékoztatnak arról, hogy az adott készülék esetén pontosan mi a teendő és mikor végezhető el a függetlenítés.

  • Az igazolhatóan Yettelnél vásárolt készülékek hálózati korlátozásának feloldása díjmentes, amennyiben adott készülékhez már nem kötődik élő hűségszerződés vagy részletvételi megállapodás.

    Ha olyan készülék hálózati korlátozásának feloldását kéred, amelyhez élő hűségszerződés vagy részletvételi megállapodás kötődik, akkor a kötbért és/ vagy a fennálló eszköz részleteket ki kell fizetned a helyszínen.

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.