Érvényességi idő, egyenleg

Mit jelent az érvényességi idő?

Az érvényességi idő a feltöltőkártyás mobilszámokhoz (kártyás előfizetésekhez) kapcsolódik; azt az időtartamot jelenti, melyen belül a feltöltött egyenleged felhasználható, Te pedig elérhető vagy a hívószámodon.

  • Ha a feltöltött egyenleged elfogyott, de még tart az érvényességi idő, hívásokat, SMS-t és MMS-t fogadhatsz belföldön, de hívás kezdeményezésére nincs lehetőséged.
  • Ha az érvényességi idő lejárt, az egyenleged elveszik. Az érvényességi időt egyenlegfeltöltéssel tudod meghosszabbítani az érvényességi idő lejárata előtt, illetve a lejárattól számított 30. napig egyszeri feltöltéssel még vissza tudod aktiválni a SIM kártyádat. Ezt követő időszakban már csak új hívószámra szerződhetsz.
  • A kezdőegyenleg tarifacsomagonként eltérő ideig használható fel.
  • A feltöltőkártyák értéktől függően különböző érvényességi időt és kedvezményt adnak. Már 3000 Ft feltöltésével 365 nappal meghosszabbíthatod SIM kártyád érvényességét.
  • Expressz SIM kártyák (olyan feltöltőkártyás előfizetés, amit nem Yettel üzletben vásárolsz, hanem benzinkúton, hipermarketben, vagy egyéb értékesítési ponton, készülékes csomagban vagy készülék nélkül) érvényességéről a Szóbeli szerződéskötés oldalon olvashatsz.

Tölts fel most!

Érvényességi idő lekérdezése

Előfizetésed érvényességi idejét az alábbi módokon tudod lekérdezni:

  • MyMenu-ben (*111#) díjmentesen
    A MyMenu a telefonodon keresztül elérhető gyors menürendszer. Írd be a *111# kódot a telefonodba, és nyomd meg a hívásindító vagy küldés gombot, majd a megjelenő menüben válaszd ki a megfelelő menüpontot az egyenleged és az érvényességi időd lekérdezéséhez.
  • 1220-as számon, díjmentesen
    Hívd a 1220-as telefonos ügyfélszolgálatot és automatikusan megkapod díjmentes SMS-ben az elérhető egyenlegedet a hozzátartozó érvényességi idővel; továbbá, ha kiválasztod az 5-ös menüponton belül a második, majd az első lehetőséget (5/2/1), akkor ezt az egyenleget automatán keresztül be is mondjuk. 
  • 172-es számon
    Hívd fel a 172-es számot, és SMS-ben elküldjük az aktuális egyenlegedet és az érvényességi időt. A szolgáltatás díja: 199 Ft.


Legyél számlás!

Válts számlás előfizetésre online!

  • Belföldön korlátlan adatmennyiséggel rendelkező számlás csomagok, a telefonszámod megtartásával
  • Okostelefonok, akár 0 Ft-ért vagy részletfizetéssel
  • Yettel Full csomag kedvezmények
  • Prime előfizetőknek extra szolgáltatások

Egyenleg lekérdezése

Az aktuális egyenlegedet az alábbi módokon tudod lekérdezni.

  • Yettel fiók internetes ügyfélszolgálaton díjmentesen
    Belépést követően a Saját fiók oldalon a telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon találhatod aktuális egyenleged.
  • Yettel alkalmazásban díjmentesen 
    Belépést követően a főoldalon találod az egyenleged, valamint az elérhető adat és percmennyiségeidet. 

  • MyMenu-ben (*111#) díjmentesen
    A MyMenu a telefonodon keresztül elérhető gyors menürendszer. Írd be a *111# kódot a telefonodba, és nyomd meg a hívásindító vagy küldés gombot, majd a megjelenő menüben válaszd ki a megfelelő menüpontot az egyenleged és az érvényességi időd lekérdezéséhez.
  • 1220-as számon, díjmentesen
    Hívd a 1220-as telefonos ügyfélszolgálatot és automatikusan megkapod díjmentes SMS-ben az elérhető egyenlegedet a hozzátartozó érvényességi idővel; továbbá, ha kiválasztod a 2-es menüponton belül az első lehetőséget, majd a másodikat (2.1.2.), akkor az egyenleget automatán keresztül bemondjuk. 
  • 172-es számon
    Hívd fel a 172-es számot, és SMS-ben elküldjük az aktuális egyenlegedet és az érvényességi időt.  A szolgáltatás díja: 199 Ft.
  • Egyenleglekérdezés külföldről
    Külföldről az egyenleginformációdat a +36 20 9400 600-as telefonszám felhívásával tudod lekérni. A hívásért minden esetben az adott országból Magyarországra irányuló hívásdíjat kell fizetned.

Egyéb tudnivalók az egyenlegről:

  • A Kártyás előfizetők egyenlege valamennyi távközlési szolgáltatásra (ideértve az Emelt díjas szolgáltatásokat is), valamint MobilVásárlás igénybevételére felhasználható összeg. Az egyenleget feltöltőkártyák használatával tudod növelni.
  • Fontos tudnod, hogy amennyiben időszaki díjas (rendszeres megújuló) szolgáltatást rendelsz meg, de nincs elegendő egyenleged, a szolgáltatást felfüggesztett állapotban rendeled meg. Amikor egyenlegedet feltöltöd, a megrendelt szolgáltatás díját terheljük és a szolgáltatás elérhetővé válik (kivéve Családi Csomag).
  • SMS és MMS küldéssel az egyenlegedet mínuszba tudod vinni, így fordulhat elő, hogy feltöltéskor csökkentett összegről kapsz értesítést az egyenlegközlő SMS-ben.

A megújuló kártyás, kiegészítő szolgáltatások az időszaki díj levonásának napján aktiválódnak és onnantól 30 napig vehetők igénybe. További részletek

Egyenlegfeltöltési módok, feltöltőkártyák

A feltöltőkártyákról illetve az egyenlegfeltöltési lehetőségekről ezen az oldalon olvashatsz. A feltöltött összeg legkésőbb 72 órán belül kerül jóváírásra az egyenlegeden.

Tölts fel most!


Ha a feltöltéskor kapott egyenlegértesítőben a feltöltésnél kevesebb összeg jelenik meg, ennek oka az lehet, hogy a feltöltött összegből kerül kiegyenlítésre egy a korábban felhasznált szolgáltatás értéke (pl. egy előzőleg megrendelt díjköteles szolgáltatás díját terheltük, vagy ki nem terhelt SMS-, illetve MMS-forgalmat bonyolítottál).

Egyenlegtípusok

  • Távközlési egyenleg: magába foglalja a kezdőegyenleget is (amennyiben a tarifacsomag tartalmaz ilyet), mely a MobilVásárláson, Mobil Piactér Vásárláson és Mobil tartalomszolgáltatásokon kívül bármire felhasználható.
  • Univerzális egyenleg: MobilVásárlásra, Mobil Piactér Vásárlásra és Mobil tartalomszolgáltatásokra is felhasználható.
  • Adategyenleg: bizonyos tarifacsomagokhoz, illetve feltöltésekhez hozzárendelt adatmennyiség, mely mobil internet szolgáltatásra használható fel.

PIN/PUK kód

A SIM kártyádhoz kódok (PIN és PUK) tartoznak. A PIN1-es és PUK1-es kódok a SIM kártyádhoz tartozó biztonsági kódok, míg a PIN2 és PUK2-es kódokkal bizonyos szolgáltatások igénybevételét állíthatod be, mint például a fix számok megadása.

A SIM kártyához tartozó eredeti PIN/PUK kódokat az alábbi csatornákon kérheted le díjmentesen.

  • Yettel fiók internetes ügyfélszolgálaton: Belépést követően a Saját fiók oldalon a telefonszám kiválasztása után a Beállítások oldalon találhatod a SIM kártyádhoz tartózó PIN1/PUK1 és PIN2/PUK2 kódokat.
  • Yettel Értékesítési Pontokon személyes dokumentumaid bemutatásával.

Ha háromszor elrontottad a PIN1-gyes kódodat, a kártya a PUK1-gyes kódot fogja kérni, melynek megadásával tízszer próbálkozhatsz.

Ha tíz alkalommal sem sikerül megadnod a helyes kódot, a SIM kártyád lezár, és nem lehet tovább használni. A telefonszámodat csak kártyacserével tudod újra használni.