• Online ügyintézés, kapcsolat, azonosítók
  • Számlázás, számlafizetés
  • Szolgáltatások megrendelése, lemondása, roaming
  • Készülékek, garancia, javítás
  • Előfizetések módosítása, lemondása
  • TV előfizetés
  • Mobilinternet csomagok, lefedettség, hálózat
  • Új előfizetés vásárlása, online rendelés
  • Feltöltőkártyás tarifákkal kapcsolatos tudnivalók
  • A kért módosítás lehetőség szerint aznap, de legfeljebb 72 órán belül megtörténik. Sikerességéről SMS-ben értesítünk.

  • Prime és Yettel tarifacsomagjainkat lakossági számlás előfizetőink tudják igénybe venni.  
    Az oldalon megjelenő tarifákra váltani 11 hónap hűség aláírásával, vagy hűség nélkül is van lehetőséged, a következő szabályok mellett:  
    Amennyiben jelenlegi előfizetésedre vállalt hűségidőd még nem járt le, akkor csak újabb hűség aláírásával válthatsz tarifát. Fontos, hogy jelenlegi tarifahűségeddel azonos kategóriájú vagy magasabb kategóriájú tarifára tudsz váltani. 
    Amennyiben jelenlegi előfizetésedre a készülékhűséged nem járt le, akkor itt nem fogsz tudni tarifát váltani, csak hűségidőn belüli készülékvásárlással együtt válthatsz új tarifára. 
     

  • Csak az aktuálisan elérhető, publikus tarifákra lehet váltani. Amennyiben régebbi, lezárt tarifád volt, arra visszaváltani nem lehetséges.  Fontos, hogy jelenlegi tarifahűségeddel azonos kategóriájú vagy magasabb kategóriájú tarifára tudsz váltani és csak 30 naponta egyszer lehet ezt megtenni. 

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.