• Online ügyintézés, kapcsolat, azonosítók
  • Lefedettség, hálózat
  • Számlázás, számlafizetés
  • Szolgáltatások megrendelése, lemondása, roaming
  • Készülékek, garancia, javítás
  • Előfizetések módosítása, lemondása
  • TV előfizetés
  • Mobilinternet csomagok
  • Új előfizetés vásárlása, online rendelés
  • Feltöltőkártyás tarifákkal kapcsolatos tudnivalók
  • Adategyeztetés
  • A számlák fizetésére több, kényelmes lehetőséget is biztosítunk ügyfeleink számára. Közös célunk, hogy minél kevesebb papírt és erőforrást használjunk, védve ezzel környezetünket. A cél érdekében az online számlafizetési módokat részesítjük előnyben, ezért egyes tarifacsomagjaink is kizárólag beépített e-Komfort csomaggal, azaz elektronikus számlafizetés vállalásával vehetők igénybe. 

    Számlafizetési lehetőségek a következők:

  • Yettel alkalmazáson és a Yettel internetes ügyfélszolgálaton történő számlafizetés esetén az összeg azonnal megjelenik a rendszerünkben.
    Banki utalás esetén 1-2 napon belül érkezik be az összeg (az utalás értéknapjától függően). 
    ATM-es számlafizetéskor a befizetett összeg azonnal, de legkésőbb 1 munkanapon belül megjelenik a Yettel rendszerében.
    A Lapkernél (Inmedio és Relay hírlapárusító helyek) és a Kuponportfólió hálózatában a befizetés online történik és az összeg azonnal, de legkésőbb 1 napon belül érkezik be. 
    Csoportos beszedés esetén a számla fizetési határidején történik a terhelés, azonban a beérkezés kb. 8-10 nap.
    Postai csekkes befizetés esetén akár 5-8 nap is lehet, míg a befizetésed beérkezik hozzánk, így ilyenkor érdemes a befizetést igazolni felénk.
    A befizetést igazoló bizonylatot üzleteinkben mutathatod be személyesen vagy a csekkbemutatas@yettel.hu e-mail címre tudod elküldeni.

  • Amennyiben készpénzzel szeretnéd a számládat rendezni az alábbi üzletekben teheted ezt meg vagy igényelhetsz csekket telefonos ügyfélszolgálatunkon ill. üzleteinkben:
     

    • A Magyar Lapterjesztő Zrt. Inmedio és Relay üzleteiben, illetve COOP áruházakban
    • Kuponportfolió partner üzleteiben 

    Keresd meg a hozzád legközelebbi készpénzes számlabefizető helyet. Tovább a térképre
     

    • Ha van Yettel fiókod, akkor 

    1. Lépj be fiókodba
    2. Belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon a befizetésre váró, a Számlák oldalon pedig az összes számládat megtalálod.
    3. Jelöld ki a befizetni kívánt számlát, fogadd el a bankkártyás-fizetés feltételeit, majd kattints a „Befizetés” gombra. 
    4. Ezután a Barion biztonságos internetes fizetési oldalára irányítunk, ahol meg kell adnod a bankkártya adataidat és az e-mail címedet.
     Ha a fizetés során a tranzakció hitelesítésre van szükség, akkor a kártyakibocsátó banktól SMS-ben kapott azonosító kódot írd be az erre a célra automatikusan megnyíló felületen. Ha a hitelesítési értesítés a banki mobilalkalmazásodba érkezik, akkor ott végezd el az azonosítást. 

    Sikeres azonosítás után a kártyakibocsátó bank elbírálja az online fizetést. 

    A számlafizetés sikerességéről SMS-ben értesítünk. A fizetéskor megadott e-mail címre a Barion is küld értesítést, ha a tranzakció sikeres volt.

    5. Amennyiben a Yettel fiókba bejelentkezve kezded el a fizetést, akkor a fiókhoz tartozó e-mail címedet átadjuk a Barion fizetési felületnek, így nem kell újra megadnod, viszont módosíthatod.

    A tranzakció során lehetőség van Barion tárca (fiók) létrehozására is, ahol biztonságosan elmentheted a bankkártya adataidat, így a későbbi tranzakciók során már nem kell megadnod azokat. A tárca létrehozása és a bankkártyás fizetés az ügyfelek részére díjmentes, további részleteket erről a Barion oldalán olvashatsz.

    Lehetőséged van elektronikus számlát igényelni egyszerűsített eléréssel. ebben az esetben az elkészült számládról az általad választott módon, SMS-ben és/vagy e-mailben értesítünk. Az üzenetben elküldjük neked a linket, amelyre kattintva rögtön megjelenik az aktuális havi számlád - ezt akár azonnal be is fizetheted elektronikusan, bankkártyával weboldalunkon.
    Részletesen az Elektronikus számláról.

    • Fizesd be saját vagy családtagjaid, rokonod, ismerősöd számláját egyszerűen, belépés nélkül, bankkártyás fizetéssel a számlafizetés oldalon. Ha valaki más számláját fizeted, fontos, hogy ismerd a számla pontos összegét, a teljes tartozás rendezése érdekében. 
       
    • Yettel-számládat befizetheted bankkártyával az OTP bankautomatán keresztül is, egyszerűen és gyorsan. Bármilyen bankkártyával vagy hitelkártyával fizethetsz, amelyet elfogadnak a bankautomaták. 
  • Csoportos beszedési megbízással havi telefonszámlád összegét az általad megadott banki folyószámládról vonjuk le automatikusan. Így kényelmesen, sorban állás nélkül tudod intézni a befizetést, és a megbízás kiadása után nem is kell többet foglalkoznod vele!

    A Csoportos beszedést bankodnál tudod igényelni az alábbi módon:

    • Töltsd ki a  Csoportos beszedési megbízás  nyomtatványt! A nyomtatványt letöltheted honlapunkról, vagy beszerezheted számlavezető bankod fiókjaiban. 

    Add le a felhatalmazást az alábbi módok egyikén:

    • A számlavezető bankodnál személyesen, telefonon vagy akár interneten keresztül (ennek az átfutási ideje a legrövidebb);
    • Yettel üzletekben személyesen;
    • Postai úton küldd el nekünk: a letöltött formanyomtatványt kitöltve, aláírással ellátva juttasd el hozzánk (Yettel Magyarország Zrt., 2045 Törökbálint, Pannon út 1.).

    Csoportos beszedéshez szükséges adatok: az internetes és a telefonos megbízás esetén a bankszámlaszám, jogosult azonosítója és a fogyasztó azonosítója szükséges. Személyes megbízás esetén ezeken felül a személyi igazolványodra lesz még szükséged.

    Yettel Magyarország Zrt, mint jogosult azonosítója: A11107792T244
    Fogyasztó azonosító: Fogyasztó azonosító a jogosultnál, ami a Yettel Magyarország Zrt. által kiállított telefonszámla első oldalának közepén található: „Az Ön azonosítója csoportos beszedési megbízás esetén” szöveg után, 14 karakterű azonosító.

    Miután leadtad az igényt, a megbízás érvénybe lépését követően kiállított számlád már Csoportos beszedéssel kerül kiegyenlítésre. Innentől a számlád első oldalán, a fizetési mód mezőben szerepelni fog, hogy azt a számlát már csoportos beszedéssel egyenlíted ki, és ehhez a számládhoz csekket már nem küldünk.

  • A szerződéskötést követően, előfizetésed aktiválásakor a rendszerünk automatikusan besorol egy számlázási ciklusba, ami meghatározza, hogy a jövőben a hónap melyik napján zárjuk le és állítjuk ki az adott havi számlád. A számlazárási időpontodat legegyszerűbben a Yettel fiók internetes ügyfélszolgálaton nézheted meg (belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Számlák oldalon).

    A számlazárásodkor a rendszerünk lezárja az aktuális ciklus számlázását, 2-3 nap alatt elkészül a számlád, melyet választásod szerint elektronikusan vagy postai úton küldünk meg részedre a rendszerünkben rögzített számlaküldési címre (elektronikus számlázás esetén e-mailben tájékoztatunk a számla elkészültéről, illetve arról, hogy hol tudod azt megtekinteni).

  • Tarifacsomagok havidíjainak tekintetében mindig teljes havidíj kerül kiszámlázásra, kivéve az alábbiakban kivételként megfogalmazott eseteket. A tarifacsomagokban foglalt vonatkozó kedvezmény szintén teljes mértékben felhasználható.

    Tarifacsomagok vonatkozásában a kivételek:

    • ha az Előfizetői Szerződés megkötésének napja nem egyezik meg a számlazárás napjával;
    • ha az Előfizetőnek nyújtott szolgáltatás szüneteltetése nem a számlázási időszak utolsó napján történik;
    • ha az Előfizetőnek nyújtott szolgáltatás szüneteltetés utáni visszakapcsolása nem a számlázási időszak első napján történik.

    Ezekben az esetekben a teljes havi díjtétellel arányos tört havi díj kerül kiszámlázásra, arányos kedvezmény kerül érvényesítésre:

    • az Előfizetői Szerződés megkötésétől az első számlazárásig;
    • Számlázási ciklus változásakor a régi és az új ciklusra is csak időarányos havi díj kerül terhelésre a számlázási időszak első napjától a szüneteltetés időpontjáig;
    • Átírás/áttérés esetén a régi és az új ügyfélszámon amennyiben nem számlazárással történik a módosítás, akkor a tört hónapra a régi és az új ügyfélszámon időarányos havi díj kerül megállapításra adott előfizetés vonatkozásában a visszakapcsolástól a számlazárásig.
    • Azonnali, számlázási ciklus közbeni tarifacsomag-váltás esetén a régi és az új tarifára vonatkozólag is időarányos havi díj számlázódik.
    • Számlázási ciklus közbeni telefonszámcsere esetén a régi és az új telefonszámra is időarányos havi díj kerül terhelésre.

    Szolgáltatások esetében mindig teljes havidíj kerül kiszámlázásra, és a szolgáltatás által biztosított teljes kedvezmény vehető igénybe.

  • A számla kiállítása után 15 napod van a számla befizetésére, mely időszak alatt nem terhelünk késedelmi kamatot. A fizetési határidőt mindig feltüntetjük a számlán.

    Ha nem fizetted be a számládat a fizetési határidőig, az Elektronikus hírközlési törvényben (továbbiakban EHT) foglaltaknak megfelelően szólítunk fel a számla befizetésére, illetve SMS-ben elküldjük részedre azt is, hogy mikor mi a következménye annak, ha nem rendezed a számládat. A tényleges befizetésig késedelmi kamatot terhelünk.

  • Fizetési haladékot 6 havonta egyszer kérhetsz, bizonyos feltételek teljesülése esetén telefonos ügyfélszolgálatunkon.

    A számlán szereplő fizetési határidőtől a tényleges befizetésig késedelmi kamatot terhelünk, melynek mértékét a mindenkor érvényes ÁSZF tartalmazza.
    Fizetési haladékra további haladékot, illetve részletfizetést nem tudunk biztosítani.
    Abban az esetben, ha a haladék ideje alatt sem tudod tartozásod kiegyenlíteni, szolgáltatásodat korlátozzuk:

    • a fizetési haladékkal érintett előfizetése(i)den belföldön csak hanghívást, SMS-t és MMS-t tudsz fogadni, valamint eléred a Telefonos Ügyfélszolgálatunkat (a 1220-on) és a segélyhívó számokat (pl. 107 – rendőrség), külföldön nem tudsz hívást kezdeményezni.

    A visszakapcsoláshoz az összes érintett számlát rendezned kell, majd a következő számlában kiterheljük a késedelmi kamatot és a visszakapcsolási díjat.

  • Amennyiben a Yettel internetes ügyfélszolgálati oldalon, ATM-en, vagy Yettel üzletek egyikén fizeted be telefonszámládat, úgy az rendszereinkben azonnal látható lesz.
    Banki átutalás esetén azonban 1-2 banki munkanap, míg postai csekkel történő befizetésnél akár 5-8 nap is eltelhet, amíg befizetésed megérkezik, és erről tudomást szerzünk. A késedelmes befizetés elkerülése érdekében, figyelmedbe ajánljuk a Csoportos beszedési megbízás lehetőségét.

    Elképzelhető, hogy elérted a magas forgalmi összeghatárt. Az összeghatár eléréséről tájékoztattunk, és amennyiben a megadott határidőig nem fizetted be a magas forgalmi előleget, a továbbiakban csak csökkentett szolgáltatásunkat veheted igénybe. Ilyenkor a teljes szolgáltatás további igénybevételére csak abban az esetben van lehetőséged, ha megfizeted az általunk meghatározott magas forgalmi előleget. A befizetendő előleg összegéről a telefonos ügyfélszolgálaton, vagy személyesen érdeklődhetsz. Csökkentett szolgáltatás esetén a szolgáltatás teljes felfüggesztése helyett a kimenő forgalmat korlátozzuk; biztosítjuk, hogy téged hívhassanak (belföldön), segélykérő hívásokat kezdeményezhess, telefonos ügyfélszolgálatunkat és hibabejelentőnket elérhesd.

  • A magas forgalmi összeghatár egy meghatározott felső limit, amit ha elérsz, akkor csökkentett szolgáltatást vehetsz igénybe. A számlás előfizetők, az előfizetői típustól, a fennálló szerződési jogviszony időtartamától függően, valamint a fogyasztói szokása alapján minden számlázási ciklusban meghatározott összeghatárig (magas forgalom összeghatára) használhatja a szolgáltatást anélkül, hogy tőle magas forgalmi előleg megfizetését követelhetnénk. Ezzel védjük ügyfeleinket a véletlen vagy csaló események miatti szándékolatlan túlköltéstől. 
    A magasforgalmi limitről részletesen itt találsz információt.
     

  • Az ilyen eredetű hívások már ismertek előttünk. Különböző internetes oldalakon is terjednek olyan hírek, miszerint bizonyos hívások fogadása során a hívott fél számláján kimagasló számlaforgalom jelentkezhet. A hívás esetleges fogadásával azonban számlaforgalom nem keletkezik. Az egyes esetek kapcsán felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy ha ismeretlen külföldi számról kapnak hívást, azt ne hívják vissza.

    A Yettel hálózatából nemzetközi irányba indított hívások során a mindenkori díjszabásban rögzített, a célország szerinti nemzetközi hívás díját számlázza ki ügyfeleinek, tekintettel arra, hogy a Yettel nem rendelkezik információval arról, hogy az adott külföldi hívószám a honos országban emelt díjas vagy normál hívás díjas szolgáltatáshoz kapcsolt hívószám-e. Így nem fordulhat elő, hogy egy külföldi szám hívásakor az adott számhoz tartozó országba irányuló hívás előre meghatározott díjánál magasabb díjat számlázna ki a Yettel ügyfeleinek.

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.