Keresés a segítségben
-
Online ügyintézés, kapcsolat, azonosítók
-
Lefedettség, hálózat
-
Számlázás, számlafizetés
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása, roaming
-
Készülékek, garancia, javítás
-
Előfizetések módosítása, lemondása
-
TV előfizetés
-
Mobilinternet csomagok
-
Új előfizetés vásárlása, online rendelés
-
Feltöltőkártyás tarifákkal kapcsolatos tudnivalók
-
Adategyeztetés
-
Online ügyintézés - Yettel fiók
-
Mobil alkalmazás - Yettel App
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Titkosítás
-
e-SIM
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Szolgáltatás megrendelése, lemondása
-
Yettel Full - több szolgáltatás, több kedvezmény
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékbeállítások
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
Készülékek javítása
-
Adatmódositás, átírás
-
Előfizetés korlátozása, szüneteltetése
-
Előfizetés megszüntetése
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Tarifacsomag-váltás
-
Kártyásról számlásra váltás
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon gyorsan és egyszerűen
-
SIM kártya továbbadása; a SIM kártya használója
-
Üzleti ügyfelek
-
Külföldi ügyfeleink (akiknek nincs magyar hatóság által kibocsátott igazolványa, útlevele)
-
Foreigners
-
Hogyan fizethetem be a Yettel számláimat?
A számlák fizetésére több, kényelmes lehetőséget is biztosítunk ügyfeleink számára. Közös célunk, hogy minél kevesebb papírt és erőforrást használjunk, védve ezzel környezetünket. A cél érdekében az online számlafizetési módokat részesítjük előnyben, ezért egyes tarifacsomagjaink is kizárólag beépített e-Komfort csomaggal, azaz elektronikus számlafizetés vállalásával vehetők igénybe.
Számlafizetési lehetőségek a következők:
- Belépés nélküli számlabefizetés weboldalon
- Bankkártyás fizetés a Yettel alkalmazásban
- Bankkártyás fizetés a Yettel fiókban
- Egyszeri, banki átutalás
- ATM-számlabefizetés az OTP automatáinál
- Bankkártyás fizetés sms-ben és/vagy e-mailben küldött linken keresztül
- Csoportos beszedési megbízás
- A Magyar Lapterjesztő Zrt. Inmedio és Relay üzleteiben, illetve COOP áruházakban
- Kuponportfolió partner üzleteiben
-
Mennyi idő alatt ér be a pénzem, hogyan tudom igazolni a befizetést?
Yettel alkalmazáson és a Yettel internetes ügyfélszolgálaton történő számlafizetés esetén az összeg azonnal megjelenik a rendszerünkben.
Banki utalás esetén 1-2 napon belül érkezik be az összeg (az utalás értéknapjától függően).
ATM-es számlafizetéskor a befizetett összeg azonnal, de legkésőbb 1 munkanapon belül megjelenik a Yettel rendszerében.
A Lapkernél (Inmedio és Relay hírlapárusító helyek) és a Kuponportfólió hálózatában a befizetés online történik és az összeg azonnal, de legkésőbb 1 napon belül érkezik be.
Csoportos beszedés esetén a számla fizetési határidején történik a terhelés, azonban a beérkezés kb. 8-10 nap.
Postai csekkes befizetés esetén akár 5-8 nap is lehet, míg a befizetésed beérkezik hozzánk, így ilyenkor érdemes a befizetést igazolni felénk.
A befizetést igazoló bizonylatot üzleteinkben mutathatod be személyesen vagy a csekkbemutatas@yettel.hu e-mail címre tudod elküldeni. -
Hol fizethetem be a Yettel számlámat készpénzzel?
Amennyiben készpénzzel szeretnéd a számládat rendezni az alábbi üzletekben teheted ezt meg vagy igényelhetsz csekket telefonos ügyfélszolgálatunkon ill. üzleteinkben:
- A Magyar Lapterjesztő Zrt. Inmedio és Relay üzleteiben, illetve COOP áruházakban
- Kuponportfolió partner üzleteiben
Keresd meg a hozzád legközelebbi készpénzes számlabefizető helyet. Tovább a térképre
-
Hogy tudom online, bankkártyával kifizetni a Yettel számlámat?
- Ha van Yettel fiókod, akkor
1. Lépj be fiókodba
2. Belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon a befizetésre váró, a Számlák oldalon pedig az összes számládat megtalálod.
3. Jelöld ki a befizetni kívánt számlát, fogadd el a bankkártyás-fizetés feltételeit, majd kattints a „Befizetés” gombra.
4. Ezután a Barion biztonságos internetes fizetési oldalára irányítunk, ahol meg kell adnod a bankkártya adataidat és az e-mail címedet.
Ha a fizetés során a tranzakció hitelesítésre van szükség, akkor a kártyakibocsátó banktól SMS-ben kapott azonosító kódot írd be az erre a célra automatikusan megnyíló felületen. Ha a hitelesítési értesítés a banki mobilalkalmazásodba érkezik, akkor ott végezd el az azonosítást.Sikeres azonosítás után a kártyakibocsátó bank elbírálja az online fizetést.
A számlafizetés sikerességéről SMS-ben értesítünk. A fizetéskor megadott e-mail címre a Barion is küld értesítést, ha a tranzakció sikeres volt.
5. Amennyiben a Yettel fiókba bejelentkezve kezded el a fizetést, akkor a fiókhoz tartozó e-mail címedet átadjuk a Barion fizetési felületnek, így nem kell újra megadnod, viszont módosíthatod.
A tranzakció során lehetőség van Barion tárca (fiók) létrehozására is, ahol biztonságosan elmentheted a bankkártya adataidat, így a későbbi tranzakciók során már nem kell megadnod azokat. A tárca létrehozása és a bankkártyás fizetés az ügyfelek részére díjmentes, további részleteket erről a Barion oldalán olvashatsz.
Lehetőséged van elektronikus számlát igényelni egyszerűsített eléréssel. ebben az esetben az elkészült számládról az általad választott módon, SMS-ben és/vagy e-mailben értesítünk. Az üzenetben elküldjük neked a linket, amelyre kattintva rögtön megjelenik az aktuális havi számlád - ezt akár azonnal be is fizetheted elektronikusan, bankkártyával weboldalunkon.
Részletesen az Elektronikus számláról.- Fizesd be saját vagy családtagjaid, rokonod, ismerősöd számláját egyszerűen, belépés nélkül, bankkártyás fizetéssel a számlafizetés oldalon. Ha valaki más számláját fizeted, fontos, hogy ismerd a számla pontos összegét, a teljes tartozás rendezése érdekében.
- Yettel-számládat befizetheted bankkártyával az OTP bankautomatán keresztül is, egyszerűen és gyorsan. Bármilyen bankkártyával vagy hitelkártyával fizethetsz, amelyet elfogadnak a bankautomaták.
-
Hogyan tudom a Csoportos beszedési megbízást beállítani számlafizetésként?
Csoportos beszedési megbízással havi telefonszámlád összegét az általad megadott banki folyószámládról vonjuk le automatikusan. Így kényelmesen, sorban állás nélkül tudod intézni a befizetést, és a megbízás kiadása után nem is kell többet foglalkoznod vele!
A Csoportos beszedést bankodnál tudod igényelni az alábbi módon:
- Töltsd ki a Csoportos beszedési megbízás nyomtatványt! A nyomtatványt letöltheted honlapunkról, vagy beszerezheted számlavezető bankod fiókjaiban.
Add le a felhatalmazást az alábbi módok egyikén:
- A számlavezető bankodnál személyesen, telefonon vagy akár interneten keresztül (ennek az átfutási ideje a legrövidebb);
- Yettel üzletekben személyesen;
- Postai úton küldd el nekünk: a letöltött formanyomtatványt kitöltve, aláírással ellátva juttasd el hozzánk (Yettel Magyarország Zrt., 2045 Törökbálint, Pannon út 1.).
Csoportos beszedéshez szükséges adatok: az internetes és a telefonos megbízás esetén a bankszámlaszám, jogosult azonosítója és a fogyasztó azonosítója szükséges. Személyes megbízás esetén ezeken felül a személyi igazolványodra lesz még szükséged.
Yettel Magyarország Zrt, mint jogosult azonosítója: A11107792T244
Fogyasztó azonosító: Fogyasztó azonosító a jogosultnál, ami a Yettel Magyarország Zrt. által kiállított telefonszámla első oldalának közepén található: „Az Ön azonosítója csoportos beszedési megbízás esetén” szöveg után, 14 karakterű azonosító.
Miután leadtad az igényt, a megbízás érvénybe lépését követően kiállított számlád már Csoportos beszedéssel kerül kiegyenlítésre. Innentől a számlád első oldalán, a fizetési mód mezőben szerepelni fog, hogy azt a számlát már csoportos beszedéssel egyenlíted ki, és ehhez a számládhoz csekket már nem küldünk. -
Honnan tudom mi a számlafizetési határidőm?
A szerződéskötést követően, előfizetésed aktiválásakor a rendszerünk automatikusan besorol egy számlázási ciklusba, ami meghatározza, hogy a jövőben a hónap melyik napján zárjuk le és állítjuk ki az adott havi számlád. A számlazárási időpontodat legegyszerűbben a Yettel fiók internetes ügyfélszolgálaton nézheted meg (belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Számlák oldalon).
A számlazárásodkor a rendszerünk lezárja az aktuális ciklus számlázását, 2-3 nap alatt elkészül a számlád, melyet választásod szerint elektronikusan vagy postai úton küldünk meg részedre a rendszerünkben rögzített számlaküldési címre (elektronikus számlázás esetén e-mailben tájékoztatunk a számla elkészültéről, illetve arról, hogy hol tudod azt megtekinteni).
-
Miért számláznak teljes havidíjat tört hónapra?
Tarifacsomagok havidíjainak tekintetében mindig teljes havidíj kerül kiszámlázásra, kivéve az alábbiakban kivételként megfogalmazott eseteket. A tarifacsomagokban foglalt vonatkozó kedvezmény szintén teljes mértékben felhasználható.
Tarifacsomagok vonatkozásában a kivételek:
- ha az Előfizetői Szerződés megkötésének napja nem egyezik meg a számlazárás napjával;
- ha az Előfizetőnek nyújtott szolgáltatás szüneteltetése nem a számlázási időszak utolsó napján történik;
- ha az Előfizetőnek nyújtott szolgáltatás szüneteltetés utáni visszakapcsolása nem a számlázási időszak első napján történik.
Ezekben az esetekben a teljes havi díjtétellel arányos tört havi díj kerül kiszámlázásra, arányos kedvezmény kerül érvényesítésre:
- az Előfizetői Szerződés megkötésétől az első számlazárásig;
- Számlázási ciklus változásakor a régi és az új ciklusra is csak időarányos havi díj kerül terhelésre a számlázási időszak első napjától a szüneteltetés időpontjáig;
- Átírás/áttérés esetén a régi és az új ügyfélszámon amennyiben nem számlazárással történik a módosítás, akkor a tört hónapra a régi és az új ügyfélszámon időarányos havi díj kerül megállapításra adott előfizetés vonatkozásában a visszakapcsolástól a számlazárásig.
- Azonnali, számlázási ciklus közbeni tarifacsomag-váltás esetén a régi és az új tarifára vonatkozólag is időarányos havi díj számlázódik.
- Számlázási ciklus közbeni telefonszámcsere esetén a régi és az új telefonszámra is időarányos havi díj kerül terhelésre.
Szolgáltatások esetében mindig teljes havidíj kerül kiszámlázásra, és a szolgáltatás által biztosított teljes kedvezmény vehető igénybe.
-
Lejárt a számlám fizetési határideje, mi történik?
A számla kiállítása után 15 napod van a számla befizetésére, mely időszak alatt nem terhelünk késedelmi kamatot. A fizetési határidőt mindig feltüntetjük a számlán.
Ha nem fizetted be a számládat a fizetési határidőig, az Elektronikus hírközlési törvényben (továbbiakban EHT) foglaltaknak megfelelően szólítunk fel a számla befizetésére, illetve SMS-ben elküldjük részedre azt is, hogy mikor mi a következménye annak, ha nem rendezed a számládat. A tényleges befizetésig késedelmi kamatot terhelünk.
-
Kérhetek fizetési haladékot?
Fizetési haladékot 6 havonta egyszer kérhetsz, bizonyos feltételek teljesülése esetén telefonos ügyfélszolgálatunkon.
A számlán szereplő fizetési határidőtől a tényleges befizetésig késedelmi kamatot terhelünk, melynek mértékét a mindenkor érvényes ÁSZF tartalmazza.
Fizetési haladékra további haladékot, illetve részletfizetést nem tudunk biztosítani.
Abban az esetben, ha a haladék ideje alatt sem tudod tartozásod kiegyenlíteni, szolgáltatásodat korlátozzuk:- a fizetési haladékkal érintett előfizetése(i)den belföldön csak hanghívást, SMS-t és MMS-t tudsz fogadni, valamint eléred a Telefonos Ügyfélszolgálatunkat (a 1220-on) és a segélyhívó számokat (pl. 107 – rendőrség), külföldön nem tudsz hívást kezdeményezni.
A visszakapcsoláshoz az összes érintett számlát rendezned kell, majd a következő számlában kiterheljük a késedelmi kamatot és a visszakapcsolási díjat.
-
Befizettem a telefonszámláimat, mégsem tudok telefonálni. Mi lehet az oka?
Amennyiben a Yettel internetes ügyfélszolgálati oldalon, ATM-en, vagy Yettel üzletek egyikén fizeted be telefonszámládat, úgy az rendszereinkben azonnal látható lesz.
Banki átutalás esetén azonban 1-2 banki munkanap, míg postai csekkel történő befizetésnél akár 5-8 nap is eltelhet, amíg befizetésed megérkezik, és erről tudomást szerzünk. A késedelmes befizetés elkerülése érdekében, figyelmedbe ajánljuk a Csoportos beszedési megbízás lehetőségét.
Elképzelhető, hogy elérted a magas forgalmi összeghatárt. Az összeghatár eléréséről tájékoztattunk, és amennyiben a megadott határidőig nem fizetted be a magas forgalmi előleget, a továbbiakban csak csökkentett szolgáltatásunkat veheted igénybe. Ilyenkor a teljes szolgáltatás további igénybevételére csak abban az esetben van lehetőséged, ha megfizeted az általunk meghatározott magas forgalmi előleget. A befizetendő előleg összegéről a telefonos ügyfélszolgálaton, vagy személyesen érdeklődhetsz. Csökkentett szolgáltatás esetén a szolgáltatás teljes felfüggesztése helyett a kimenő forgalmat korlátozzuk; biztosítjuk, hogy téged hívhassanak (belföldön), segélykérő hívásokat kezdeményezhess, telefonos ügyfélszolgálatunkat és hibabejelentőnket elérhesd. -
Mi az a magasforgalmi limit?
A magas forgalmi összeghatár egy meghatározott felső limit, amit ha elérsz, akkor csökkentett szolgáltatást vehetsz igénybe. A számlás előfizetők, az előfizetői típustól, a fennálló szerződési jogviszony időtartamától függően, valamint a fogyasztói szokása alapján minden számlázási ciklusban meghatározott összeghatárig (magas forgalom összeghatára) használhatja a szolgáltatást anélkül, hogy tőle magas forgalmi előleg megfizetését követelhetnénk. Ezzel védjük ügyfeleinket a véletlen vagy csaló események miatti szándékolatlan túlköltéstől.
A magasforgalmi limitről részletesen itt találsz információt.
-
Ismeretlen nemzetközi számról hívtak. Kell ezért fizetnem?
Az ilyen eredetű hívások már ismertek előttünk. Különböző internetes oldalakon is terjednek olyan hírek, miszerint bizonyos hívások fogadása során a hívott fél számláján kimagasló számlaforgalom jelentkezhet. A hívás esetleges fogadásával azonban számlaforgalom nem keletkezik. Az egyes esetek kapcsán felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy ha ismeretlen külföldi számról kapnak hívást, azt ne hívják vissza.
A Yettel hálózatából nemzetközi irányba indított hívások során a mindenkori díjszabásban rögzített, a célország szerinti nemzetközi hívás díját számlázza ki ügyfeleinek, tekintettel arra, hogy a Yettel nem rendelkezik információval arról, hogy az adott külföldi hívószám a honos országban emelt díjas vagy normál hívás díjas szolgáltatáshoz kapcsolt hívószám-e. Így nem fordulhat elő, hogy egy külföldi szám hívásakor az adott számhoz tartozó országba irányuló hívás előre meghatározott díjánál magasabb díjat számlázna ki a Yettel ügyfeleinek.

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!