Keresés a segítségben
- Online ügyintézés, kapcsolat, azonosítók
- Számlázás, számlafizetés
- Szolgáltatások megrendelése, lemondása, roaming
- Készülékek, garancia, javítás
- Előfizetések módosítása, lemondása
- TV előfizetés
- Mobilinternet csomagok, lefedettség, hálózat
- Új előfizetés vásárlása, online rendelés
- Feltöltőkártyás tarifákkal kapcsolatos tudnivalók
- Online ügyintézés - Yettel fiók
- Mobil alkalmazás - Yettel App
- Kapcsolat, elérhetőségek
- Panaszkezelés
- SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
- Jelszavak, azonosítók
- Titkosítás
- e-SIM
- Számlázási adatok módosítása
- Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
- E-Komfort csomag
- Elektronikus számla
- Számlafizetés
- Szolgáltatás megrendelése, lemondása
- Yettel Full - több szolgáltatás, több kedvezmény
- Roaming és külföldre telefonálás
- Hívásszolgáltatások
- Készülékcsere hűségidőn belül
- Készülék függetlenítése
- Készülék ellopása, elvesztése
- Garancia, jótállás, csere
- Készülékbeállítások
- Szervizfutár Prime ügyfeleknek
- Készülékek javítása
- Adatmódositás, átírás
- Előfizetés korlátozása, szüneteltetése
- Előfizetés megszüntetése
- Vásárlás, csomagok
- Beüzemelés
- Csatornák
- Médiaeszközök, TV alkalmazások
- Streaming szolgáltatás
- TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
- Lefedettség, hálózat
- Otthoni internet csomagok
- Hordozható internet csomagok
- Kiegészítő adatjegyek mobilra
- Yepp előfizetés
- Új előfizetés vásárlása
- Online rendelés, kiszállítás
- Számhordozás
- Tarifacsomag-váltás
- Kártyásról számlásra váltás
- Feltöltőkártyás tudnivalók
- Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
- Egyenlegfeltöltés tudnivalók
- Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
- Kártyás adategyeztetés
- Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
2024. október 14-én megszűnt a Prime Csoport. Mi van helyette?
A Prime csoport akciónkat 2024. október 14-gyel lezártuk, de ne aggódj, valami még fullosabbal készültünk!
Több előny, nagyobb rugalmasság és magasabb kedvezmények várnak rád! Yettel Full - látogasd meg weboldalunkat a részletesebb infóért. -
Mi az a Yettel Full?
Yettel Full csomagba összevonhatod mobil, otthoni internet és TV, valamint streaming szolgáltatásod és így kedvezményeket kaphatsz az előfizetési díjakból. Több szolgáltatás esetén több kedvezmény vár. Akár 30% havidíjkedvezmény Prime mobil és OtthonNet előfizetéseidre és 15% kedvezmény TV és streaming szolgáltatásokra.
A további részletekért látogass el weboldalunkra. -
Hogyan hozhatok létre Yettel Full csoportot?
A Yettel Full csomag csak azonos számlázási azonosítón lévő előfizetésekből hozható létre. Így először az előfizetéseket azonos számlázási azonosítóra kell írni. Ebben az esetben az átírás költségeit elengedjük. Az átírást személyesen, bármelyik Yettel üzletben intézheted.
Fontos tudni, hogy Full csomagba csak aktív státuszú, Prime vagy meghatározott Yettel (Start, Start Net, Prime Simple, Prime Simple Net, Prime Plus, Prime Plus Talk, Prime Extra, Prime Max, XS+, S Talk+, S Net+, M Talk+, Prime+, Prime Plus+, Prime Max+, XS, S Net, S Talk, M Talk, Prime, Prime Plus 2022, Prime Max 2022, Lite, Lite+, S, Prime M Net, Prime M Talk, Prime L, Prime L+, Prime XXL, Mini, Junior, Senior, Teen) mobil, illetve OtthonNet, OtthonNet Basic, OtthonNet Pro kerülnek be.
Yettel Full esetén a számlafizetőnek is ugyanannak kell lennie minden előfizetés esetén?Nem szükséges. Az előfizetésekhez különböző számlafizetőket és számlázási címeket is megadhattok, csak a számlázási azonosítónak kell egyeznie minden előfizetésen. Fontos azonban tudnod, hogy ha a számlafizetők elmulasztják fizetési kötelezettségüket, akkor a számlázási azonosító előfizetője felel a számlás előfizetésekért mindegyikéért, ami az adott számlázási azonosító által létrehozott Full csomagban megtalálható. Amennyiben az adott számlázási azonosító alatt bármelyik szolgáltatás – csomagtagságtól függetlenül – felfüggesztésre kerül, úgy a számlázási azonosítón lévő Full csomag felfüggesztésre kerül, annak minden előnyével. Ez azt jelenti, hogyamíg a számlázási azonosító alatt ismét minden szolgáltatás újra aktív nem lesz, addig a csoporton belüli díjmentes beszélgetés és a havidíjkedvezmények sem érhetők el.
-
Milyen feltételei vannak a Full csoportnak?
A Yettel Full csomag csak azonos számlázási azonosítón lévő előfizetésekből hozható létre. Így először az előfizetéseket azonos számlázási azonosítóra kell írni. Ebben az esetben az átírás költségeit elengedjük. Az átírást személyesen, bármelyik Yettel üzletben intézheted.
Fontos tudni, hogy Full csomagba csak aktív státuszú, Prime vagy meghatározott Yettel (Start, Start Net, Prime Simple, Prime Simple Net, Prime Plus, Prime Plus Talk, Prime Extra, Prime Max, XS+, S Talk+, S Net+, M Talk+, Prime+, Prime Plus+, Prime Max+, XS, S Net, S Talk, M Talk, Prime, Prime Plus 2022, Prime Max 2022, Lite, Lite+, S, Prime M Net, Prime M Talk, Prime L, Prime L+, Prime XXL, Mini, Junior, Senior, Teen) mobil, illetve OtthonNet, OtthonNet Basic, OtthonNet Pro kerülnek be.
A Yettel Full csomag addig nem szűnik meg, ameddig van legalább két olyan tagja, amely aktív státuszú Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik.
A kedvezmények érvényesítéséhez fontos, hogy azonos számlázási azonosító alatt lévő szolgáltatások nem lehetnek felfüggesztett státuszban. Felfüggesztett státusz esetén a kedvezmények (havidíjkedvezmény és korlátlan beszélgetés 0 Ft-ért a csomag tarifái között belföldön) nem érvényesülnek.
A feltételeknek számlazárás előtti napon minden azonos számlázási azonosítón lévő szolgáltatáson fenn kell, hogy álljon. -
Korábban Prime Csoportos voltam, mi vonatkozik rám?
A Prime Csoportos kedvezmény-struktúránkat október 14-én lezártuk. Ez azt jelenti, hogy új tagok bevonása és új Prime Csoport létrehozása már nem lehetséges. Azok, akik október 14-én Prime Csoporttal rendelkeztek, október 22-től az október 14-i állapot alapján magasabb havidíjkedvezményben részesülnek. Tehát a két fős Prime Csoportban a korábbi 10% helyett október 15-től 15%, a három fős csoportban 15% helyett 20%, a négy vagy több fős csoportok 30% érhető el. Fontos, hogy a kalkulált kedvezmény a Prime tarifákat veszi továbbra is figyelembe, tehát „két fős csoport” minden olyan csoport, amiben van két Prime tarifa – függetlenül az egyéb, Yettel tarifáktól.
-
Hol tudom lemondani a régi Prime csoport szolgáltatást?
A Prime csoport szolgáltatást üzleteinkben, a telefonos ügyfélszolgálaton: 1220 vagy a Yettel fiókban, az online ügyintézői felületen tudod lemondani a Szolgáltatások/ Szolgáltatások módosítása menüpontban.
-
Mi történik, ha valamelyik vagy mindegyik előfizetésem hűségideje lejár?
Nem történik semmi. A hűség csak a csoportalapítás és csoporthoz való csatlakozás feltétele, a csoport későbbi működését akkor sem befolyásolja, ha lejár.
-
Megszűnik-e a Yettel Full, ha a csomagban lévő valamelyik vagy mindegyik előfizetésen tarifacsomagot váltok?
A Yettel Full addig nem szűnik meg, ameddig van legalább két olyan tagja, amely aktív státuszú Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik.
Amennyiben az előfizetés megszüntetésével csak egy Prime vagy egy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkező előfizetés marad a csomagban – függetlenül attól, hogy más tarifával rendelkező számlás előfizetés – a Yettel Full csomag automatikusan felfüggesztésre kerül. -
Mi történik, ha számlazárás előtt valamely előfizetés kikerül a Yettel Full csomagból?
A Full csomag addig nem szűnik meg , ameddig van legalább két olyan aktív státuszban lévő tagja, amely Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik. Azonban a havidíjkedvezmény mértékét a számlazáráskor a csoportban lévő Prime és OtthonNet előfizetések száma határozza meg. Ez alapján számlálódik a kedvezmény a teljes kiszámlázott havidíjra.
-
Mi történik, ha megszüntetem az egyik, Yettel Full csomagban lévő előfizetésem?
A Yettel Full csomag addig nem szűnik meg, ameddig van legalább két olyan tagja, amely aktív státuszú Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik. Amennyiben az előfizetés megszüntetésével csak egy Prime vagy egy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkező előfizetés marad a csomagban – függetlenül attól, hogy más tarifával rendelkező számlás előfizetés – a Yettel Full csomag automatikusan felfüggesztésre kerül.
-
Bevonhatom akár a barátaimat, vagy akikkel nem egy cím alatt élek?
Igen! Nincs szükség arra, hogy egy cím alatt éljetek, így akár barátaiddal is lehettek egy Full csomagban. Azonban fontos, hogy a csomagban csak azonos számlázási azonosítón előfizetések lehetnek. Abban az esetben, ha az előfizetések nem egy számlázási azonosítón vannak, először az előfizetéseket azonos ügyfélszámra, számlázási azonosítóra kell átíratni. Ebben az esetben az átírás költségeit elengedjük. Az átírást személyesen, bármelyik Yettel üzletben intézheted.
-
Yettel Full csoport esetén a számlafizetőnek is ugyanannak kell lennie minden előfizetés esetén?
Nem szükséges. Az előfizetésekhez különböző számlafizetőket és számlázási címeket is megadhattok, csak az ügyfélszámnak kell egyeznie minden előfizetésen. Fontos azonban tudnod, hogy ha a számlafizetők elmulasztják fizetési kötelezettségüket, akkor az ügyfélszám előfizetője felel a számlás előfizetésekért mindegyikéért, ami az adott ügyfélszám által létrehozott Full csoportban megtalálható.
-
Hogyan alakul a tarifacsomagban foglalt percek és SMS-ek felhasználhatósága?
Belföldön, a Full csomag tagjai 0 Ft-ért beszélhetnek egymással. A Full csomag tagjainak küldött SMS-ekre a tarifacsomagszerinti díjak az irányadók.
Az 1. roaming díjzónában és 1. roaming díjzónából belföldre irányuló csoporton belüli hívásokra a tarifacsomag általános feltételei irányadók. -
Bővíthetem a Yettel Full csomagomat szerződéskötés után is?
Igen! A Yettel Full bármikor bővíthető, így később is bármikor elérhetsz magasabb kedvezményszintet, minden arra kiemelt új szolgáltatásod a csomagba kerül.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!