• Online ügyintézés, kapcsolat, azonosítók
  • Számlázás, számlafizetés
  • Szolgáltatások megrendelése, lemondása, roaming
  • Készülékek, garancia, javítás
  • Előfizetések módosítása, lemondása
  • TV előfizetés
  • Mobilinternet csomagok, lefedettség, hálózat
  • Új előfizetés vásárlása, online rendelés
  • Feltöltőkártyás tarifákkal kapcsolatos tudnivalók
  • A Prime csoport akciónkat 2024. október 14-gyel lezártuk, de ne aggódj, valami még fullosabbal készültünk!
    Több előny, nagyobb rugalmasság és magasabb kedvezmények várnak rád! Yettel Full - látogasd meg weboldalunkat a részletesebb infóért. 

  • Yettel Full csomagba összevonhatod mobil, otthoni internet és TV, valamint streaming szolgáltatásod és így kedvezményeket kaphatsz az előfizetési díjakból. Több szolgáltatás esetén több kedvezmény vár. Akár 30% havidíjkedvezmény Prime mobil és OtthonNet előfizetéseidre és 15% kedvezmény TV és streaming szolgáltatásokra.
    A további részletekért látogass el weboldalunkra. 

  • A Yettel Full csomag csak azonos számlázási azonosítón lévő előfizetésekből hozható létre. Így először az előfizetéseket azonos számlázási azonosítóra kell írni. Ebben az esetben az átírás költségeit elengedjük.   Az átírást személyesen, bármelyik Yettel üzletben intézheted. 
    Fontos tudni, hogy Full csomagba csak aktív státuszú, Prime vagy meghatározott Yettel (Start, Start Net, Prime Simple, Prime Simple Net, Prime Plus, Prime Plus Talk, Prime Extra, Prime Max, XS+, S Talk+, S Net+, M Talk+, Prime+, Prime Plus+, Prime Max+, XS, S Net, S Talk, M Talk, Prime, Prime Plus 2022, Prime Max 2022, Lite, Lite+, S, Prime M Net, Prime M Talk, Prime L, Prime L+, Prime XXL, Mini, Junior, Senior, Teen) mobil, illetve OtthonNet, OtthonNet Basic, OtthonNet Pro kerülnek be.

    Yettel Full esetén a számlafizetőnek is ugyanannak kell lennie minden előfizetés esetén?

    Nem szükséges. Az előfizetésekhez különböző számlafizetőket és számlázási címeket is megadhattok, csak a számlázási azonosítónak kell egyeznie minden előfizetésen. Fontos azonban tudnod, hogy ha a számlafizetők elmulasztják fizetési kötelezettségüket, akkor a számlázási azonosító előfizetője felel a számlás előfizetésekért mindegyikéért, ami az adott számlázási azonosító által létrehozott Full csomagban megtalálható. Amennyiben az adott számlázási azonosító alatt bármelyik szolgáltatás – csomagtagságtól függetlenül – felfüggesztésre kerül, úgy a számlázási azonosítón lévő Full csomag felfüggesztésre kerül, annak minden előnyével. Ez azt jelenti, hogyamíg a számlázási azonosító alatt ismét minden szolgáltatás újra aktív nem lesz, addig a csoporton belüli díjmentes beszélgetés és a havidíjkedvezmények sem érhetők el.  

  • A Yettel Full csomag csak azonos számlázási azonosítón lévő előfizetésekből hozható létre. Így először az előfizetéseket azonos számlázási azonosítóra kell írni. Ebben az esetben az átírás költségeit elengedjük.   Az átírást személyesen, bármelyik Yettel üzletben intézheted. 
    Fontos tudni, hogy Full csomagba csak aktív státuszú, Prime vagy meghatározott Yettel (Start, Start Net, Prime Simple, Prime Simple Net, Prime Plus, Prime Plus Talk, Prime Extra, Prime Max, XS+, S Talk+, S Net+, M Talk+, Prime+, Prime Plus+, Prime Max+, XS, S Net, S Talk, M Talk, Prime, Prime Plus 2022, Prime Max 2022, Lite, Lite+, S, Prime M Net, Prime M Talk, Prime L, Prime L+, Prime XXL, Mini, Junior, Senior, Teen) mobil, illetve OtthonNet, OtthonNet Basic, OtthonNet Pro   kerülnek be.

    A Yettel Full csomag addig nem szűnik meg, ameddig van legalább két olyan tagja, amely aktív státuszú Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik.

    A kedvezmények érvényesítéséhez fontos, hogy azonos számlázási azonosító alatt lévő szolgáltatások nem lehetnek felfüggesztett státuszban. Felfüggesztett státusz esetén a kedvezmények (havidíjkedvezmény és korlátlan beszélgetés 0 Ft-ért a csomag tarifái között belföldön) nem érvényesülnek. 
    A feltételeknek számlazárás előtti napon minden azonos számlázási azonosítón lévő szolgáltatáson fenn kell, hogy álljon.

  • A Prime Csoportos kedvezmény-struktúránkat október 14-én lezártuk. Ez azt jelenti, hogy új tagok bevonása és új Prime Csoport létrehozása már nem lehetséges. Azok, akik október 14-én Prime Csoporttal rendelkeztek, október 22-től az október 14-i állapot alapján magasabb havidíjkedvezményben részesülnek. Tehát a két fős Prime Csoportban a korábbi 10% helyett október 15-től 15%, a három fős csoportban 15% helyett 20%, a négy vagy több fős csoportok 30% érhető el. Fontos, hogy a kalkulált kedvezmény a Prime tarifákat veszi továbbra is figyelembe, tehát „két fős csoport” minden olyan csoport, amiben van két Prime tarifa – függetlenül az egyéb, Yettel tarifáktól. 

  • A Prime csoport szolgáltatást üzleteinkben, a telefonos ügyfélszolgálaton: 1220 vagy a Yettel fiókban, az online ügyintézői felületen tudod lemondani a Szolgáltatások/ Szolgáltatások módosítása menüpontban.

  • Nem történik semmi. A hűség csak a csoportalapítás és csoporthoz való csatlakozás feltétele, a csoport későbbi működését akkor sem befolyásolja, ha lejár.

  • A Yettel Full addig nem szűnik meg, ameddig van legalább két olyan tagja, amely aktív státuszú Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik.

    Amennyiben az előfizetés megszüntetésével csak egy Prime vagy egy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkező előfizetés marad a csomagban – függetlenül attól, hogy más tarifával rendelkező számlás előfizetés – a Yettel Full csomag automatikusan felfüggesztésre kerül.

  • A Full csomag addig nem szűnik meg , ameddig van legalább két olyan aktív státuszban lévő tagja, amely Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik. Azonban a havidíjkedvezmény mértékét a számlazáráskor a csoportban lévő Prime és OtthonNet előfizetések száma határozza meg. Ez alapján számlálódik a kedvezmény a teljes kiszámlázott havidíjra.

  • A Yettel Full csomag addig nem szűnik meg, ameddig van legalább két olyan tagja, amely aktív státuszú Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik. Amennyiben az előfizetés megszüntetésével csak egy Prime vagy egy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkező előfizetés marad a csomagban – függetlenül attól, hogy más tarifával rendelkező számlás előfizetés – a Yettel Full csomag automatikusan felfüggesztésre kerül.

  • Igen! Nincs szükség arra, hogy egy cím alatt éljetek, így akár barátaiddal is lehettek egy Full csomagban. Azonban fontos, hogy a csomagban csak azonos számlázási azonosítón előfizetések lehetnek. Abban az esetben, ha az előfizetések nem egy számlázási azonosítón vannak, először az előfizetéseket azonos ügyfélszámra, számlázási azonosítóra kell átíratni. Ebben az esetben az átírás költségeit elengedjük. Az átírást személyesen, bármelyik Yettel üzletben intézheted. 

  • Nem szükséges. Az előfizetésekhez különböző számlafizetőket és számlázási címeket is megadhattok, csak az ügyfélszámnak kell egyeznie minden előfizetésen. Fontos azonban tudnod, hogy ha a számlafizetők elmulasztják fizetési kötelezettségüket, akkor az ügyfélszám előfizetője felel a számlás előfizetésekért mindegyikéért, ami az adott ügyfélszám által létrehozott Full csoportban megtalálható.

  • Belföldön, a Full csomag tagjai 0 Ft-ért beszélhetnek egymással. A Full csomag tagjainak küldött SMS-ekre a tarifacsomagszerinti díjak az irányadók.
    Az 1. roaming díjzónában és 1. roaming díjzónából belföldre irányuló csoporton belüli hívásokra a tarifacsomag általános feltételei irányadók.

  • Igen! A Yettel Full bármikor bővíthető, így később is bármikor elérhetsz magasabb kedvezményszintet, minden arra kiemelt új szolgáltatásod a csomagba kerül.

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.