Keresés a segítségben
-
Online ügyintézés, kapcsolat, azonosítók
-
Lefedettség, hálózat
-
Számlázás, számlafizetés
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása, roaming
-
Készülékek, garancia, javítás
-
Előfizetések módosítása, lemondása
-
TV előfizetés
-
Mobilinternet csomagok
-
Új előfizetés vásárlása, online rendelés
-
Feltöltőkártyás tarifákkal kapcsolatos tudnivalók
-
Online ügyintézés - Yettel fiók
-
Mobil alkalmazás - Yettel App
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Titkosítás
-
e-SIM
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Szolgáltatás megrendelése, lemondása
-
Yettel Full - több szolgáltatás, több kedvezmény
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékbeállítások
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
Készülékek javítása
-
Adatmódositás, átírás
-
Előfizetés korlátozása, szüneteltetése
-
Előfizetés megszüntetése
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Tarifacsomag-váltás
-
Kártyásról számlásra váltás
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Mi a különbség a fizikai SIM és az eSIM között?
Az eSIM mindazon funkciókat el tudja látni, amit a „hagyományos” plasztik SIM-kártyák (Normál SIM, micro, nano formátum), de a legnagyobb különbség az, hogy az eSIM-kártyákat beültetik a készülékekbe. Az eSIM helyigénye kisebb, mint a fizikai SIMeké, ezért a telefon gyártók a telefonok méretével spórolhatnak, vagy növelhetik az akkumulátor térfogatát. Az eSIM csatlakozásai biztosabbak és tartósabbak. Használata csökkenti a műanyagfelhasználást. Az eSIM magasabb szintű biztonságot is jelent, mint a fizikai SIM, mivel az adatfájl elérési útvonala mindig titkosítva van és addig nem elérhető, míg azokat nem töltik le a chipre.
-
Milyen készülékekben használható az eSIM?
Az eSIM-képes készülékek listáját itt találod.
ill. a Mobiltelefonok listaoldalon tudsz eSIM-képes készülékekre szűrni a bal oldali menüben.
Felhívjuk figyelmed, hogy a Yettel csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését. -
Mit kell tudnom az eSIM biztonságosságáról?
Az eSIM magasabb szintű biztonságot jelent. Az adatfájl elérési útvonala mindig titkosítva van, és addig nem elérhető, amíg az adatokat nem töltik le a chipre. A nagyobb adatbiztonság érdekében az egyedi ICCID kódot tartalmazó profilt a gyártó csak a felhasználó utasítására adja ki (QR-kóddal vagy az eID megadásával).
Az eSIM aktiváló kód egyedi és egyidőben csak egy készülékben használható, ezért az eSIM ugyanolyan biztonságos, mint a hagyományos SIM-kártya.
A QR-kódot tartalmazó papíralapú dokumentumot meg kell őrizni. -
Milyen formában érhető el az eSIM?
Az eSIM-hez tartozó aktiváló QR kód papír alapú kártyán érhető el új előfizetés mellé vagy meglévő fizikai SIM kártya cseréjével. Fontos, meg kell őrizni!
-
Hogyan lehet eSIM-re váltani?
Meglévő fizikai SIM-kártyád cseréjét:
- Személyesen, bármelyik Yettel üzletben kérheted.Új előfizetést eSIM-mel (készülékkel vagy készülék nélkül):
- Személyesen, bármelyik Yettel üzletben
- Online, kiszállítással a Yettel.hu/mobiltelefon oldalon vásárolhatsz
Fontos! Nézz után, készüléked alkalmas-e eSIM fogadására. -
Milyen azonosítói vannak az eSIM-nek?
Mint a normál, fizikai SIM-kártyáknál, ugyanúgy az eSIM aktiváló kártyán is megtalálhatók az alábbi, egyedi azonosítók:
•PIN és PUK kód - a PIN kód kérés az eSIM-en alapértelmezetten ki van kapcsolva. Amennyiben szeretnéd a PIN kód kérést bekapcsolni, úgy azt a készülék menüjében teheted meg.
•ICC szám.
•Ezen kívül az eSIM-specifikus QR-kód az eSIM aktiválásához. - ezt meg kell őrizni! -
Hogyan tudom az eSIM-et átrakni egyik készülékből a másikba?
Az eSIM kártya cseréje vagy áthelyezése csak úgy történhet meg, ha az eSIM profil először törlésre kerül az aktuális eszközről.
eSIM deaktiválása jelenlegi készülékedben:
Android telefonokon:
1.Beállítások megnyitása
2.„Kapcsolatok” menüpont megnyitása
3.„SIM – kártya -kezelő” menüpont megnyitása
4.Eltávolítandó eSIM kiválasztása
5.„Eltávolítás” menüpont kiválasztása
6.Képernyőn megjelenő utasítások követése
7.Készülék újraindítása vagy Repülő üzemmód be- és kikapcsolásaiPhone telefonokon:
1.Beállítások megnyitása
2.„Mobilhálózat” menüpont megnyitása
3.„Mobil-előfizetések” résznél az eltávolítandó eSIM (előfizetés) kiválasztása
4.„Mobil-előfizetés eltávolítása” gomb megnyomása
5.Képernyőn megjelenő utasítások követése
6.Készülék újraindítása vagy Repülő üzemmód be- és kikapcsolásaA törlés után új készülékedben aktiváld az eSIM-et, ehhez ismét szükséged lesz az eSIM-edhez tartozó akiváló QR -kódra.
Ha Yettel Yepp digitális előfizetésed van, akkor az alábbi folyamat szerint járj el: Először régi készülékedről töröld az eSIM-et
Android telefonokon:
1.Nyisd meg a Beállításokat, majd a Kapcsolatok menüpontot.
2. A SIM-kártya kezelőben válaszd ki az eSIM-et és az Eltávolítás menüt, kövesd a képernyőn megjelenő utasításokat, a végén indítsd újra a készüléket.iPhone telefonokon:
1.Nyisd meg a Beállításokat, majd a Mobilhálózat menüpontot.
2. A Mobilelőfizetések részben válaszd ki az eSIM-et és nyomd meg a Mobilelőfizetés eltávolítása menüpontot, kövesd a képernyőn megjelenő utasításokat, a végén indítsd újra a készüléket.Az eSIM letöltéshez lépj be új készülékeden az appba. A kezdőoldalon fog várni az üzenet, hogy mobilszámodhoz az eSIM letölthető. Kattints rá és indítsd el a letöltést.
-
Szükséges-e internet kapcsolat az eSIM aktiváláshoz?
Az aktiválás kizárólag internet kapcsolattal lehetséges. Az eSIM aktiválását Wi-Fi hálózattal való csatlakozás során ajánljuk. Az aktiválás járhat némi adatforgalommal.
-
Milyen verziójú Android, illetve iOS operációsrendszer szükséges a Samsung okosórákon történő eSIM aktiválásához? (kivéve Galaxy Watch 4 és Watch 4 Classic)
A Samsung Galaxy okosórák Android 6.0, vagy magasabb verzió operációs rendszerű Androidos készülékekhez párosíthatók, iPhone-ok esetén pedig iPhone 5től kezdődően azokkal a készülékkel, melyek iOS 9.0, vagy újabb operációs rendszerrel rendelkeznek. Samsung Gear okosórák esetén iPhone 6S és 6S+ telefonokon, melyeken iOS 10, vagy későbbi verziójú operációs rendszer fut, a bluetooth kapcsolat instabil lehet.
-
Milyen díjak merülnek fel eSIM-kártya esetén?
Az eSIM-kártya igénylése díjmentes új és meglévő, fizikai SIM-kártyával rendelkező ügyfeleinknek. Az eSIM-kártya csere díjai (pótlás/csere) megegyeznek a fizikai SIM-kártyára vonatkozó díjakkal. További részleteket az ÁSZF 1/A és 1/B mellékletek III.9.4-es pontjában talál, ami a Yettel.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek oldalon érhető el.
-
Honnan tudni hogy mi a eSIM profil ICC azonosítója?
Az ICC azonosító az eSIM papír alapú kártyáján, vagy egyes készülékek esetén a "Bállítások" menüpontban található. Emellett lekérdezhető a Yettel valamennyi ügyfélszolgálati elérhetőségén.
-
Hogyan tudom eltávolítani az eSIM profilt az XPOLRA gyerek okosóráról?
Az eltávolításhoz az XPLORA alkalmazáson belül, az Óra törlése menüpontban lehetséges az eSIM profil eltávolítása. Fontos! Az eSIM profil eltávolítását követően az addig használt QR kód nem használható másik eszközben (telefon, tablet, okosóra), viszont az eSIM-hez tartozó előfizetés és telefonszám nem szűnik meg. Az újraaktiváláshoz új eSIM profilt kell kérned, amit személyes ügyfélszolgálati pontjainkon tehetsz meg, vagy Online, a Yettel.hu/online-ugyintezes/kartyacsere weboldalon. Az eSIM profilhoz tartozó telefonszám nem változik!
-
Mi az EID?
Az EID adott eszközhöz tartozó azonosító szám. Megtekinteni az eszközök Beállításaiban lehetséges.
-
Hol található az eSIM kártyához tartozó PIN, illetve PUK kód?
Az eSIM-hez tartozó eredeti PIN és PUK kódok az eSIM papír alapú kártyáján, valamint a Yettel Fiók, illetve a Yettel írásos, telefonos és személyes csatornáin is elérhetőek.
A könnyebb beüzemelés érdekében eSIM-eknél a fizikai SIM kártyáknál megszokott, biztonsági célból előre beállított PIN kód kérés ki van kapcsolva, így azok eleve anélkül használhatók, de igény szerint visszakapcsolható a PIN kód kérése.
A PIN kód kérés beállítását készüléked beállításaiban tudod megtenni.
-
Mi a teendő számhordozás esetén?
1. A számhordozás során SMS-ben értesítünk, amikor a SIM kártya már cserélhető.
2. Az SMS értesítés után deaktiváld az átadó szolgáltató eSIM-kártyáját a és aktiváld a Yetteltől kapott eSIM kártyát a QR kód segítségével. -
Vissza lehet e váltani fizikai SIMre eSIMről?
Igen, szükség esetén kérheted a SIM-kártya típusának díjmentes cseréjét:
- Személyesen, bármelyik Yettel üzletben yettel.hu/elerhetoseg/uzletkereso -
Hogyan tudom áthelyezni az eSIM-et másik készülékbe?
Biztonsági okokból, amíg az eSIM aktiválva van a készülékbe, a QR kóddal való más készülékbe való aktiválása nem lehetséges.
Az eSIM áthelyezésének folyamata:
1. Készítsd elő az eSIM aktiváló kódját tartalmazó kártyát
2. Deaktiváld az eSIM-et a régi készülék beállítások menüpontjában
3. Győződj meg arról, hogy új készüléked rendelkezik aktív internethozzáféréssel vagy csatlakozz WiFi-n keresztül egy internetes hálózatra
4. Aktiváld ez eSIM-et új készülékében az eSIM aktiváló kód használatával -
Mi a teendő, ha az eSIM profil letöltése nem sikerül, illetve ha hibaüzenet jelenik meg a készüléken?
Az eSIM profil letöltéséhez internetkapcsolatra van szükség. Győzödj meg róla, hogy csatlakozik-e az internetre, és próbáld meg újra a letöltést. Amennyiben így sem sikerül a profil letöltése, keresd meg bármely csatornán ügyfélszolgálatunkat és jelentsd be panaszodat.
-
Milyen verziójú Android, illetve iOS operációsrendszer szükséges a Samsung Galaxy Watch 4 és Watch 4 Classic okosórákon történő eSIM aktiválásához?
A Samsung Galaxy Watch 4 és Watch 4 Classic órákon lévő eSIM aktiválásához Android 6.0 vagy afölötti verziójú, 1,5 GB RAM feletti memóriával rendelkező Samsung Galaxy készülékeken lehetséges, a Galaxy Wear alkalmazás letöltését követően. Egyéb márkájú, Android rendszert futtató eszközökön nem biztosított az aktiválás sikeressége. iOS rendszert futtató eszközökkel, a Watch 4 és Watch 4 Classic okosóra nem kompatibilis.
-
Lehet e több eSIM profil a telefonon ugyan attól a szolgáltatótól?
Igen, de a maximálisan aktiválható eSIM-kártyák száma a készülék típusától függ.
-
Hogyan aktiválható az eSIM az okosórán, ha a telefon nem eSIM képes?
Az adott eszközhöz tartozó Play, vagy Appstoreból letölthető applikáció segítségével lehetséges. Samsung okosórák esetén esetén jelenleg a Galaxy Wearable applikáció nyújt segítséget, XPLORA gyerekórák esetében az XPOLRA app-en keresztül lehetséges aktiválni.
-
Hol található meg, hogy az eSIM profilhoz milyen telefonszám tartozik?
eSIM profiljához tartozó telefonszámát az eSIM-kártya 16 jegyű ICC kódjának ismeretében a Yettel bármely ügyfélszolgálati csatornáján lekérheti.
-
Mi a teendő az eSIM aktiváló kártya elvesztése esetén?
Az eredeti aktiváló kódot tartalmazó kártya vagy kód újbóli kiadására jelenleg nincs lehetőség.
Ilyen esetben kérjük jelezd eSIM pótlási igényedet:
- Személyesen, bármelyik Yettel üzletben (yettel.hu/elerhetoseg/uzletkereso), vagyBiztonsági okokból, amíg az eSIM aktiválva van a készülékbe, a QR kóddal más készülékbe nem aktiválható.
A pótlás miatti új eSIM aktiváló QR kódot tartalmazó kártya kibocsátási díját a Yettel ÁSZF 1/A és 1/B mellékletek III.9.4. pontjai tartalmazzák -
Milyen verziójú szoftver szükséges az Samsung Galaxy okosórákon történő eSIM aktiválásához?
Amennyiben az eSIM aktiválása sikertelen, ellenőrizd a Galaxy Wear alaklmazás, Szoftverfrissítés menüpontjában, hogy van-e elérhető frissítés. Ha igen, telepítsd az órára (Wi-Fi kapcsolat szükséges), majd ezt követően végezd el az eSIM aktiválását. A Yetteles eSIM csak a legfrissebb szoftverrel aktiválható a Galaxy Watch okosórákon.
-
Készülék javításakor, mi a különbség ha a készülékben eSIM-kártya van és nem fizikai SIM?
Készülék leadása javításra:
Hibás készülékkel kapcsolatos ügyintézésnél deaktiválni kell a készülékben lévő aktív eSIM-(ek)et. A Yettel által biztosított cserekészülékek használatához Yettel előfizetésedhez tartozó eSIM-et díjmentesen fizikai SIM-kártyára cseréljük.Készülék átvétele:
A szervizelés után amennyiben továbbra is eSIM-mel kívánod igénybevenni szolgáltatásainkat, úgy a készülék átvételekor jelezd, és fizikai SIM kártyádat díjmentesen eSIM-re cseréljük. -
Mikor aktiválhatom az eSIMet, ha online vásároltam meg?
Átvétel után bármikor azonnal aktiválható az eSIM, de a hozzá tartozó előfizetés aktiválása előfordulhat, hogy legfeljebb 72 órát vesz majd igénybe.
-
Mi történik az előfizetésemmel, ha az eSIM-kártyát eSIM képes készülékek között cserélem?
A csere ideje alatt a telefonszám nem lesz elérhető, de az eSIM aktiválása után az előfizetés változatlanul használható lesz az új készülékben is. Fontos, hogy az eSIM deaktiválása nincs hatással az előfizetés státuszára, tehát az esetleges havidíjak akkor is előállhatnak, ha az eSIM deaktivált, de az előfizetés nem lett felfüggesztve vagy megszüntetve.
-
Lehet e több eSIM profil a telefonon több szolgáltatótól?
Hálózatfüggő eszköz esetén csak a hálózathoz tartozó szolgáltató eSIM-je aktiválható. Hálózatfüggetlen eszköz esetén az aktiválható eSIM kártyák száma a készülék típusától függ.
-
Mi a teendő készüléklopás esetén?
Lopás, elvesztés esetén kérjük haladéktalanul jelezd ennek tényét az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
- Személyesen, bármelyik Yettel üzletben (Yettel.hu/elerhetoseg/uzletkereso)
- Telefonon belföldről a Yettel hálózatán díjmentesen hívható 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton,
- Telefonon külföldről a +36 20 200 0000-s számon, melynek díja megegyezik az adott külföldi szolgáltatónak a rendszerébe irányuló hívásdíjával.Bővebb információ: yettel.hu/ugyfelszolgalat/ugyintezes/lopott-elveszitett
-
Milyen tarifacsomagokkal érhető el az eSIM?
Az eSIM minden lakossági hangalapú feltöltőkártyás és számlás tarifacsomagunk mellé igényelhető. eSIM-képes okosórád mellé kiemelten ajánljuk Yettel Okosóra tarifacsomagunkat 990 Ft-os havidíjjal.

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!