Ellopták/elveszítettem a telefonomat vagy SIM kártyámat
SIM-kártyád, illetve mobilkészüléked elvesztése vagy eltulajdonítása esetén lehetőséged van letiltására.
SIM kártya letiltása/visszakapcsolása
SIM-kártyát letilthatsz:
- Yettel értékesítési pontokon,
- a Yettel hálózatán belföldön díjmentesen hívható 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton,
- a +36 20 200 0000-s számon, melyet hálózaton belüli hívásdíjjal hívhatsz.
A letiltott SIM-kártyával továbbiakban hívást kezdeményezni és fogadni nem fogsz tudni.
Feltöltőkártya esetén a letiltás időpontjában rendelkezésre álló egyenleged megmarad, SIM-kártyád érvényességi ideje nem változik, illetve ha megtaláltad a kártyát, jelszó ismeretében a díjmentes visszakapcsolást akár a telefonos ügyfélszolgálaton is kérheted.
Amennyiben a SIM kártya nem kerül elő, értékesítési pontjainkon SIM-kártya pótlást kell kérned, számlás előfizetés esetén a letiltástól számított 2 hónapon belül. SIM-kártya pótláskor a telefonszámod megmarad. A kártyapótlás egyszeri díja 5 100 Ft.
Fontos tudni, hogy a kártya pótlását csak az előfizetés tulajdonosa kérheti, személyesen. Amennyiben a kártya pótlása a szüneteltetéstől számított 2 hónapon belül nem történik meg, a továbbiakban havidíjat számítunk fel.
Telefonkészülék letiltása/visszakapcsolása
A mobiltelefon elvesztése esetén a letiltás a készülék IMEI számával, az Előfizetői szerződés másolatával vagy a jótállási jegy másolatával kérelmezhető személyesen, a Yettel üzletekben.
Bérelt készülék esetén, mivel az eltűnt készülékért és annak esetleges tartozékaiért az ügyfél szerződéskötéskor teljes körű anyagi felelősséget vállalt, az eltűnt, elveszett részeket ki kell fizetni. Ezek díját a vásárláskor aláírt "MEGÁLLAPODÁS mobiltelefon-készülék használatról " című nyomtatvány tartalmazza. A bérelt készülék letiltását a bejelentést követően a Yettel automatikusan elvégzi.
SIM-kártya pótlása
Új SIM-kártya személyesen igényelhető a letiltástól számított 2 hónapon belül. A kártya pótlását az előfizetés tulajdonosa személyesen kérheti. Amennyiben a kártya pótlása a szüneteltetéstől számított 2 hónapon belül nem történik meg, a továbbiakban havidíjat számítunk fel.
Ha hűségvállalásod során egyszer már kértél szüneteltetést, és a SIM kártya pótlását a lopás/elvesztés bejelentésétől számított 14 napon belül nem igényelted meg, a szerződésedben meghatározott kötbért kell kiszámláznunk részedre. A kártya pótlása egyszeri díja: 5100.- Ft.
Az eljáráshoz a következő dokumentumok szükségesek:
- Ha a kártya tulajdonosa magánszemély: az előfizető személyi igazolványa és lakcímkártyája.
Honnan tudom, hogy használták-e az előfizetésemet?
Ha ellopták vagy elveszítetted SIM-kártyádat/telefonodat, és szeretnél meggyőződni arról, hogy a telefonszámodról milyen hívásokat kezdeményeztek, akkor lépj be Yettel fiókodba, és nézd meg aktuális forgalmadat. Ehhez számlás előfizetés esetén aktív elektronikus hívásrészletezés (díjmentes) szolgáltatás szükséges.