Ellopták/elveszítettem a telefonomat vagy SIM kártyámat

SIM-kártyád, illetve mobilkészüléked elvesztése vagy eltulajdonítása esetén lehetőséged van letiltására.
 

SIM kártya letiltása/visszakapcsolása


SIM-kártyát letilthatsz:

  • Yettel értékesítési pontokon,
  • a Yettel hálózatán belföldön díjmentesen hívható 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton,
  • a +36 20 200 0000-s számon, melyet hálózaton belüli hívásdíjjal hívhatsz.

A letiltott SIM-kártyával továbbiakban hívást kezdeményezni és fogadni nem fogsz tudni.
Feltöltőkártya esetén a letiltás időpontjában rendelkezésre álló egyenleged megmarad, SIM-kártyád érvényességi ideje nem változik, illetve ha megtaláltad a kártyát, jelszó ismeretében a díjmentes visszakapcsolást akár a telefonos ügyfélszolgálaton is kérheted.

Amennyiben a SIM kártya nem kerül elő, értékesítési pontjainkon SIM-kártya pótlást kell kérned, számlás előfizetés esetén a letiltástól számított 2 hónapon belül. SIM-kártya pótláskor  a telefonszámod megmarad. A kártyapótlás egyszeri díja 5 100 Ft.
Fontos tudni, hogy a kártya pótlását csak az előfizetés tulajdonosa kérheti, személyesen. Amennyiben a kártya pótlása a szüneteltetéstől számított 2 hónapon belül nem történik meg, a továbbiakban havidíjat számítunk fel.


Telefonkészülék letiltása/visszakapcsolása


A mobiltelefon elvesztése esetén a  letiltás a készülék IMEI számával, az  Előfizetői szerződés másolatával vagy a jótállási jegy másolatával kérelmezhető személyesen, a Yettel üzletekben. 
Bérelt készülék esetén, mivel az eltűnt készülékért és annak esetleges tartozékaiért az ügyfél szerződéskötéskor teljes körű anyagi felelősséget vállalt, az eltűnt, elveszett részeket ki kell fizetni. Ezek díját a vásárláskor aláírt "MEGÁLLAPODÁS mobiltelefon-készülék használatról " című nyomtatvány tartalmazza. A bérelt készülék letiltását a bejelentést követően a Yettel automatikusan elvégzi.


SIM-kártya pótlása


Új SIM-kártya személyesen igényelhető a letiltástól számított 2 hónapon belül. A kártya pótlását az előfizetés tulajdonosa személyesen kérheti. Amennyiben a kártya pótlása a szüneteltetéstől számított 2 hónapon belül nem történik meg, a továbbiakban havidíjat számítunk fel.

Ha hűségvállalásod során egyszer már kértél szüneteltetést, és a SIM kártya pótlását a lopás/elvesztés bejelentésétől számított 14 napon belül nem igényelted meg, a szerződésedben meghatározott kötbért kell kiszámláznunk részedre. A kártya pótlása egyszeri díja: 5100.- Ft.

Az eljáráshoz a következő dokumentumok szükségesek:

  • Ha a kártya tulajdonosa magánszemély: az előfizető személyi igazolványa és lakcímkártyája.


Honnan tudom, hogy használták-e az előfizetésemet?

Ha ellopták vagy elveszítetted SIM-kártyádat/telefonodat, és szeretnél meggyőződni arról, hogy a telefonszámodról milyen hívásokat kezdeményeztek, akkor lépj be Yettel fiókodba, és nézd meg aktuális forgalmadat. Ehhez számlás előfizetés esetén aktív elektronikus hívásrészletezés (díjmentes) szolgáltatás szükséges.