Minden, amit Yepp előfizetésedről
tudni szeretnél
For the English version Click here
Megrendelés és aktiválás
Próbaidőszak
Az előfizetés aktiválását követően a promócióban egy hétig ingyenesen tudod használni a Yepp szolgáltatást: korlátlanul netezhetsz belföldön, 50 GB-t tudsz felhasználni az 1. roaming zóna országaiban, ezek mellé pedig az appban vásárolhatsz perceket, SMS-t és a 2. roaming zónába adatot. A megújuló szolgáltatásokért a próbaidőszak végéig csak az időarányos díjat kell fizetned. Ha ebben a 7 napban nem mondod le vagy szünetelteted az előfizetésed, a 8. napon levonjuk a havidíjat a vásárláskor regisztrált bankkártyádról. A roaming zónákról itt találsz több infót: Yepp roaming díjzónák
A próbaidőszak az előfizetés aktiválásától számítva 7 napig tart. Ezalatt korlátlanul netezhetsz belföldön és 50 GB-t tudsz felhasználni az 1. roaming zónában, melléjük pedig az appban vásárolhatsz perceket, SMS-t és 2. roaming zónába adatot. A megújuló szolgáltatásokért a próbaidőszak végéig csak az időarányos díjat kell fizetned. A roaming zónákról itt találsz több infót: Yepp roaming díjzónák
A 7 nap lejárta előtt bármikor lemondhatod a szolgáltatást, ennek nincs extra díja, de a próbaidőszakot követően sincs hűségidő, így később is bármikor lemondhatod vagy szüneteltetheted az előfizetésed.
A próbaidőszak ingyenes és semmilyen költséggel nem jár. Ha ebben a 7 napban lemondod vagy szünetelteted a szolgáltatásod, nem terheljük ki a havidíjat. FONTOS! A próbaidőszak alatt díjmentesen korlátlanul netezni tudsz belföldön és 50 GB-t tudsz felhasználni az 1. roaming zóna országaiba, ezeken felül az appban vásárolhatsz szükség esetén perceket, SMS-t vagy a 2. roaming zónába adatot. A megújuló szolgáltatásokért a próbaidőszak végéig csak az időarányos díjat kell fizetned. A roaming zónákról itt találsz több infót: Yepp roaming díjzónák
Ha ebben a 7 napban nem mondod le vagy szünetelteted az előfizetésed, a 8. napon levonjuk a havidíjat a vásárláskor regisztrált bankkártyádról.
Igen, az előfizetésedet bármikor szüneteltetheted a próbaidőszak alatt kötelezettségek nélkül az Előfizetésem menüpontban, vagy le is mondhatod chaten keresztül.
Ha már egyszer előfizettél a Yepp digitális szolgáltatásunkra, vagy aktiváltad a 7 napos ingyenes próbaidőszakot, akkor nem tudod igénybe venni a kedvezményt.
Megrendelés és aktiválás
Yepp előfizető csak olyan magánszemély lehet, akinek van érvényes, magyar hatóság által kiállított lakcímigazolványa és személyi igazolványa.
Ha más szolgáltatótól számot hordozol, Yepp előfizetésed vásárlásakor kell megadni a mobilszámodat, amit meg szeretnél tartani. Ha kiválasztottad a számhordozás időablakát, mi elindítjuk a folyamatot. Az átmeneti időszakban ideiglenes számot kapsz, amivel már használhatod Yepp előfizetésed. A számhordozás indítása akkor lesz sikeres, ha személyes adataid pontosan megegyeznek az előző szolgáltatódnál megadott adatokkal és az okmányaidban szereplőkkel. Fontos, hogy előző szolgáltatódnál ne legyen tartozásod, ezeket előbb rendezned kell. Amennyiben a hordozási igényed elutasításra került, keress minket chaten a továbbiakért.
Ha nálunk van a számod, Yepp előfizetésre még nem tudsz váltani, de dolgozunk rajta, hogy hamarosan ez is simán menjen.
Yepp előfizetést érvényes személyi igazolvánnyal és lakcímkártyával tudsz venni a Yettel appban.
eSIM esetén a vásárlási folyamat után rögtön le tudod tölteni a kezdőoldalról az eSIM profilod és már használhatod is az aktív előfizetésed. A fizikai SIM-kártyát mi fogjuk aktiválni neked az átvételt követően, általában 1 órán belül.
Leghamarabb ahol elérhető a Wolt (Budapest, Debrecen, Szeged, Pécs és Győr) , mert ott akár 1 órán belül megkaphatod a rendelésed, a Yettel appban élőben tudod követni egy linken keresztül, hogy merre jár a futár.
Ha az MPL a szállítód és 14.00 óra előtt rendeltél, akkor a következő munkanapon csengethet nálad a futár, a csomagod státuszát a Yettel appban tudod követni. A vásárlás során felkínált napokból te is kiválaszthatod a számodra leginkább megfelelőt.
Ha szállítód az MPL, a kiszállítási dátumon és címen kollégáink segítségével, chaten, a Yettel appban tudsz módosítani. Wolt esetén sajnos nincs mód utólagos cím és időpont módosításra.
Ha a Wolt viszi a csomagod, egy 4-jegyű kódot kell megadnod, amit az appban találsz, de SMS-ben is elküldjük neked. Ha szállítód az MPL, akkor a címeden bármely hozzátartozód átveheti a csomagodat.
Igen, a vásárlási folyamat során ki tudod választani, hogy fizikai SIM-kártyát vagy eSIM-et szeretnél.
Budapesten, Győrben, Debrecenben, Szegeden és Pécsett.
Nem, Yepp előfizetést csak a Yettel appban tudsz rendelni.
Yepp előfizetést a Yettel appban tudsz venni.
Ha az MPL vitte a SIM-kártyádat, az eredetileg megjelölt munkanap másnapján is megpróbálják kivinni a csomagot. Amennyiben ekkor is sikertelen a kézbesítés, törlésre kerül a megrendelésed.
Ha a Wolt a szállítód, sikertelen kézbesítés esetén a futár és az ügyfélszolgálat is megpróbál telefonon elérni. Ha nem tudnak kapcsolatba lépni veled, törlésre kerül a megrendelésed.
A Yettel appban, chaten, kollégáinknak jelezd, hogy nem kaptad meg a SIM-kártyát.
Yepp előfizetést csak lakossági ügyfél vehet.
Csak saját magadnak tudsz előfizetést venni, mert az online folyamat során be kell mutatnod okmányaidat és szelfivel kell azonosítanod magad.
Azonosítás az appban
A hitelesítés általában gyors, maximum 1 percet vesz igénybe.
Igen, van lehetőséged módosítani, ha valamit nem olvasna be pontosan a rendszer, kivéve a személyi igazolványod számát, azt biztonsági okokból nem tudod.
Személyes adataidat maximális körültekintéssel, a magyar és EU-s adatvédelmi és a hírközlési jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Okmányaid feldolgozása során személyes adataid védelme érdekében automatizált gépi megoldást alkalmazunk szigorúan limitált személyi hozzáféréssel. Az adatkezelés részletes előírásait (adatkezelés jogalapja, kezelt adatok köre, adatkezelés időtartama, érintettet megillető jogok, adattovábbítás szabályai stb.) az ÁSZF 2. melléklete és a Yettel app felhasználási feltétele tartalmazza.
A szelfid és a személyid képe alapján bizonyosodunk meg arról, hogy az okmány valóban a tiéd. Próbálj hasonló képet készíteni, mint ami az igazolványodon van. Az arcod ne legyen árnyékban és csekkold a kamerádat, hogy tiszta és karcolás mentes legyen. Ha nem sikerül, többször is próbálkozhatsz!
Fényképes személyi igazolványodat kell befotóznod és szelfivel azonosítani magad. Így győződünk meg arról, hogy valós személy vagy és az igazolvány valóban a tiéd. Minden egyértelmű lesz a folyamat során! :) Mi hitelesítjük az okmányaidat, ellenőrizzük a személyazonosságodat és adataid alapján elkészítjük szerződésedet. A személyes adataidat törvényileg kötelező a hatósági nyilvántartásban ellenőriznünk, ha eltérnének a megadott adatok, nem tudod folytatni a vásárlást.
Az app gondoskodik arról, hogy megfelelő fotó készüljön, ha mégsem sikerülne kérünk, próbáld meg újra. Fontos hogy ne csússz ki a keretből és az okmányod jó állapotban legyen, mert biztonsági ellenőrzésekkel védekezünk a vélhetően módosított vagy hamis okmányok ellen. Ne add fel, próbálkozz párszor! Ha régi a személyid vagy már máshogy nézel ki, mint a fotón, akkor érdemes új igazolványt csináltatnod.
Fizetés és számla ügyek
Extra szolgáltatásokat akkor tudsz venni, ha előfizetésed díja rendezve van. Ha az automatikus terhelés valamilyen okból sikertelen volt, nézd meg, hogy van-e elegendő összeg a számládon, illetve hogy érvényes-e a bankkártyád. Ha minden rendben van, akkor lehet átmeneti kimaradás a bankodnál vagy technikai probléma a mi oldalunkon. Előfordulhat olyan eset is, hogy az előző fizetés közben, még mielőtt az végigfutott volna, bezártad az app-ot. Ilyenkor kicsit hosszabb idő, mire végigér és befejeződik a folyamat, után újrakezdheted a vásárlást.
Hóközi vagy törthavi megrendelés esetén a teljes kiegészítő szolgáltatást megkapod, de csak időarányos, tört havidíjat számlázunk, nem kell kifizetned a teljes havidíjat.
Mi nem tárolunk bankkártya adatokat, alkalmazásainkban a Barion - nemzetközi hitelesítéssel és a bankkártya társaságok által megkövetelt tanúsítvánnyal rendelkező, titkosítással védett - biztonságos fizetési megoldását használjuk. A Barion szigorúan védett rendszere garantálja kártyaadataid biztonságát.
A szolgáltatás használatához szükség van bankkártyád regisztrációjára. A vásárláskor megadott, regisztrált bankkártyádat fogjuk minden fordulónapkor automatikusan megterhelni, illetve ezzel tudsz majd fizetni az extra szolgáltatásokért is. A Barion fizetési alkalmazás szigorúan védett rendszere biztosítja bankkártya adataid és a fizetés biztonságát.
Így egyszerűsítettük a vásárlási folyamatot, és az automatikus terhelésnek hála a fizetéssel sem kell bajlódnod.
Bankkártya adataidat az app Pénzügyek menüpontjában tudod módosítani vagy törölni.
Ellenőrizd, hogy megfelelően adtad-e meg a bankkártya adataidat, érvényes-e a kártyád, illetve van-e legalább 100 Ft egyenleg rajta, mert a hitelesítéshez szükséges a pozitív egyenleg.
Bankkártyádat előfizetésed díjával a fordulónapon terheljük meg, ennek pontos időpontját az appban, a kezdőlapon találod. Sikertelen fizetés esetén többször próbálkozunk a díjlevonással, azonban ha továbbra sem sikerül a díjat levonni, a tarifa és a kiegészítő csomagok szolgáltatásait nem tudod tovább használni. A fizetést te is tudod kezdeményezni, sikeres fizetés esetén újra tudod használni a szolgáltatást.
Megrendelt, megújuló kiegészítő szolgáltatásaid díjait a fordulónapon, az előfizetési díjaddal együtt terheljük. Hóközi vagy törthavi megrendelés esetén arányos tört havidíjat számlázunk, nem kell kifizetned a teljes hónapot, viszont a teljes keretet ebben az esetben is megkapod.
Megrendelt, megújuló kiegészítő szolgáltatásaid díjait a fordulónapon, az előfizetési díjaddal együtt terheljük. Hóközi vagy törthavi megrendelés esetén arányos tört havidíjat számlázunk, nem kell kifizetned a teljes hónapot, viszont a teljes keretet ebben az esetben is megkapod.
A tranzakciótörténetet az app Pénzügyek menüpontjában találod, a számlákat pedig az egyes tranzakcióknál tudod megnyitni.
A tranzakciótörténetet, a sikertelen befizetéseket megtalálod az app Pénzügyek menüpontjában.
A sikertelen fizetésnek több oka is lehet. Először nézd meg, hogy van-e elegendő összeg a számládon, illetve hogy érvényes-e még a bankkártyád. Előfordulhat, hogy a tranzakciót a bankodnál is engedélyezned kell 3D-secure beazonosítás segítségével. Ha mindez rendben van, akkor lehet, hogy átmeneti kimaradás van a bankodnál vagy technikai probléma a mi oldalunkon. Ilyen esetben a havidíj terheléssel újra fogunk próbálkozni.
Ha lejárt a bankkártyád, az app Pénzügyek menüpontjában cserélheted ki.
Mit tud a Yepp?
Igen, belfödön, az EU-ban és az 1-es roaming díjzóna országaiban hívható leszel percsomag nélkül is, ha aktív az előfizetésed, azaz a tarifacsomag havidíja előre kifizetésre került, és nem kérted az előfizetés szüneteltetését.
A segélyhívó telefonszámok mindenesetben ingyenesen hívhatóak.
Előfizetésed nem tartalmazza ezt a hívás lehetőséget.
A korlátlan belföldi adatod mellé az appban vehetsz Perc, SMS vagy Roaming szolgáltatást egyszeri vagy megújuló formában.
Megrendelhetsz újat, lemondhatod, amit már nem használsz, és akár lecserélheted a meglévő csomagodat nagyobbra vagy kisebbre.
A megújuló csomagok árát a fordulónapodon automatikusan vonjuk addig, amíg le nem mondod. Bármikor válthatsz másik megújuló perc szolgáltatásra, ilyenkor az új lép a meglévő helyébe, és a megmaradt kereted a fordulónapig hozzáadódik a csomagodhoz.
Az egyszeri extra Perc- és SMS csomagok a megrendeléstől számított 30 napig használhatók fel, nem vihetők tovább, 30 nap után megszűnnek. A megújuló csomagok minden fordulónapon automatikusan újraindulnak, addig használhatod a megújuló extrákat, amíg le nem mondod őket. A roaming adatjegyeknek pedig fix érvényességi idejük van, 3 vagy 7 nap.
Forgalmadat és extra szolgáltatásaid érvényességét az appban tudod követni a kezdőlapon, a Részletek menüpontban.
Bármikor lemondhatod előfizetésed, ehhez az appban, chaten keresd kollégáinkat. Lemondás esetén a már kifizetett időszakra nem kapsz időarányos visszatérítést. Ha csak szüneteltetnéd, azt is bármikor megteheted, chaten keresd kollégáinkat.
Persze, bármikor! Ilyenkor a fordulónappal nem újul meg a szolgáltatás.
Ha szüneteltetni szeretnéd az előfizetésed, akkor a chaten tudsz segítséget kérni. Figyelj arra, hogy a szüneteltetés maximum 6 hónapig lehetséges. A szüneteltetés alatt nem kell fizetned az előfizetés havidíját, azonban a szolgáltatásokat sem tudod igénybe venni.
A visszakapcsolás díjmentes, azonban az új időszakra vonatkozó havidíj terhelését a visszakapcsolással egyidőben elindítjuk.
Yepp ügyfélként nem tudsz meglévő vagy új Prime csoport része lenni.
Nincs hűség! A szolgáltatásért 1 hónapra előre fizetsz, és bármikor szüneteltetheted.
Összesen legfeljebb tíz Yepp és kártyás előfizetésed lehet. Lakossági számlás tarifából természetesen lehet több is.
Kiegészítő szolgáltatásokat a Yettel appban tudsz megrendelni és lemondani, a Szolgáltatások menüpontban.
Yepp előfizetésedhez listaáron tudsz készüléket venni, kedvezményesen jelenleg nem.
A Yepp tarifacsomagban biztosított mobil internet egyéni, természetes személy előfizetők általi, kisképernyős mobileszközben való felhasználásra szánt szolgáltatás. E tarifacsomag nem használható gépek közötti kommunikációra (pl. távfelügyelet). A tarifacsomag ipari, üzleti célokra nem használható, ilyen különösen a telemarketing, ügyfélszolgálati tevékenység. E tarifacsomag hangalapú és üzenetküldő szolgáltatását kizárólag a SIM-kártya vagy eSIM mobileszközbe helyezésével lehet használni; illetőleg azokat tilos olyan eszközzel használni, amely nem rendelkezik saját kijelzővel, hangszóróval, mikrofonnal és billentyűzettel (beleértve az érintő kijelzőket is), ilyen pl. az adapter, modem, alközpont, SMS küldő- és egyéb berendezés.
Nem számít normál felhasználásnak, ha a tarifacsomagban biztosított adathasználatra figyelemmel az előfizető napi 108 GB-ot meghaladó adatforgalmat generál. Amennyiben az előfizető egy naptári napon belül bármikor a 108 GB mennyiséget az adatforgalmazásával eléri, akkor mobil internet a továbbiakban a nap hátralévő részében (24:00 óráig) nem elérhető, aminek feloldása egyéb kiegészítő szolgáltatás megrendelésével vagy egyedi méltányosság alapján sem lehetséges. A korlátozásról legkésőbb azzal egyidejűleg a Yettel SMS-ben értesíti az előfizetőt.
Roaming, nemzetközi telefonhívás
Nemzetközi hívásnak hívjuk, ha itthonról, magyarországi hálózatból külföldi számot hívsz, a roaming pedig az, ha külföldre utazol és más ország mobilhálózatára csatlakozva használod a mobilodat, hívsz vagy netezel. Yepp előfizetésedet jelenleg nemzetközi hívásra nem tudod használni.
Az EU-ban és az 1-es roaming díjzóna országaiban tudod használni előfizetésed bejövő hívások fogadására, az extra perc szolgáltatásod szerinti perceket pedig kimenő hívások indítására. A 3. és 4. díjzóna országaiban nem tudod használni a szolgáltatást.
Az 1-es roaming díjzóna országai a következők: Andorra, Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus (Észak-Ciprus 2-es zóna), Cseh Köztársaság, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Finnország, Francia Guyana, Guadeloupe, Martinique, St. Martin, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Izland, Kanári-szigetek, Lengyelország, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, Málta, Monaco, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország, Szlovákia, Szlovénia.
Az egyes díjzónákba tartozó országok listáját itt találod.
Az EU-ban és az 1-es roaming díjzóna országaiban a tarifacsomagodhoz tartozó 50 GB-ot teljes egészében fel tudod használni.
A 2-es díjzóna országaiban pedig extra roaming adatjeggyel tudsz netezni. Adatforgalmadat az applikációban tudod követni.
A 2-es díjzóna leglátogatottabb országai: Amerikai Egyesült Államok, Hong Kong, Indonézia, Izrael, Kína, Malajzia, Montenegró, Oroszország, Svájc, Szerbia, Szingapúr, Tajvan, Thaiföld, Törökország, Ukrajna.
A 3. és 4. díjzóna országaiban nem tudod használni a szolgáltatást.
Az egyes díjzónákba tartozó országok listáját itt találod.
A Yepp előfizetés nem biztosít nemzetközi hívást.
Beállítások, fiókom
Fontos a zökkenőmentes használathoz, hogy dokumentumaid mindig naprakészek legyenek. A Yettel appban, az Előfizetésem / Ügyféladatok menüpontban tudod ellenőrizni személyes adataidat. Ha az okmányaid érvényessége lejárt vagy valamelyik adatodat módosítani szeretnéd, csak keress minket chaten, küldünk egy videóchat linket, itt be tudod mutatni az új igazolványodat és máris frissítjük az adataidat.
A 2024.08.08-ig történt MPL kiszállítás és a 2024.08.27-ig történt Wolt kiszállítás esetén fizikai SIM-kártyád eredeti PIN és PUK kódja a csomagoláson volt rajta. Ha nem őrizted meg, vagy elfelejtetted a beállított kódot, akkor díjmentesen lekérheted chaten és a 1220 ügyfélszolgálati vonalunkon. A találgatásokkal érdemes vigyázni, mert ha sokszor próbálkozol SIM-kártyád lezár, és nem tudod többé használni. A PIN kód megadására három, a PUK kód megadására tíz lehetőséged van.
eSIM, 2024.08.08. után MPL és 2024.08.27-től Wolt által kiszállított fizikai SIM és esetén a PIN kód kérés ki van kapcsolva, így bekapcsoláskor készüléked nem fogja kérni a kódot. A SIM kártyákkal való visszaélések megelőzése érdekében, ha mégis szeretnéd beállítani, akkor mobilod Beállítások menüjében könnyedén megteheted. Ehhez fizikai SIM esetén a PIN és PUK kódot a SIM-kártyán találod, eSIM esetén a kódokat chaten kérheted le, vagy a 1220-as telefonos ügyfélszolgálatunkon. Fontos, hogy a jelszavaidat, így a beállított PIN kódodat se add meg másnak.
Az előfizetésedhez kapcsolt e-mail címedet chaten tudod megváltoztatni. Fontos, hogy csak olyan új e-mail címet tudsz megadni, amit nem tartalmaz rendszerünk, azaz nem tartozik hozzá aktív fiók.
Az appban, az Előfizetésem / Hozzájárulások beállítása menüpontban tudod módosítani a nyilatkozataid aktuális beállításait.
A fiókhoz tartozó jelszavadat kétféle módon tudod megváltoztatni: Belépéskor kérhetsz jelszóemlékeztetőt, ekkor a fiókodhoz tartozó e-mail címedre elküldjük a jelszóváltoztatáshoz szükséges linket, vagy az appon a Fiók / Fiók szerkesztése / Jelszó menüpontban is be tudsz állítani új jelszót.
A Yepp mobilszámok alapesetben titkosak, nem találhatók meg a tudakozó adatbázisokban. Amennyiben ezen változtatnál, írj nekünk chaten.
Segítség probléma esetén
Ha chaten keresel minket, automatikusan be tudunk téged azonosítani, nem szükséges hozzá egyéb adat. A telefonos ügyfélszolgálatunkon személyes adataiddal, üzleteinkben pedig okmányaiddal tudod magad igazolni.
Előfizetésed nem tartalmaz SMS-eket, de vehetsz extra SMS szolgáltatást az appban, egyszeri vagy automatikusan megújuló változatban.
Az EU-ban és az 1-es roaming díjzóna országaiban a tarifacsomagodhoz tartozó 50 GB-ot tudod használni. A 2-es roaming díjzónában extra adatjeggyel tudsz netezni. Ha nem működik, ellenőrizd az appban, hogy van-e még adatod. Csekkold, hogy sikerült-e a külföldi hálózatra csatlakozni és nézd meg mobilod beállításait, hogy nincs-e tiltva a roaming adatforgalom. A 3. és 4. roaming díjzónákban nem tudod használni az előfizetésed. Ha további kérdésed van vagy segítségre van szükséged, keresd kollégáinkat chaten.
Fizikai SIM-kártyád cseréjét bármelyik Yettel üzletünkben kérheted. Amennyiben a SIM hibás, a cserét díjmentesen elvégezzük, ha pótlásra van szükség vagy a méretét cserélnéd, a csere egyszeri díja 3 825 Ft, amit a helyszínen kell majd fizetned.
Az eSIM letöltéséhez internetkapcsolatra van szükség. Győzödj meg róla, hogy készüléked csatlakozott az internetre és próbáld meg újra a letöltést. Amennyiben így sem sikerül, keress minket chaten.
Minden ügyfélkezelési csatornánkon kereshetsz minket, de a legegyszerűbb ha appon belül írsz nekünk chaten, vagy hívd a 1220-as ügyfélszolgálati vonalunkat.
SIM-kártyád letiltását kérheted az appon belül chaten, a Yettel üzletekben, vagy a 1220-as (külföldről +36 20 200 0000) számon hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon. A SIM-kártya pótlását személyesen kell intézned üzleteinkben, ennek egyszeri díja 5 100 Ft.
Először ellenőrizd, hogy van-e neted. Ha minden rendben, akkor próbáld frissíteni az appot, ha utána is hibát tapasztalsz, keress minket a 1220-as ügyfélszolgálati vonalunkon.
A legtöbb ügyet az appon belül elintézheted, de írhatsz nekünk chaten is. Minden panaszkezelési módot igénybe vehetsz, de a legegyszerűbb, ha appon belül írsz nekünk chaten, vagy hívod telefonos ügyfélszolgálatunkat.
Chaten éjjel-nappal elérsz minket, sőt, hétvégén és munkaszüneti napokon is számíthatsz ránk. Ha telefonos ügyintézésre van szükséged, akkor a 1220-as ügyfélszolgálati vonalunkon keresd kollégáinkat.
Ellenőrizd, hogy aktív-e az előfizetésed, a szolgáltatást csak akkor tudod használni, ha sikeres volt a fizetés.
Az EU-ban és az 1-es roaming díjzóna országaiban a tarifacsomagodhoz tartozó 50 GB-ot tudod használni. Ha nem tudsz kint netezni, ellenőrizd az appban, hogy van-e még adatod. Csekkold, hogy sikerült-e a külföldi hálózatra csatlakozni és nézd meg mobilod beállításait, hogy nincs-e tiltva a roaming adatforgalom.
Ha segítségre van szükséged, keresd kollégáinkat chaten.
Az extra szolgáltatásokat 72 órán belül aktiváljuk, de a legtöbb esetben ennél gyorsabban, akár azonnal is készen állhatnak a használatra. Az aktiválásról SMS-ben értesítünk.
Előfizetésed nem tartalmaz perceket, de vehetsz extra szolgáltatásként az appban, egyszeri vagy automatikusan megújuló változatban. A segélyhívó telefonszámok viszont mindenesetben ingyenesen hívhatók.
Technikai információk
Amikor Yepp előfizetést veszel, az app érzékeli és jelezni fog, hogy eSIM-képes a készüléked. Előzetesen ellenőrizheted a gyártói oldalakon is, vagy rákereshetsz neten készüléked technikai információira.
Semmi gond. Rendszerünk érzékelni fogja a törlést, ezért ha belépsz az appba, a kezdőoldalon fog várni az üzenet, hogy mobilszámodhoz az eSIM újra letölthető. Csak pár kattintás és készen is áll a használatra.
A Yettel lefedettségi térképét itt találod.
Az eSIM egy virtuális SIM-kártya, ami be van építve a telefonodba, és pontosan ugyanazokat tudja, mint a hagyományos SIM. Nem kell többé a SIM-kártyát kivenni és berakni a mobilodba. Amikor Yepp előfizetést veszel, az app érzékeli és jelezni fog, ha eSIM képes a készüléked. A eSIM aktiválásához csak le kell töltened az appban az eSIM profilt, ami tartalmazza az előfizetésed paramétereit, és ezzel aktíváltad is az előfizetésed. Az eSIM-nek számtalan előnye van a hagyományos SIM-kártyákkal szemben, azonban tudnod kell, hogy nem minden típusú mobiltelefon támogatja. Az eSIM támogatást előzetesen ellenőrizheted a gyártói oldalakon is, vagy keress rá neten készüléked technikai információira.
Amikor Yepp előfizetést veszel, az app érzékeli és jelezni fog, ha eSIM képes a készüléked. A eSIM aktiválásához csak le kell tölteni az appban az eSIM profilt, ami tartalmazza az előfizetésed paramétereit, és ezzel aktíváltad is az előfizetésed.
Ugyanúgy, ahogy a fizikai SIM-kártyát, az eSIM-et is csak egy készülékkel használhatod. Másik készülékre úgy tudod eSIM profilodat letölteni, ha előző készülékedről törölted.
Fizikai SIM-kártyád cseréjét eSIM-re személyesen, bármelyik Yettel üzletünkben díjmentesen kérheted. Fontos, előtte nézz utána, hogy készüléked alkalmas-e eSIM fogadására, ezt legegyszerűbben a gyártói oldalakon ellenőrizheted, vagy keress rá neten készüléked technikai információira.
Először régi készülékedről töröld az eSIM-et:
Android telefonokon: 1.Nyisd meg a Beállításokat, majd a Kapcsolatok menüpontot. 2. A SIM-kártya kezelőben válaszd ki az eSIM-et és az Eltávolítás menüt, kövesd a képernyőn megjelenő utasításokat, a végén indítsd újra a készüléket.
iPhone telefonokon: 1.Nyisd meg a Beállításokat, majd a Mobilhálózat menüpontot. 2. A Mobilelőfizetések részben válaszd ki az eSIM-et és nyomd meg a Mobilelőfizetés eltávolítása menüpontot, kövesd a képernyőn megjelenő utasításokat, a végén indítsd újra a készüléket.
Az eSIM letöltéshez lépj be új készülékeden az appba. A kezdőoldalon fog várni az üzenet, hogy mobilszámodhoz az eSIM letölthető. Kattints rá és indítsd el a letöltést.
A Huawei készülékek szoftveres okokból nem támogatják a Yepp eSIM-megoldását, Huawei készülékben így most csak fizikai SIM-kártyával tudod használni a Yepp előfizetést. Dolgozunk a megoldáson.