Számlamásolat, hívásrészletezés
Számlamásolat kérése
Amennyiben számládat rendszeresen papíron kapod, és az egyik számládat nem kaptad kézhez úgy telefonos ügyfélszolgálatunkon kérhetsz számlamásolatot a számlaküldési címedre, mely díjmentes.
Egyéb esetben a számlamásolat díja 1950 Ft/ számla.
Telefonos ügyfélszolgálat:
- 1220 - a Yettel magyarországi hálózatból díjmentesen hívható
- + 36 20 200 0000 - belföldről hálózaton belüli díjon hívhatod, míg külföldről a tartózkodási helyedről magyarországi irányba indított hívás díja szerint hívható számokon.
A számlamásolat a megrendelést követően 8 napon belül kerül kiküldésre, melyet legfeljebb 15 napon belül kapsz kézhez.
Számládat egyéb úton is rendezheted, amelyhez nem szükséges a számla. Ha elektronikus számlázásra váltasz, számládat megtekintheted a Yettel internetes ügyfélszolgálaton.
Hívásrészletezés
Telefonszámládhoz kétféle hívásrészletezést kérhetsz:
- Rendszeres hívásrészletezés esetén a megrendelést követően kibocsátandó tárgyhavi számlák mellé papír alapú, vagy elektronikus hívásrészletezést készítünk.
- Eseti hívásrészletezés esetén egy már elkészült számláról készül utólag hívásrészletezés, amelyet postai úton küldünk el neked.
Hívásrészletezés korábbi számládról (eseti)
2015.01.07-től a az eseti hívásrészletezőről kiállított másolat díja számlánként 1950 Ft.
Az Eseti hívásrészletezést a számla kiállítási időpontjától 2 évre visszamenőleg kérheted – akár Számlás, Kártyás vagy Új Generációs Kártyás előfizetésed van. Az Eseti hívásrészletezést postai úton juttatjuk el neked. Díja: számlánként 0 Ft, az eseti hívásrészletezőről kiállított másolat díja számlánként 1950 Ft.
A hívásrészletezés a következő adatokat tartalmazza a hívott szám szolgáltatója és a forgalom típusa szerint csoportosítva (pl. SMS: Yettel, Telekom irányba; belföldi vezetékes hívás: Magyar Telekom, Invitel):
- hívott/címzett számokat,
- hívások/adatforgalom (GPRS)/SMS/MMS stb. kezdő időpontját,
- hívások időtartamát és az adatforgalom mennyiségét,
- hívás/adatforgalom/SMS/MMS stb. nettó egységárát,
- hívás/adatforgalom/SMS MMS stb. díját nettó értékben,
- EDSZ hitelkeretből és az univerzális egyenlegből felhasznált forgalmat,
- adatforgalom (GPRS) kezdő időpontját.
A hívásrészletezés nem tartalmazza:
- áfát,
- havidíjakat,
- díjmentesen hívott számokat (pl. 107, 1220, 171-es IVR, 06-80-as számok),
- SMS/MMS tartalmát,
- adatforgalom esetén a megnyitott oldalak internetes címét,
- "nem azonosítható hívószámok" (melyet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság határoz meg és teszi közzé - a 4/2012. (I. 24.) NMHH rendelet alapján, pl. anonim segítségnyújtó szolgálatok).
Hívásrészletezés tárgyhavi vagy jövőbeni számládról (rendszeres)
A Rendszeres hívásrészletezés kiállítását papír alapon vagy elektronikus formában kérheted, melynek formáját a későbbiekben bármikor megváltoztathatod (pl. papír alapúról elektronikusra térnél át).
Rendszeres elektronikus hívásrészletezés: ezzel a környezetbarát szolgáltatással a Yettel fiók oldalain megtekintheted a legutolsó lezárt számla részletezését, valamint a legutolsó számlazárástól bonyolított, feldolgozott, de még kiszámlázatlan hívásokat és ezek egyenlegét.
A Rendszeres elektronikus hívásrészletezés díja:
- lakossági előfizetők részére díjmentes
- üzleti előfizetők részére díjmentes
Rendszeres papír alapú hívásrészletezés: a telefonszámla mellé, külön küldeményként egy másik borítékot is postázunk, amely részletesen tartalmazza a tárgyidőszakban bonyolított fent említett forgalmakat.
A Rendszeres papíralapú hívásrészletezés díja:
- lakossági előfizetők részére díjmentes*
- üzleti előfizetők részére 630 Ft/hó/számla*
* A Rendszeres papíralapú hívásrészletezőről kiállított másolat díja számlánként 1950 Ft.
Megrendelés - Telefonos ügyfélszolgálaton:
- 1220 – a Yettel magyarországi hálózatából díjmentesen hívhatod.
- +36 20 200 0000 – belföldről a tarifacsomagod szerinti normál hívásdíjjal, míg külföldről a tartózkodási helyedről magyarországi irányba indított hívásdíjjal hívhatod, és egyből ügyintéző fogadja hívásodat.
Elektronikus hívásrészletezés
A hívásrészletezés a következő adatokat tartalmazza a hívott szám szolgáltatója és a forgalom típusa szerint csoportosítva (pl. SMS: Yettel, Telekom irányba; belföldi vezetékes hívás: Magyar Telekom, Invitel):
- hívott/címzett számokat,
- hívások/adatforgalom (GPRS)/SMS/MMS stb. kezdő időpontját,
- hívások időtartamát és az adatforgalom mennyiségét,
- hívás/adatforgalom/SMS/MMS stb. nettó egységárát,
- hívás/adatforgalom/SMS MMS stb. díját nettó értékben,
- EDSZ hitelkeretből és az univerzális egyenlegből felhasznált forgalmat,
- adatforgalom (GPRS) kezdő időpontját.
A hívásrészletezés nem tartalmazza:
- áfát,
- havidíjakat,
- díjmentesen hívott számokat (pl. 107, 1220, 171-es IVR, 06-80-as számok),
- SMS/MMS tartalmát,
- adatforgalom esetén a megnyitott oldalak internetes címét,
- "nem azonosítható hívószámokat" (melyet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság határoz meg és teszi közzé - a 4/2012. (I. 24.) NMHH rendelet alapján, pl. anonim segítségnyújtó szolgálatok).
Kiszámlázatlan egyenleg és forgalom megtekintése
A díjmentes elektronikus Hívásrészletezés szolgáltatással az Yettel fiók internetes ügyfélszolgálaton folyamatosan figyelemmel kísérheted a feldolgozott forgalmadat, a hívott számokat és a küldött SMS-eket, MMS-eket.
Mi a teendő hívásrészletezéssel kapcsolatos panasz esetén?
Hívásrészletezéssel kapcsolatos észrevételedet, reklamációdat jelezd ügyfélszolgálatunknak:
- Írj nekünk elektronikus űrlapunkon!
- Amennyiben a hívásrészletezést követően további kérdésed lenne, úgy ügyfélszolgálatunkhoz fordulhatsz, keress minket elérhetőségeink valamelyikén.
Írásos észrevételedet kivizsgáljuk, és legkésőbb 30 napon belül írásban érdemben megválaszoljuk.