Elektronikus ügyintézés előfizetőknek
Ezen az oldalon írhatod meg kérdésedet ügyfélszolgálatunknak.
Lakossági ügyfél vagy? Magánszemélyként mostantól lehetőséged van élő chatben is kérdezni kollégáinktól minden nap 8:00-20:00 között. Ezt a jobb oldalon, alul megjelenő chat gomb segítségével tudod megtenni.
Szeretnénk minél hamarabb segíteni, ezért kérjük, tölts ki minél több mezőt, így segítheted a mi munkánkat, és a gyorsabb ügyintézést.
Mi pedig mindent megteszünk, hogy üzenetedre a lehető leggyorsabban, de legkésőbb 30 napon belül választ adjunk. A hálózati hiba elhárítási ideje 72 óra, de kérjük vedd figyelembe, hogy ezt írásos bejelentés esetén a feladat feldolgozásának megkezdésétől tudjuk számolni. Sürgős esetben kérjük hívd Telefonos Ügyfélszolgálatunkat a 1220-as számon, vagy keresd fel üzleteink egyikét.
Az itt megadott adatokat Yettel ügyfelek esetén az Adatkezelési tájékoztatónkban (ÁSZF 2. sz. melléklet) leírtaknak, nem Yettel ügyfél esetén a Jogi közleményben leírtaknak megfelelően kezeljük.
A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.