Elromlott a mobilod?
Intézd a javítást otthonról!
Háztól házig szervizfutár
Mostantól Prime tarifásként szervizigényedet online, az otthonod kényelméből is leadhatod, ráadásul a mobilod ingyenes futárszolgálattal juthat el otthonodból a szervizbe, majd vissza hozzád. A javítás idejére pedig cserekészüléket is biztosítunk a számodra.
Hogyan működik?
1. Igénylés elküldése
A javítási igényt ezen az oldalon tudod elindítani. Lépj be az oldalon, majd válaszd ki azt a Primeos telefonszámot, amelyikkel együtt vásároltad a javításra szoruló készüléket.
2. Futárt küldünk a készülékedért
Az időpont egyeztetéshez a futárszolgálat telefonon keresztül egyeztet veled a készülék elszállításáról. Ha bármilyen problémád lépne fel az egyeztetés során, a 1220-as számon tudod nekünk jelezni.
3. Megjavítjuk a készüléked
Ha igényeltél cserekészüléket, a futár a hibás készüléked elszállításakor a rendelkezésedre bocsájtja. Ezután a futár a szervizbe szállítja a készülékedet, ahol a gyártók mindenkori előírásainak megfelelően megkezdik a javítást.
4. Futár újra az otthonodba viszi
Javítást követően a futárszolgálat ismét felveszi veled a kapcsolatot telefonon, hogy a visszaszállítás időpontját egyeztetni tudjátok.
Mindent a szervizfutárról
Ha elromlott a készüléked nincs más dolgod, mint belépés után egy egyszerű űrlap kitöltésével megrendelni a szolgáltatást.
Milyen feltételeknek kell teljesülnie, hogy igénybe vehesd?
- A javítani kívánt eszközt (okostelefon, nyomógombos telefon, tablet, modem és router) a Yetteltől, egy Prime előfizetéssel egyidejűleg vásároltad.
- Garanciális javításhoz rendelkezésedre áll a javításhoz szükséges jótállási jegy vagy számla (számlamásolatot is elfogadunk)
- Zárfunkciók kikapcsolása a javítandó készüléken (lásd lentebb)
A felületen keresztül egyaránt igénybe vehető garanciális és fizetős javítás is.
Garanciális javítást csak abban az esetben vehetsz igénybe, ha a meghibásodás a garanciaidőn belül történt, a telefon rendeltetésszerű használata során, és a készüléken nincs mechanikai sérülés pl: vízbe esett, leesett, betört a kijelző, sérült a burkolat stb.
A futárnak az átadott készülék mellé, a hozzá tartozó eredeti jótállási jegyet vagy számlát is át kell adnod, illetve az összes olyan tartozékot (pl: töltő, fülhallgató, stb) amit készülékvásárláskor a csomag tartalmazott. A cserekészülékeket igyekszünk mindig az általad használt operációs rendszerhez igazítani, tehát ha például egy androidos készüléket adsz le szervizelésre, nagy valószínűséggel a cserekészülékeden is androidos operációs rendszer fog futni.
Ha készüléked már túl van a garanciaidőn, illetve a hibát valamilyen mechanikai sérülés okozta pl: vízbe esett, leesett, betört a kijelző, sérült a burkolat stb. az ilyen esetekben a jótállás keretében már nem szervizelhető. Ilyenkor a szerviz bevizsgálja készülékedet, hogy az alapján árajánlatot adhasson a javításra. A bevizsgálás díjairól a Szerviz szabályzat ad tájékoztatást. A szerviz csak az árajánlat elfogadása után kezdi meg készüléked javítását. A fizetős javítások esetében az űrlapon megadhatsz egy maximális összeget, ami alatt kéred csak a készüléked javítását.
Ha a vásárolt készülékre kötöttél biztosítást és az érvényben van, akkor itt tudsz utána olvasni, hogy milyen feltételekkel, hogyan javítható a készülék.
A készüléked átadása előtt fontos, hogy néhány dolgot végre hajts:
- Apple készülék esetén:
- kapcsold ki a Find My iPhone funkciót
- kapcsolj ki minden képernyőzár típust: Face ID, Touch ID, egyéb PIN kombináció
- Androidos készülék esetén:
- kapcsold ki az összes képernyőzár típust: Arcfelismerés, Ujjlenyomat, kijelzőt zároló PIN kód vagy minta
- Minden készülék esetében:
- mentsd fel fotóidat, adataidat az általad használt felhőszolgáltatásba
- minden nem gyárilag felhelyezett tartozékot (pl: tok, üvegfólia, díszek stb) távolíts el a készülékedről, ugyanis a szerviz mindenképpen el fogja ezeket távolítani. Az esetlegesen le nem szedett kiegészítőkért felelősséget nem vállalunk.
Amit még érdemes tudnod
- A Szervizfutár szolgáltatást a Yettel lakossági számlás Prime tarifával rendelkező ügyfelei vehetik igénybe.
- Amennyiben a javítás idejére cserekészüléket is szeretnél igénybe venni, nincs más dolgod, mint az igénybejelentő megfelelő részén jelezni. A cserekészüléket a Yettel biztosítja számodra, és a futár szállítja ki neked akkor, mikor a meghibásodott készülékedért megy.
- A Szervizfutár szolgáltatást Prime tarifás ügyfélként 2021.03.30-tól visszavonásig díjmentesen veheted igénybe készülékjavítás esetén.
- Szervizfutár szolgáltatással 3 munkanapos csere nem intézhető, amennyiben ilyen igényed van, akkor valamelyik Yettel üzletbe kell ezt jelezned.
- A Szervizfutár szolgáltatáson keresztül a garanciális igények kezelésének módja kizárólag javítás lehet, amennyiben egyéb igénnyel szeretnél élni, úgy azt valamelyik Yettel üzletben jelezd.
A szolgáltatás igénybevételéhez kapcsolódó Általános Szerződési Feltételeket itt éred el: Szerviz szabályzat
Az Adatvédelmi tájékoztatót pedig az alábbi oldalon.