A Yettel fiók az online ügyintézői felületünk, ahol előfizetéseiddel kapcsolatos ügyeidet intézheted.
Mobilodon a Yettel alkalmazásban találsz meg minden fontos, előfizetéseddel kapcsolatos adatot.
A kényelmes ügyintézéshez nem kell mást tenned, mint regisztrálni, majd bevonni a fiókba a neveden lévő előfizetéseket.
1. Hogyan kell regisztrálni, mi a menete?
1. Lépj be számítógépeden a https://fiok.yettel.hu oldalra vagy mobilodon töltsd le az áruházból a Yettel alkalmazást.
2. E-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval regisztrálj fiókot.
A regisztráció során olyan e-mail címet adj meg, amit használsz, mert erre a címre küldjük az aktiváló linket, amivel meg kell erősítened a fiók regisztrációdat.
2. Hogyan kell a fiókodba bevonni a neveden lévő előfizetéseket?
A Yettel fiókodhoz hozzáadhatsz egyetlen telefonszámot is, de ha több előfizetés is van a neveden, akkor egy lépésben hozzáadhatod az összeset.
1. Lépj be a fiókodba a Yettel fiók oldalon vagy a yettel.hu weboldalon a jobb sarokban fent lévő Belépés gombra kattintva, vagy mobilodon az applikációba.
Mind a weboldalon, mind a mobil alkalmazásba lehetőség van mobilszámmal, sms-kóddal is belépni, azonban akkor csak korlátozott hozzáférést kapsz az előfizetéses ügyeid intézéséhez.
2. Az Előfizetés hozzáadása gombbal lehet előfizetést a fiókba rakni.
A telefonszám hozzáadáskor megadott jelszótól, azonosítási szinttől függ, hogy a továbbiakban az adott előfizetést milyen jogosultsággal lehet kezelni, a fiókban milyen funkciók érhetők majd el!
Jelszavak és azonosítási szintek
Milyen ügyeket és hogyan intézhetsz a különböző azonosítási szinteken?
1. Ügyfél szintű azonosítás: teljeskörű ügyintézés, az összes neveden lévő előfizetéssel kapcsolatban
Az Ügyfélszintű jelszóval rendelkező előfizető, akinek a nevén vannak az előfizetések, teljeskörűen tud ügyet intézni az összes előfizetéssel kapcsolatban, jogosultságokat tud beállítani, módosítani a Fiók oldalon, a Beállítások linkre kattintva, kártyaszintű jelszavakat tud létrehozni az egyes előfizetések használóinak.
Ügyfél szintű azonosítás menete:
- Válaszd az "Ügyfél hozzáadása jelszóval" opciót.
- Add meg Yettel azonosítódat és Ügyfélszintű jelszavadat
A 10 jegyű Yettel azonosítódat a számládon találod, az ügyfélszintű jelszavadat pedig szerződéskötéskor adtad meg, és 4 vagy 6 számjegyből áll, amely a neveden lévő összes telefonszám beazonosítására szolgál. Ha nem emlékszel jelszavadra, online videochaten vagy üzleteinkben kérhetsz segítséget kollégáinktól.
- Számlabefizetés
- Számlák megtekintése az összes, előfizetésed alá tartozó telefonszámhoz
- Számlázással kapcsolatos beállítások
- Egyenlegfeltöltés
- Netshopos vásárlás
- Egyenleg és részletes forgalmi adatok
- Személyre szabott ajánlatok igénybevétele
- Szolgáltatások megrendelése, lemondása
- Jogosultságkezelés: további jogosultságokat adhatsz vagy vehetsz el a Yettel azonosítód alá tartozó telefonszámok használóitól.
- Telefonszámra vonatkozó titkosítási és adatvédelmi beállítások módosítása
2. Kártya szintű azonosítás: teljeskörű ügyintézés, csak az adott telefonszámmal kapcsolatban.
Használd a kártyaszintű azonosítást, ha nincs szükséged arra, hogy több telefonszámot kezelj, de a sajátoddal kapcsolatban szeretnél teljeskörűen intézkedni.
Kártya szintű azonosítás menete:
- Válaszd az „Ügyfél hozzáadása jelszóval” opciót
- Add meg Yettel azonosítódat és Kártyaszintű jelszavadat
A 10 jegyű Yettel azonosítódat a számládon találod, de ha ezt nem ismered, mobilszámodat is elfogadjuk. A 4 vagy 6 számjegyű kártyaszintű jelszavadat az előfizetés tulajdonosa, aki a szerződést kötötte tudja beállítani neked kollégáink segítségével videochaten vagy üzleteinkben.
- Számlabefizetés
- Számlamegtekintés, de csak a telefonszámodra vonatkozó forgalmakkal
- Egyenlegfeltöltés
- Egyenleg és forgalmi adatok
- Netshopos vásárlás
- Szolgáltatások megrendelése, lemondása
3. Belépés SMS -kóddal vagy előfizetés hozzákötése a fiókhoz SMS-sel: korlátozott ügyintézés, csak az adott telefonszámmal kapcsolatban.
Ha egy telefonszámot Te használsz, de nem ismered a hozzá tartozó Yetteles jelszót, a telefonszámot akkor is hozzákötheted a fiókodhoz . Használd ezt a belépési módot, ha az általad használt mobilszámmal kapcsolatosan korlátozott hozzáférés is elég számodra az ügyek intézéséhez.
SMS belépés menete:
• Válaszd a „Telefonszám hozzáadása sms-sel” opciót
• Add meg mobilszámodat, majd a következő ablakban add meg a telefonszámodra kapott egy SMS-kódot
- Számlabefizetés
- Számlamegtekintés, de csak a telefonszámodra vonatkozó forgalmakkal
- Egyenlegfeltöltés
- Egyenleg és forgalmi adatok
- Aktív szolgáltatások megtekintése
Hasonlítsd össze milyen ügyeket intézhetsz a különböző regisztrálási szintekkel
Ügyfél szintű azonosítás | Kártya szintű azonosítás | SMS belépés | |
Számlabefizetés | X | X | X |
Számlamegtekintés a telefonszámodra vonatkozó forgalmakkal | X | X | X |
Számlák megtekintése az összes előfizetésed alá tartozó telefonszámhoz | X | ||
Számlázással kapcsolatos beállítások | X | ||
Egyenlegfeltöltés | X | X | X |
Egyenleg és egyszerű forgalmi adatok | X | X | X |
Egyenleg és részletes forgalmi adatok | X | ||
Előfizetés részleteinek megtekintése | X | X | |
SIM kártya adatok (PIN, PUK kód) megtekintése | X | X | |
Netshopos vásárlás | X | X | |
Személyre szabott ajánlatok igénybevétele | X | X | |
Aktív szolgáltatások megtekintése | X | X | X |
Szolgáltatások megrendelése, lemondása | X | X | |
Jogosultságkezelés: további jogosultságokat adhatsz vagy vehetsz el a Yettel azonosítód alá tartozó telefonszámok használóitól | X | ||
Telefonszámra vonatkozó titkosítási és adatvédelmi beállítások módosítása | X |