Keresés a segítségben
- Online ügyintézés, kapcsolat, azonosítók
- Számlázás, számlafizetés
- Szolgáltatások megrendelése, lemondása, roaming
- Készülékek, garancia, javítás
- Előfizetések módosítása, lemondása
- TV előfizetés
- Mobilinternet csomagok, lefedettség, hálózat
- Új előfizetés vásárlása, online rendelés
- Feltöltőkártyás tarifákkal kapcsolatos tudnivalók
- Online ügyintézés - Yettel fiók
- Mobil alkalmazás - Yettel App
- Kapcsolat, elérhetőségek
- Panaszkezelés
- SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
- Jelszavak, azonosítók
- Titkosítás
- e-SIM
- Számlázási adatok módosítása
- Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
- E-Komfort csomag
- Elektronikus számla
- Számlafizetés
- Szolgáltatás megrendelése, lemondása
- Yettel Full - több szolgáltatás, több kedvezmény
- Roaming és külföldre telefonálás
- Hívásszolgáltatások
- Készülékcsere hűségidőn belül
- Készülék függetlenítése
- Készülék ellopása, elvesztése
- Garancia, jótállás, csere
- Készülékbeállítások
- Szervizfutár Prime ügyfeleknek
- Készülékek javítása
- Adatmódositás, átírás
- Előfizetés korlátozása, szüneteltetése
- Előfizetés megszüntetése
- Vásárlás, csomagok
- Beüzemelés
- Csatornák
- Médiaeszközök, TV alkalmazások
- Streaming szolgáltatás
- TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
- Lefedettség, hálózat
- Otthoni internet csomagok
- Hordozható internet csomagok
- Kiegészítő adatjegyek mobilra
- Yepp előfizetés
- Új előfizetés vásárlása
- Online rendelés, kiszállítás
- Számhordozás
- Tarifacsomag-váltás
- Kártyásról számlásra váltás
- Feltöltőkártyás tudnivalók
- Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
- Egyenlegfeltöltés tudnivalók
- Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
- Kártyás adategyeztetés
- Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Mi a számhordozás?
Ha szolgáltatót szeretnél váltani, akkor lehetőséged van arra, hogy meglévő mobilszámodat megtartsd és áthozd hozzánk. A számhordozás gyors, egyszerű folyamat, akár 2 nap alatt megtörténhet. További részleteket a folyamatról itt találsz.
-
Milyen feltételei vannak a számhordozásnak?
A személyes adataidnak egyezniük kell az előző szolgáltatódnál regisztrált adatokkal, valamint az okmányaidban szereplőkkel.
Nem lehet számot hordozni, ha korábbi szolgáltatódnál 30 napon túli lejárt tartozásod van, ezeket a tartozásokat előbb rendezned kell. Elutasított hordozás esetén az átmeneti számhordozási időszak (45 nap) végéig van lehetőséged a feltételeket teljesíteni és a számhordozást újraindítani. -
Hogyan tudod áthozni a számodat hozzánk?
A számhordozást üzleteinkben vagy egyszerűen, akár online is elvégezheted.
Ha az online megoldást választod, akkor először válaszd ki új tarifádat a yettel.hu-n a Tarifák és szolgáltatások /Számlás tarifák menüpont alatt, majd tedd kosárba. Ha új készüléket is szeretnél, akkor a tarifa kiválasztása után válassz készüléket is. Az adataid megadásánál, az oldal tetején válaszd az Áthozom a számom opciót. Vidd végig a vásárlást. Az átállás időpontjáról sms-ben és e-mailben is értesítünk. -
Mennyi időt vesz igénybe a számhordozás folyamata?
A két szolgáltató közötti adategyeztetést és adminisztrációs folyamatot követően maga a számhordozás egy előre meghatározott időszakban, ún. számátadási időablakban történik meg, amikor a szolgáltatók elvégzik a hálózatukban szükséges műszaki beállításokat az aktuális számhordozáshoz.
A számátadási időablak 4 óra hosszúságú időtartomány, ekkor a szolgáltatás a régi, átadó szolgáltatónál megszűnik, és az új, átvevő szolgáltatónál megkezdődik. Ezen időtartam alatt a szolgáltatás szünetelhet. -
Számhordozáskor muszáj hűségszerződést kötni?
Nem. Választhatsz hűségidő nélküli tarifát is, azonban jó tudni, hogy 2 év hűség esetén kedvezőbb készülékárakon vásárolhatsz új mobilt is.
-
Mi a teendő, ha elutasították a számhordozásomat?
A számhordozásnak feltételei vannak, amelyeknek teljesülniük kell. Elutasított hordozás esetén az átmeneti számhordozási időszak (45 nap) végéig van lehetőséged a feltételeket teljesíteni és a számhordozást újraindítani.
-
Van díja a számhordozásnak?
A számhordozás teljesen díjmentes folyamat.
-
Mi történik a számhordozás időszakában?
Kapsz egy ideiglenes 20-as számot, amivel a számhordozás megtörténtéig zavartalanul élvezheted szolgáltatásainkat. A számátadás az általad választott időablakban fog megtörténni, az átállás megtörténtéről SMS-ben értesítünk.
Jó tudni! Ha a számhordozás mellett döntesz, nehogy az legyen az első lépésed, hogy lemondod meglévő előfizetésedet a korábbi szolgáltatódnál, mert akkor elvész a telefonszámod, amit hordozni szeretnél. -
Számhordozás esetén mennyi az az idő, amíg nincs telefonszámom?
A számhordozás során ideiglenes Yetteles számot biztosítunk, amellyel már igénybe tudod venni szolgáltatásainkat.
-
Számhordozásnál elvesznek a névjegyeim, a telefonon tárolt adataim?
Érdemes előre minden adatodat lementeni, de a régi SIM kártyáról utólag is kimenthetők az adatok.
-
Kártyásként is lehet számot hordozni? Hogyan működik?
Természetesen lehet, a folyamat ugyanaz, mint a számlás esetében.
-
Ha a telefonom szolgáltatófüggő, akkor el fogja fogadni a Yettel SIM kártyát?
Nem, ilyenkor a készülékedet függetleníteni kell, ezt a számhordozás során előző szolgáltatódtól kérheted.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!