• Online ügyintézés, kapcsolat, azonosítók
  • Számlázás, számlafizetés
  • Szolgáltatások megrendelése, lemondása, roaming
  • Készülékek, garancia, javítás
  • Előfizetések módosítása, lemondása
  • TV előfizetés
  • Mobilinternet csomagok, lefedettség, hálózat
  • Új előfizetés vásárlása, online rendelés
  • Feltöltőkártyás tarifákkal kapcsolatos tudnivalók
  • Ha szolgáltatót szeretnél váltani, akkor lehetőséged van arra, hogy meglévő mobilszámodat megtartsd és áthozd hozzánk. A számhordozás gyors, egyszerű folyamat, akár 2 nap alatt megtörténhet. További részleteket a folyamatról itt találsz.

  • A személyes adataidnak egyezniük kell az előző szolgáltatódnál regisztrált adatokkal, valamint az okmányaidban szereplőkkel. 
    Nem lehet számot hordozni, ha korábbi szolgáltatódnál 30 napon túli lejárt tartozásod van, ezeket a tartozásokat előbb rendezned kell. Elutasított hordozás esetén az átmeneti számhordozási időszak (45 nap) végéig van lehetőséged a feltételeket teljesíteni és a számhordozást újraindítani.

  • A számhordozást üzleteinkben vagy egyszerűen, akár online is elvégezheted.
    Ha az online megoldást választod, akkor először válaszd ki új tarifádat a yettel.hu-n a Tarifák és szolgáltatások /Számlás tarifák menüpont alatt, majd tedd kosárba. Ha új készüléket is szeretnél, akkor a tarifa kiválasztása után válassz készüléket is. Az adataid megadásánál, az oldal tetején válaszd az Áthozom a számom opciót. Vidd végig a vásárlást. Az átállás időpontjáról sms-ben és e-mailben is értesítünk.

  • A két szolgáltató közötti adategyeztetést és adminisztrációs folyamatot követően maga a számhordozás egy előre meghatározott időszakban, ún. számátadási időablakban történik meg, amikor a szolgáltatók elvégzik a hálózatukban szükséges műszaki beállításokat az aktuális számhordozáshoz.
    A számátadási időablak 4 óra hosszúságú időtartomány, ekkor a szolgáltatás a régi, átadó szolgáltatónál megszűnik, és az új, átvevő szolgáltatónál megkezdődik. Ezen időtartam alatt a szolgáltatás szünetelhet.

  • Számhordozáskor muszáj hűségszerződést kötni?

    Nem. Választhatsz hűségidő nélküli tarifát is, azonban jó tudni, hogy 2 év hűség esetén kedvezőbb készülékárakon vásárolhatsz új mobilt is.

  • A számhordozásnak feltételei vannak, amelyeknek teljesülniük kell. Elutasított hordozás esetén az átmeneti számhordozási időszak (45 nap) végéig van lehetőséged a feltételeket teljesíteni és a számhordozást újraindítani.

  • A számhordozás teljesen díjmentes folyamat.

  • Kapsz egy ideiglenes 20-as számot, amivel a számhordozás megtörténtéig zavartalanul élvezheted szolgáltatásainkat. A számátadás az általad választott időablakban fog megtörténni, az átállás megtörténtéről SMS-ben értesítünk.
    Jó tudni! Ha a számhordozás mellett döntesz, nehogy az legyen az első lépésed, hogy lemondod meglévő előfizetésedet a korábbi szolgáltatódnál, mert akkor elvész a telefonszámod, amit hordozni szeretnél.

  • A számhordozás során ideiglenes Yetteles számot biztosítunk, amellyel már igénybe tudod venni szolgáltatásainkat.

  • Érdemes előre minden adatodat lementeni, de a régi SIM kártyáról utólag is kimenthetők az adatok.

  • Természetesen lehet, a folyamat ugyanaz, mint a számlás esetében.

  • Nem, ilyenkor a készülékedet függetleníteni kell, ezt a számhordozás során előző szolgáltatódtól kérheted.

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.