Keresés a segítségben
- Online ügyintézés, kapcsolat, azonosítók
- Számlázás, számlafizetés
- Szolgáltatások megrendelése, lemondása, roaming
- Készülékek, garancia, javítás
- Előfizetések módosítása, lemondása
- TV előfizetés
- Mobilinternet csomagok, lefedettség, hálózat
- Új előfizetés vásárlása, online rendelés
- Feltöltőkártyás tarifákkal kapcsolatos tudnivalók
- Online ügyintézés - Yettel fiók
- Mobil alkalmazás - Yettel App
- Kapcsolat, elérhetőségek
- Panaszkezelés
- SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
- Jelszavak, azonosítók
- Titkosítás
- e-SIM
- Számlázási adatok módosítása
- Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
- E-Komfort csomag
- Elektronikus számla
- Számlafizetés
- Szolgáltatás megrendelése, lemondása
- Yettel Full - több szolgáltatás, több kedvezmény
- Roaming és külföldre telefonálás
- Hívásszolgáltatások
- Készülékcsere hűségidőn belül
- Készülék függetlenítése
- Készülék ellopása, elvesztése
- Garancia, jótállás, csere
- Készülékbeállítások
- Szervizfutár Prime ügyfeleknek
- Készülékek javítása
- Adatmódositás, átírás
- Előfizetés korlátozása, szüneteltetése
- Előfizetés megszüntetése
- Vásárlás, csomagok
- Beüzemelés
- Csatornák
- Médiaeszközök, TV alkalmazások
- Streaming szolgáltatás
- TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
- Lefedettség, hálózat
- Otthoni internet csomagok
- Hordozható internet csomagok
- Kiegészítő adatjegyek mobilra
- Yepp előfizetés
- Új előfizetés vásárlása
- Online rendelés, kiszállítás
- Számhordozás
- Tarifacsomag-váltás
- Kártyásról számlásra váltás
- Feltöltőkártyás tudnivalók
- Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
- Egyenlegfeltöltés tudnivalók
- Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
- Kártyás adategyeztetés
- Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Ki veheti igénybe a készülékcserét?
Készülékcserére minden Yettel lakossági számlás előfizetőnk jogosult, aki készülékét a Yetteltől vásárolta. Ha Yettel lakossági kártyás előfizetéssel rendelkezel, számlás előfizetésre történő áttérést követően veheted igénybe a készülékcserét.
-
Vehetek készüléket hűségidőn belül?
A Yettelnél nem kell megvárnod a 2 éves hűségidő végét, hogy a legújabb készülékmodellt megszerezd. Akkor válthatsz készüléket, amikor szeretnéd, viszont ha meglévő készülékedet a 2 éves hűségidőért cserébe készülékkedvezménnyel vetted, akkor a kedvezmény időarányos részét ki kell fizetned.
-
Miért jó nekem, ha igénybe veszem?
Készülékcsere szolgáltatásunk biztosítja, hogy hűségidőn belül bármikor le tudd cserélni meglévő készülékedet, így bármikor rugalmasan válthatsz a legújabb okostelefon modellekre. Akkor is hasznos lehet legújabb szolgáltatásunkat igénybe venned, ha nem várt helyzet állt elő: telefonodat ellopták, elromlott, eltört. Többé nem kell a hűségidő lejártához alkalmazkodnod és még a telefonszámodat is megtarthatod.
Új szolgáltatásunknak köszönhetően régi készülékedet egyszerűen és kényelmesen be is számíttathatod és ráadásul még az újat is további jelentős kedvezménnyel tudod megvásárolni.
A készülékcsere során válthatsz egy magasabb kategóriájú tarifacsomagra is, ezzel még kedvezőbb áron kaphatod meg az új telefonodat. -
Hol és hogyan vehetem igénybe a hűségidőn belüli készülékcserét?
A készülékcserét online felületünkön, a belépést követően veheted igénybe vagy személyesen üzleteinkben.
-
Mi történik a hűségidővel készülékcsere esetén?
A hűségidőn belüli készülékcsere időpontjában további 1 vagy 2 évvel megújul hűségidőd az általad választott tarifától függően.
-
Meglévő tarifacsomagommal is igénybe vehetem a készülékcserét?
Igen. Bármelyik Yettel lakossági számlás tarifacsomaggal igénybe lehet venni a hűségidőn belüli készülékcserét. Új készülék vásárlásakor akkor viheted tovább meglévő számlás tarifacsomagoddal, ha tarifacsomagodat jelenleg is árusítjuk (vagyis értékesítését nem zártuk még le); de érdemes mindig új tarifacsomagjaink közül választani.
-
Bármelyik meglévő készülékemet le tudom cserélni?
Azt a telefont tudod lecserélni, amelyiket tőlünk vetted és nyilvántartásunkban az előfizetéseden (telefonszámodon) a legutóbb vásárolt készülékként szerepel.
-
Igénybe vehetek részletfizetést a fizetendő díjakra és az új telefonom árára készülékcsere esetén?
Részletfizetéssel készülékcsere során csak az új készülék vételárát tudod finanszírozni. A készülékcseréhez kapcsolódó egyéb költségek - készülékcsere díja, meglévő készülékedhez kapcsolódó esetlegesen fennmaradó törlesztő részletek - új részletfizetéssel nem finanszírozhatók. Ezeket a tételeket a készülékcsere igénybevételekor a helyszínen kell rendezned.
-
Milyen költségekkel jár a hűségidőn belüli készülékcsere?
A készülékcsere igénybevételekor a következő tételek megfizetésével kell számolnod:
- Fennmaradó készülékrészlet összege: ha meglévő készülékedet részletfizetéssel vásároltad, akkor a hűségidőn belüli készülékcsere esetén először rendezned kell a fennmaradó, még ki nem fizetett hátralékot a régi készülékedre, majd azt követően új készüléked vásárlására megint igénybe veheted a részletfizetési lehetőséget, hiszen azt továbbra is biztosítjuk Neked.
- Készülékcsere díja: ez a szolgáltatás személyre szabott díja, ami annak függvényében változik, hogy milyen tarifacsomagod, készüléked van, illetve, hogy mikor tervezed a készülékváltást.
- Esetlegesen fizetendő forgalmi előleg: 100%-ig lebeszélhető.
- Új készülék vételára.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!