• Online ügyintézés, kapcsolat, azonosítók
  • Számlázás, számlafizetés
  • Szolgáltatások megrendelése, lemondása, roaming
  • Készülékek, garancia, javítás
  • Előfizetések módosítása, lemondása
  • TV előfizetés
  • Mobilinternet csomagok, lefedettség, hálózat
  • Új előfizetés vásárlása, online rendelés
  • Feltöltőkártyás tarifákkal kapcsolatos tudnivalók
  • Készülékcserére minden Yettel lakossági számlás előfizetőnk jogosult, aki készülékét a Yetteltől vásárolta. Ha Yettel lakossági kártyás előfizetéssel rendelkezel, számlás előfizetésre történő áttérést követően veheted igénybe a készülékcserét.

  • A Yettelnél nem kell megvárnod a 2 éves hűségidő végét, hogy a legújabb készülékmodellt megszerezd. Akkor válthatsz készüléket, amikor szeretnéd, viszont ha meglévő készülékedet a 2 éves hűségidőért cserébe készülékkedvezménnyel vetted, akkor a kedvezmény időarányos részét ki kell fizetned. 

  • Készülékcsere szolgáltatásunk biztosítja, hogy hűségidőn belül bármikor le tudd cserélni meglévő készülékedet, így bármikor rugalmasan válthatsz a legújabb okostelefon modellekre. Akkor is hasznos lehet legújabb szolgáltatásunkat igénybe venned, ha nem várt helyzet állt elő: telefonodat ellopták, elromlott, eltört. Többé nem kell a hűségidő lejártához alkalmazkodnod és még a telefonszámodat is megtarthatod.
    Új szolgáltatásunknak köszönhetően régi készülékedet egyszerűen és kényelmesen be is számíttathatod és ráadásul még az újat is további jelentős kedvezménnyel tudod megvásárolni.
    A készülékcsere során válthatsz egy magasabb kategóriájú tarifacsomagra is, ezzel még kedvezőbb áron kaphatod meg az új telefonodat.

  • A készülékcserét online felületünkön, a belépést követően veheted igénybe vagy személyesen üzleteinkben.

  • Mi történik a hűségidővel készülékcsere esetén?

    A hűségidőn belüli készülékcsere időpontjában további 1 vagy 2 évvel megújul hűségidőd az általad választott tarifától függően.

  • Igen. Bármelyik Yettel lakossági számlás tarifacsomaggal igénybe lehet venni a hűségidőn belüli készülékcserét. Új készülék vásárlásakor akkor viheted tovább meglévő számlás tarifacsomagoddal, ha tarifacsomagodat jelenleg is árusítjuk (vagyis értékesítését nem zártuk még le); de érdemes mindig új tarifacsomagjaink közül választani.

  • Azt a telefont tudod lecserélni, amelyiket tőlünk vetted és nyilvántartásunkban az előfizetéseden (telefonszámodon) a legutóbb vásárolt készülékként szerepel.

  • Részletfizetéssel készülékcsere során csak az új készülék vételárát tudod finanszírozni. A készülékcseréhez kapcsolódó egyéb költségek - készülékcsere díja, meglévő készülékedhez kapcsolódó esetlegesen fennmaradó törlesztő részletek - új részletfizetéssel nem finanszírozhatók. Ezeket a tételeket a készülékcsere igénybevételekor a helyszínen kell rendezned.

  • A készülékcsere igénybevételekor a következő tételek megfizetésével kell számolnod:

    • Fennmaradó készülékrészlet összege: ha meglévő készülékedet részletfizetéssel vásároltad, akkor a hűségidőn belüli készülékcsere esetén először rendezned kell a fennmaradó, még ki nem fizetett hátralékot a régi készülékedre, majd azt követően új készüléked vásárlására megint igénybe veheted a részletfizetési lehetőséget, hiszen azt továbbra is biztosítjuk Neked.
    • Készülékcsere díja: ez a szolgáltatás személyre szabott díja, ami annak függvényében változik, hogy milyen tarifacsomagod, készüléked van, illetve, hogy mikor tervezed a készülékváltást.
    • Esetlegesen fizetendő forgalmi előleg: 100%-ig lebeszélhető.
    • Új készülék vételára.
       
Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.