Keresés a segítségben
- Online ügyintézés, kapcsolat, azonosítók
- Számlázás, számlafizetés
- Szolgáltatások megrendelése, lemondása, roaming
- Készülékek, garancia, javítás
- Előfizetések módosítása, lemondása
- TV előfizetés
- Mobilinternet csomagok, lefedettség, hálózat
- Új előfizetés vásárlása, online rendelés
- Feltöltőkártyás tarifákkal kapcsolatos tudnivalók
- Online ügyintézés - Yettel fiók
- Mobil alkalmazás - Yettel App
- Kapcsolat, elérhetőségek
- Panaszkezelés
- SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
- Jelszavak, azonosítók
- Titkosítás
- e-SIM
- Számlázási adatok módosítása
- Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
- E-Komfort csomag
- Elektronikus számla
- Számlafizetés
- Szolgáltatás megrendelése, lemondása
- Yettel Full - több szolgáltatás, több kedvezmény
- Roaming és külföldre telefonálás
- Hívásszolgáltatások
- Készülékcsere hűségidőn belül
- Készülék függetlenítése
- Készülék ellopása, elvesztése
- Garancia, jótállás, csere
- Készülékbeállítások
- Szervizfutár Prime ügyfeleknek
- Készülékek javítása
- Adatmódositás, átírás
- Előfizetés korlátozása, szüneteltetése
- Előfizetés megszüntetése
- Vásárlás, csomagok
- Beüzemelés
- Csatornák
- Médiaeszközök, TV alkalmazások
- Streaming szolgáltatás
- TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
- Lefedettség, hálózat
- Otthoni internet csomagok
- Hordozható internet csomagok
- Kiegészítő adatjegyek mobilra
- Yepp előfizetés
- Új előfizetés vásárlása
- Online rendelés, kiszállítás
- Számhordozás
- Tarifacsomag-váltás
- Kártyásról számlásra váltás
- Feltöltőkártyás tudnivalók
- Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
- Egyenlegfeltöltés tudnivalók
- Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
- Kártyás adategyeztetés
- Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Mikor kérhetem a készülékem hálózati függetlenítését?
A hálózati korlátozás feloldása, vagyis függetlenítés mind feltöltőkártyás, mind előfizetéses tarifák esetében lehetséges, ezt az előfizető díjmentesen kérheti, amennyiben előfizetése hűségszerződése lejárt. Amennyiben még nem járt le a határozott idejű szerződés, akkor a szerződésbontásból eredő díjak megfizetése után kérhető a függetlenítés.
-
Mi a függetlenítés menete, mit kell csinálnom?
Készüléked hálózati korlátozásának feloldását személyesen, vagy meghatalmazott által, üzleteink valamelyikében tudod intézni. Üzleteink elérhetőségét itt találod.
A készüléket IMEI száma alapján azonosítjuk be, és ellenőrizzük, hogy nem kötődik-e hozzá még hűségszerződés vagy részletvételi megállapodás.
Ha nyilvántartásunkban nem található a készülék IMEI száma -jellemzően régi készülékek esetén-, akkor az alábbi dokumentumok valamelyikének bemutatásával igazolható a készülék tulajdonosa és a vásárlás időpontja:- Előfizetői Szerződés,
- A vásárlásról szóló számla, amely tartalmazza az IMEI számot.
Az igénybejelentéstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül, vagy az előfizetői szerződés megszűnésekor elvégezzük a hálózati korlátozás feloldását.
Menete:
A legtöbb készülék esetén a SIM-kártyát be kell helyezni a készülékbe és a telefon automatikusan kérni fogja a hálózati feloldó kódot. Egyes készüléktípusonként a feloldás menete ettől eltérő lehet. A kódot a függetlenítés igénylésekor személyesen, üzleteinkben kapod meg és munkatársaink tájékoztatnak arról, hogy az adott készülék esetén pontosan mi a teendő és mikor végezhető el a függetlenítés.
-
Mennyibe kerül a készülékem hálózati függetlenítése?
Az igazolhatóan Yettelnél vásárolt készülékek hálózati korlátozásának feloldása díjmentes, amennyiben adott készülékhez már nem kötődik élő hűségszerződés vagy részletvételi megállapodás.
Ha olyan készülék hálózati korlátozásának feloldását kéred, amelyhez élő hűségszerződés vagy részletvételi megállapodás kötődik, akkor a kötbért és/ vagy a fennálló eszköz részleteket ki kell fizetned a helyszínen.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!