• Online ügyintézés, kapcsolat, azonosítók
  • Lefedettség, hálózat
  • Számlázás, számlafizetés
  • Szolgáltatások megrendelése, lemondása, roaming
  • Készülékek, garancia, javítás
  • Előfizetések módosítása, lemondása
  • TV előfizetés
  • Mobilinternet csomagok
  • Új előfizetés vásárlása, online rendelés
  • Feltöltőkártyás tarifákkal kapcsolatos tudnivalók
  • Adategyeztetés
  • Számos csatornán kapcsolatba tudsz lépni velünk, ha ügyeket szeretnél intézni:

  • Internetes ügyintézői oldalunkon lehetőséget biztosítunk arra, hogy előfizetéseddel kapcsolatos kérdéseidre a legkényelmesebb formában, várakozási idő nélkül kapj választ.
    Yettel internetes ügyfélszolgálati felületünkre, a Yettel fiókba történő belépéshez mindössze regisztrálnod kell pár egyszerű lépésben. Mobilodon a Yettel alkalmazásban találsz meg minden fontos, előfizetéseddel kapcsolatos adatot.
    A regisztrációról részletes leírást itt találsz.

  • Telefonos ügyfélszolgálatunk hívószáma: 1220
    A szám hívása a Yettel magyarországi hálózatából díjmentes és a nap 24 órájában bármikor hívható. Munkatársaink egy interaktív automata menürendszeren keresztül érhetőek el.
    A menütérképek ezen az oldalon érhetőek el.

    Telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszer nélkül: +36 20 2000 000
    Munkatársaink közvetlenül érhetők el. A szám hívása a Yettel magyarországi hálózatába irányuló hívás díjával azonos.

  • Telefonos ügyintézéshez az alábbi adatokra lehet szükség:

    • Korábban megadott telefonos jelszavad
    • Elfelejtetted a jelszavad? Ebben az esetben alábbi személyes adatokat kérjük:

    Név
    Állandó lakcím
    Édesanyja neve 
    Születési dátum
    Születési hely

    Amennyiben a kért adatokat nem tudod megadni, kérjük, készítsd elő személyi igazolványod és lakcímkártyád.

    Fontos, hogy az érintett számról az előfizetés tulajdonosa telefonáljon. Csak lakossági előfizetőként tudsz ügyet intézni.

  • Kutyabarát üzleteink listáját ezen az oldalon találod.

  • Ha szeretnéd sorban állás nélkül intézni ügyeidet, foglalj időpontot 82 üzletünk valamelyikébe. Megérkezéskor az SMS-ben kapott kódoddal tudsz majd regisztrálni sorszámhúzó készülékünknél. Ezen az oldalon tudod az időpontfoglalást intézni.

  • Yettel üzletek nyitvatartását hol találom?

    Térképes üzletkeresőnk segítségével megkeresheted a hozzád legközelebb található üzletünket és aktuális nyitvatartási idejét.

  • Térképes üzletkeresőnk segítségével megkeresheted a hozzád legközelebb található üzletünket.

  • Lépj be mobilodon a Play Áruházba-ba, vagy ha iPhone-od van az AppStore-ba és keress rá a Yettel alkalmazásra.
    Telepítsd, nyisd meg.
    Lépj be a Yettel Fiókba e-mail címeddel és hozzá kapcsolódó jelszavaddal.
    Ha még nem regisztráltál fiókot, itt részletes leírást olvashatsz a regisztráció menetéről.

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.