Keresés a segítségben
- Online ügyintézés, kapcsolat, azonosítók
- Számlázás, számlafizetés
- Szolgáltatások megrendelése, lemondása, roaming
- Készülékek, garancia, javítás
- Előfizetések módosítása, lemondása
- TV előfizetés
- Mobilinternet csomagok, lefedettség, hálózat
- Új előfizetés vásárlása, online rendelés
- Online ügyintézés - Yettel fiók
- Mobil alkalmazás - Yettel App
- Kapcsolat, elérhetőségek
- Panaszkezelés
- SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
- Jelszavak, azonosítók
- Titkosítás
- e-SIM
- Számlázási adatok módosítása
- Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
- E-Komfort csomag
- Elektronikus számla
- Számlafizetés
- Szolgáltatás megrendelése, lemondása
- Yettel Full - több szolgáltatás, több kedvezmény
- Roaming és külföldre telefonálás
- Hívásszolgáltatások
- Készülékcsere hűségidőn belül
- Készülék függetlenítése
- Készülék ellopása, elvesztése
- Garancia, jótállás, csere
- Készülékbeállítások
- Szervizfutár Prime ügyfeleknek
- Készülékek javítása
- Adatmódositás, átírás
- Előfizetés korlátozása, szüneteltetése
- Előfizetés megszüntetése
- Vásárlás, csomagok
- Beüzemelés
- Csatornák
- Médiaeszközök, TV alkalmazások
- Streaming szolgáltatás
- TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
- Lefedettség, hálózat
- Otthoni internet csomagok
- Hordozható internet csomagok
- Kiegészítő adatjegyek mobilra
- Yepp előfizetés
- Új előfizetés vásárlása
- Online rendelés, kiszállítás
- Számhordozás
- Tarifacsomag-váltás
- Kártyásról számlásra váltás
- Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Hogyan tudok Yettel fiókot létrehozni?
Yettel fiókot egyszerűen létre tudsz hozni ezen az oldalon, az Új fiókot regisztrálok gombra kattintva.
Yettel fiókot e-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval tudsz regisztrálni. A jelszónak tartalmaznia kell kisbetűt, nagybetűt, számot, speciális karaktert és minimum 10 , maximum 30 karakterből állhat.
Olyan e-mail címet adj meg, amit használsz, mert az aktiváló kódot a megadott e-mail címre fogjuk küldeni. Az e-mailben küldött kódot kell megadnod a regisztráció véglegesítéséhez. A kód megadására 10 perc áll rendelkezésedre, ha valami hiba történt, kérhetsz új kódot. A regisztrációd véglegesítésére 24 óra áll rendelkezésedre. Ha ebből az időtartamból kicsúszol, újra kell kezdened a regisztrációs folyamatot.
A regisztrációról részletesebb infót itt találsz. -
Mi a Yettel fiók regisztráció menete?
1. Lépj be számítógépeden a https://fiok.yettel.hu oldalra vagy mobilodon töltsd le az áruházból a Yettel alkalmazást.
2. E-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval regisztrálj fiókot.
A regisztráció során mindenképp olyan e-mail címet adj meg, amit használsz, mert erre a címre küldjük az aktiváló e-mailt, amivel meg kell erősítened a fiók regisztrációdat. Részletes leírást a regisztráció menetéről itt találsz.
-
Hogyan tudok a Yettel fiókba belépni?
Ha már regisztráltál fiókot akkor ezen az oldalon tudsz belépni: https://fiok.yettel.hu/ vagy a Yettel weboldalán, a jobb felső sarokban, a Belépés gombra kattintva.
Regisztrált e-mail címeddel és az általad megadott jelszóval tudsz belépni. Ha elfelejtetted a jelszavad, a belépés felületen az Elfelejtetted a jelszavad? linkre kattintva tudsz új jelszót megadni.
Lehetőséged van még SMS-kóddal belépni. Azonban ha SMS-kóddal lépsz be, akkor csak korlátozott hozzáférést kapsz az előfizetéses ügyeid intézéséhez.
Az SMS belépési lehetőséget a Belépés oldalon találod, kattints rá és add meg a mobilszámot, amire a kódot küldjük. Az SMS-ben küldött kódot add meg a belépési felületen. -
Milyen ügyeket tudok intézni a Yettel fiókkal?
A Yettel fiókban előfizetéseiddel kapcsolatos ügyeket intézhetsz:
- Számláidat percek alatt befizetheted. A sikeres befizetésről rögtön visszaigazolást kapsz.
- Számlázási információkat kérdezhetsz le.
- Megtalálod korábbi, befizetett számláidat.
- Napról napra nyomon követheted költségeid alakulását.
- Egy kattintással töltheted fel egyenlegedet.
- Még időben vásárolhatsz extra adatot.
- Szolgáltatásokat rendelhetsz meg és mondhatsz le.
- A fiókodba történő bejelentkezés után tudsz a Yettel weboldalon számod megtartásával vásárolni.
- Belépés után láthatod a Neked szóló, személyre szabott ajánlatainkat.
Regisztrálj most, ha már ügyfelünk vagy. A regisztráció menetéről itt találsz részletes infót. -
Elfelejtettem a Yettel fiók jelszavamat, mit tegyek?
Ha elfelejtetted a jelszavadat, a belépés felületen az Elfelejtetted a jelszavad? linkre kattintva a regisztrált e-mail címed megadásával tudsz új jelszót megadni.
Az új jelszónak tartalmaznia kell kisbetűt, nagybetűt, számot, speciális karaktert és minimum 10, maximum 30 karakterből állhat.
-
Nem tudok belépni a fiókomba, miért?
Ahhoz, hogy be tudj lépni a fiókodba, előtte regisztrálni kell. Ha regisztráltál, akkor bizonyosodj meg arról, hogy azzal az e-mail címmel akarsz-e belépni, amit regisztrációd során megadtál. Ha elfelejtetted a jelszavad, megadhatsz újat az Elfelejtetted a jelszavad? linkre kattintva.
Lehetőséged van még SMS-kóddal belépni. Azonban ha SMS-kóddal lépsz be, akkor csak korlátozott hozzáférést kapsz az előfizetéses ügyeid intézéséhez.
Az SMS belépési lehetőséget a Belépés oldalon találod, kattints rá és add meg a mobilszámot, amire a kódot küldjük. Az SMS-ben küldött kódot add meg a belépési felületen. -
Nem tudok SMS-sel belépni, mi lehet az oka?
Az SMS belépés csak lakossági hang alapú előfizetés esetén működik, a kódot, amit meg kell adnod a belépési felületen, SMS-ben küldjük a mobilodra. Ha mobilinternet előfizetésed van, SMS-sel nem tudsz Yettel fiókodba belépni, csak regisztráció után e-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval.
Üzleti előfizetőink ezen a linken tudnak belépni fiókjukba: http://online.yettel.hu -
Hogyan tudom törölni a fiókomat?
Lépj be a fiókodba, válaszd a Fiókbeállítások opciót, majd az oldal alján a Fiók törlése lehetőséget. A törléssel csak Yettel fiók hozzáférésed törlöd, a neveden lévő előfizetéseidet nem. Ha törlöd a fiókodat, és később mégis szükséged lenne rá, akkor csal új regisztrációval hozhatsz létre fiókhozzáférést. Ha hibaüzenetet kapsz és nem törölheted a fiókod pl. Yettel TV típusú előfizetésnél, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal vagy keresd munkatársunkat chat-en.
-
Van lehetőség biztonságosabbá tenni a fiókomat többlépcsős azonosítással?
Igen, van lehetőség multifunkcionális, azaz többlépcsős autentikáció beállítására. A többlépcsős azonosítást a Fiókbeállítások oldalon tudod aktiválni. Előtte tölts le mobilodra az áruházból egy autentikátor alkalmazást. Kattints a Többlépcsős azonosítás társítása gombra.
További információt itt találsz. -
Hol találom a Yettel TV szolgáltatással kapcsolatos információkat a Yettel Fiókban?
A Yettel fiókodba bejelentkezve a képernyő tetején található horizontális menüpontok között Yettel TV néven találod.
-
Üzleti ügyfélként is be tudok lépni a Yettel fiókba?
Üzleti ügyfeleink ezen a linken http://online.yettel.hu tudnak ügyintézői fiókjukba belépni.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!