Tarifacsomag-módosítás és egyedi mobilnet rendelés flotta vagy dolgozói tarifacsomaggal rendelkező üzleti ügyfeleinknek
Ha meglévő flotta/dolgozói tarifacsomagod szeretnéd módosítani üzleti (adószámmal rendelkező) ügyfélként, küldd el igényed nekünk az alábbi űrlapon. A kért tarifacsomag módosítás, a jelen igénybejelentés sikeres feldolgozását és arról a Yettel által adott visszajelzést követően, amennyiben lehetséges a bejelentést követő első számlazárással lép életbe (számlazárást követő 00:00 órától).
Ha egyedi mobilnet csomagot rendelnél vagy meglévő adatmennyiségedet szeretnéd módosítani/lemondani üzleti (adószámmal rendelkező) ügyfélként, szintén ezen az űrlapon van rá lehetőséged. A kért tarifacsomag módosítás szintén a bejelentést követő első számlazárással lép életbe (számlazárást követő 00:00 órától).
Ezekre figyelj kitöltéskor:
- Fontos, hogy helyesen add meg az ügyfél- vagy kártyaszintű jelszavad, annak érdekében, hogy kollégáink sikeresen tudjanak azonosítani.
- Ha a flottádnak elérhető ajánlatok közül több internetre, lebeszélhetőségre lenne szükséged, vagy más tarifát választanál, akkor az igény leírásnál add meg, mely telefonszámodat milyen tarifára szeretnéd átváltani. Fontos, hogy bizonyos váltások csak kötbérfizetéssel valósíthatók meg, melyről ügyintézőnk fog részletes tájékoztatást adni.
- Kérünk, hogy minden mezőt, amit az űrlapban látsz tölts ki pontosan, hogy megkönnyítsd a kollégáink munkáját.
Az igény beérkezése után, kollégáink felveszik veled a kapcsolatot az esetleges adatpontosítás, a szerződéskötés és a kiszállítási dátum egyeztetése miatt. Ha elsőre nem érnek el, többször fognak próbálkozni, különböző időpontokban, sikertelen elérés esetében az igény lezárásra kerülhet.
Kollégáink mindent megtesznek és igyekszünk az igényedet pár nap alatt feldolgozni, de legkésőbb 30 napon belül.
Az űrlapon megadott adatokat az Adatkezelési tájékoztatónkban (ÁSZF 2. sz. melléklet) leírtaknak megfelelően kezeljük.