Korlátlan mobilnet
belföldön?

Megfizethető
áron?

Kötöttségek
nélkül?

7 napos ingyenes próbaidőszak?
Yepp!

Keresd az appon!
Mit is tud a Yepp?
Próbáld ki 7 napig díjmentesen! Most bevezető áron 2025. január 6-ig.

Netezz korlátlanul
belföldön

Intézz mindent
az appon

Kötöttségek
nélkül

Perc és SMS
rugalmasan

50 GB
az EU-ban is

Zéró
sebességkorlát

Legyen tiéd a Yepp
percek alatt

Te milyen gyorsan tudod aktiválni eSIM-mel?

Irány az app

Yepp, csak pár lépés!

Extrák? Yepp!

Ha a korlátlan belföldi net nem elég, válassz kedvedre egyszeri vagy megújuló szolgáltatásaink közül, melyeket bármikor lemondhatsz vagy módosíthatsz.

Roaming zóna ismertető

Extrák? Yepp!

Ha a korlátlan belföldi net nem elég, válassz kedvedre egyszeri vagy megújuló szolgáltatásaink közül, melyeket bármikor lemondhatsz vagy módosíthatsz.

Roaming zóna ismertető

Jól hangzik, igaz?

Nem kell más, 
csak az app!

Nincs több sorban állás - intézd
dolgaidat az app 
új Yepp felületén,
kérdés esetén pedig a chaten 
bármikor
elérsz minket 0-24 hétvégén és ünnepnapokon is!

Kezdjük!

Fizikai SIM-re
van szükséged?

A Wolttal akár 1 órán belül nálad lehet Wolt Market nyitvatartási időben ezekben a városokban: Budapest, Debrecen, Győr, Pécs, Szeged. Bárhol máshol a Magyar Postával 2 munkanapon belül kézhez kapod.

Fizikai SIM-re van szükséged?

A Wolttal akár 1 órán belül nálad lehet Wolt Market nyitvatartási időben
ezekben a városokban: Budapest, Debrecen, Győr, Pécs, Szeged.
Bárhol máshol a Magyar Postával 2 munkanapon belül kézhez kapod.

És ez még
nem minden!

Yepp előfizetőként érdemes lesz rendszeresen csekkolni
az appot. Készülünk még újdonságokkal és meglepikkel!
Ne maradj ki!

És ez még nem minden!

Yepp előfizetőként érdemes lesz rendszeresen csekkolni az appot. Készülünk még újdonságokkal és meglepikkel!

Ne maradj ki!

Tényleg ilyen egyszerű? Yepp!

Segítünk, hogyan aktiváld az előfizetésed.

Kérdésed van? Itt megtalálod a választ!

Ha mégsem, segítünk. Keress minket az appban chaten, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon: 1220.


  Próbaidőszak

Az előfizetés aktiválását követően a promócióban egy hétig ingyenesen tudod használni a Yepp szolgáltatást: korlátlanul netezhetsz belföldön, 50 GB-t tudsz felhasználni az 1. roaming zóna országaiban, ezek mellé pedig az appban vásárolhatsz perceket, SMS-t és a 2. roaming zónába adatot. A megújuló szolgáltatásokért a próbaidőszak végéig csak az időarányos díjat kell fizetned. Ha ebben a 7 napban nem mondod le vagy szünetelteted az előfizetésed, a 8. napon levonjuk a havidíjat a vásárláskor regisztrált bankkártyádról. A roaming zónákról itt találsz több infót: Roaming díjzónák

A próbaidőszak az előfizetés aktiválásától számítva 7 napig tart. Ezalatt korlátlanul netezhetsz belföldön és 50 GB-t tudsz felhasználni az 1. roaming zónában, melléjük pedig az appban vásárolhatsz perceket, SMS-t és 2. roaming zónába adatot. A megújuló szolgáltatásokért a próbaidőszak végéig csak az időarányos díjat kell fizetned. A roaming zónákról itt találsz több infót: Yepp roaming díjzónák 
A 7 nap lejárta előtt bármikor lemondhatod a szolgáltatást, ennek nincs extra díja, de a próbaidőszakot követően sincs hűségidő, így később is bármikor lemondhatod vagy szüneteltetheted az előfizetésed.

A próbaidőszak ingyenes és semmilyen költséggel nem jár. Ha ebben a 7 napban lemondod vagy szünetelteted a szolgáltatásod, nem terheljük ki a havidíjat. FONTOS! A próbaidőszak alatt díjmentesen korlátlanul netezni tudsz belföldön és 50 GB-t tudsz felhasználni az 1. roaming zóna országaiba, ezeken felül az appban vásárolhatsz szükség esetén perceket, SMS-t vagy a 2. roaming zónába adatot. A megújuló szolgáltatásokért a próbaidőszak végéig csak az időarányos díjat kell fizetned. A roaming zónákról itt találsz több infót: Yepp roaming díjzónák

Ha ebben a 7 napban nem mondod le vagy szünetelteted az előfizetésed, a 8. napon levonjuk a havidíjat a vásárláskor regisztrált bankkártyádról.

Igen, az előfizetésedet bármikor szüneteltetheted a próbaidőszak alatt kötelezettségek nélkül az Előfizetésem menüpontban, vagy le is mondhatod chaten keresztül.

Ha már egyszer előfizettél a Yepp digitális szolgáltatásunkra, vagy aktiváltad a 7 napos ingyenes próbaidőszakot, akkor nem tudod igénybe venni a kedvezményt.



  Megrendelés

Ha más szolgáltatótól számot hordozol, Yepp előfizetésed vásárlásakor kell megadni a mobilszámodat, amit meg szeretnél tartani. Ha kiválasztottad a számhordozás időablakát, mi elindítjuk a folyamatot. Az átmeneti időszakban ideiglenes számot kapsz, amivel már használhatod Yepp előfizetésed. A számhordozás indítása akkor lesz sikeres, ha személyes adataid pontosan megegyeznek az előző szolgáltatódnál megadott adatokkal és az okmányaidban szereplőkkel. Fontos, hogy előző szolgáltatódnál ne legyen tartozásod, ezeket előbb rendezned kell. Amennyiben a hordozási igényed elutasításra került, keress minket chaten a továbbiakért. 

Ha nálunk van a számod, Yepp előfizetésre még nem tudsz váltani, de dolgozunk rajta, hogy hamarosan ez is simán menjen. 

Yepp előfizető csak olyan magánszemély lehet, akinek van érvényes, magyar hatóság által kiállított lakcímigazolványa és személyi igazolványa.

Yepp előfizetést érvényes személyi igazolvánnyal és lakcímkártyával tudsz  venni a Yettel appban.

Leghamarabb ahol elérhető a Wolt (Budapest, Debrecen, Szeged, Pécs és Győr) , mert ott akár 1 órán belül megkaphatod a rendelésed, a Yettel appban élőben tudod követni egy linken keresztül, hogy merre jár a futár.
Ha az MPL a szállítód és 14.00 óra előtt rendeltél, akkor a következő munkanapon csengethet nálad a futár, a csomagod státuszát a Yettel appban tudod követni.  A vásárlás során felkínált napokból te is kiválaszthatod a számodra leginkább megfelelőt.  

Igen, a vásárlási folyamat során ki tudod választani, hogy fizikai SIM-kártyát vagy eSIM-et szeretnél.

eSIM esetén a vásárlási folyamat után rögtön le tudod tölteni a kezdőoldalról az eSIM profilod és már használhatod is az aktív előfizetésed. A fizikai SIM-kártyát mi fogjuk aktiválni neked az átvételt követően, általában 1 órán belül.

Csak saját magadnak tudsz előfizetést venni, mert az online folyamat során be kell mutatnod okmányaidat és szelfivel kell azonosítanod magad.

Ezekben a városokban: Budapest, Győr, Debrecen, Szegeden és Pécs.

Yepp előfizetést a Yettel appban tudsz venni.

Yepp előfizetést csak lakossági ügyfél vehet.


 

  Azonosítás az appban

Fényképes személyi igazolványodat kell befotóznod és szelfivel azonosítani magad. Így győződünk meg arról, hogy valós személy vagy és az igazolvány valóban a tiéd.  Minden egyértelmű lesz a folyamat során! :) Mi hitelesítjük az okmányaidat, ellenőrizzük a személyazonosságodat és adataid alapján elkészítjük szerződésedet. A személyes adataidat törvényileg kötelező a hatósági nyilvántartásban ellenőriznünk, ha eltérnének a megadott adatok, nem tudod folytatni a vásárlást.

A szelfid és a személyid képe alapján bizonyosodunk meg arról, hogy az okmány valóban a tiéd. Próbálj hasonló képet készíteni, mint ami az igazolványodon van. Az arcod ne legyen árnyékban és csekkold a kamerádat, hogy tiszta és karcolás mentes legyen. Ha nem sikerül, többször is próbálkozhatsz!

Az app gondoskodik arról, hogy megfelelő fotó készüljön, ha mégsem sikerülne kérünk, próbáld meg újra. Fontos hogy ne csússz ki a keretből és az okmányod jó állapotban legyen, mert biztonsági ellenőrzésekkel védekezünk a vélhetően módosított vagy hamis okmányok ellen. Ne add fel, próbálkozz párszor! Ha régi a személyid vagy már máshogy nézel ki, mint a fotón, akkor érdemes új igazolványt csináltatnod.

Személyes adataidat maximális körültekintéssel, a magyar és EU-s adatvédelmi és a hírközlési jogszabályoknak megfelelően kezeljük. Okmányaid feldolgozása során személyes adataid védelme érdekében automatizált gépi megoldást alkalmazunk szigorúan limitált személyi hozzáféréssel. Az adatkezelés részletes előírásait (adatkezelés jogalapja, kezelt adatok köre, adatkezelés időtartama, érintettet megillető jogok, adattovábbítás szabályai stb.) az ÁSZF 2. melléklete és a Yettel app felhasználási feltétele tartalmazza.

A hitelesítés általában gyors, maximum 1 percet vesz igénybe.


 

  Fizetés

A szolgáltatás használatához szükség van bankkártyád regisztrációjára. A vásárláskor megadott, regisztrált bankkártyádat fogjuk minden fordulónapkor automatikusan megterhelni, illetve ezzel tudsz majd fizetni az extra szolgáltatásokért is. A Barion fizetési alkalmazás szigorúan védett rendszere biztosítja bankkártya adataid és a fizetés biztonságát.
Így egyszerűsítettük a vásárlási folyamatot, és az automatikus terhelésnek hála a fizetéssel sem kell bajlódnod.

Mi nem tárolunk bankkártya adatokat, alkalmazásainkban a Barion - nemzetközi hitelesítéssel és a bankkártya társaságok által megkövetelt tanúsítvánnyal rendelkező, titkosítással védett - biztonságos fizetési megoldását használjuk. A Barion szigorúan védett rendszere garantálja kártyaadataid biztonságát.

Bankkártyádat előfizetésed díjával a fordulónapon terheljük meg, ennek pontos időpontját az appban, a kezdőlapon találod. Sikertelen fizetés esetén többször próbálkozunk, azonban, ha továbbra sem sikerül a díjat levonni, a tarifa és a kiegészítő csomagok szolgáltatásait nem tudod tovább használni. A fizetést ilyen esetben te tudod kezdeményezni, sikeres fizetés esetén újra tudod használni a szolgáltatást.
Megrendelt, megújuló kiegészítő szolgáltatásaid díjait a fordulónapon, az előfizetési díjaddal együtt terheljük. Hóközi vagy törthavi megrendelés esetén arányos tört havidíjat számlázunk, nem kell kifizetned a teljes hónapot, viszont a teljes keretet ebben az esetben is megkapod.

A tranzakciótörténetet és vele együtt a sikertelen befizetéseket megtalálod az app Pénzügyek menüpontjában.
A sikertelen befizetésnek több oka is lehet. Először nézd meg, hogy van-e elegendő összeg a számládon, illetve hogy érvényes-e még a bankkártyád. Előfordulhat, hogy a tranzakciót a bankodnál is engedélyezned kell 3D-secure azonosítás segítségével. Ha minden rendben van, akkor lehet, hogy átmeneti kimaradás van a bankodnál vagy technikai probléma van az oldalunkon, ilyen esetben újra fogunk próbálkozni. Sikertelen extra kiegészítő vásárlásnál nem próbálkozunk újra.  Ha lejárt a bankkártyád, az app Pénzügyek menüpontjában cserélheted ki. 


 

  Mit tud a Yepp?

A korlátlan belföldi adatod mellé az appban vehetsz Perc, SMS vagy Roaming szolgáltatást egyszeri vagy megújuló formában.
Megrendelhetsz újat, lemondhatod, amit már nem használsz, és akár lecserélheted a meglévő csomagodat nagyobbra vagy kisebbre.
A megújuló csomagok árát a fordulónapodon automatikusan vonjuk addig, amíg le nem mondod. Bármikor válthatsz másik megújuló perc szolgáltatásra, ilyenkor az új lép a meglévő helyébe, és a megmaradt kereted a fordulónapig hozzáadódik a csomagodhoz.

Igen, belfödön, az EU-ban és az 1-es roaming díjzóna országaiban hívható leszel percsomag nélkül is, ha aktív az előfizetésed, azaz a tarifacsomag havidíja előre kifizetésre került, és nem kérted az előfizetés szüneteltetését.

A segélyhívó telefonszámok mindenesetben ingyenesen hívhatóak.

Az egyszeri extra Perc- és SMS csomagok a megrendeléstől számított 30 napig használhatók fel, nem vihetők tovább, 30 nap után megszűnnek. A megújuló csomagok minden fordulónapon automatikusan újraindulnak, addig használhatod a megújuló extrákat, amíg le nem mondod őket. A roaming adatjegyeknek pedig fix érvényességi idejük van, 3 vagy 7 nap. 

Előfizetésed nem tartalmazza ezt a hívás lehetőséget.

Összesen legfeljebb tíz Yepp és kártyás előfizetésed lehet. Lakossági számlás tarifából természetesen lehet több is.

Yepp előfizetésedhez listaáron tudsz készüléket venni, kedvezményesen jelenleg nem.

Bármikor lemondhatod előfizetésed, ehhez az appban, chaten keresd kollégáinkat. Lemondás esetén a már kifizetett időszakra nem kapsz időarányos visszatérítést. Ha csak szüneteltetnéd, azt is bármikor megteheted, chaten keresd kollégáinkat.

Persze, bármikor! Ilyenkor a fordulónappal nem újul meg a szolgáltatás.
Ha szüneteltetni szeretnéd az előfizetésed, akkor a chaten tudsz segítséget kérni. Figyelj arra, hogy a szüneteltetés maximum 6 hónapig lehetséges. A szüneteltetés alatt nem kell fizetned az előfizetés havidíját, azonban a szolgáltatásokat sem tudod igénybe venni.

Nincs hűség!  A szolgáltatásért 1 hónapra előre fizetsz, és bármikor szüneteltetheted.

Kiegészítő szolgáltatásokat a Yettel appban tudsz megrendelni és lemondani a Szolgáltatások menüpontban.

A Yepp tarifacsomagban biztosított mobil internet egyéni, természetes személy előfizetők általi, kisképernyős mobileszközben való felhasználásra szánt szolgáltatás. E tarifacsomag nem használható gépek közötti kommunikációra (pl. távfelügyelet). A tarifacsomag ipari, üzleti célokra nem használható, ilyen különösen a telemarketing, ügyfélszolgálati tevékenység. E tarifacsomag hangalapú és üzenetküldő szolgáltatását kizárólag a SIM-kártya vagy eSIM mobileszközbe helyezésével lehet használni; illetőleg azokat tilos olyan eszközzel használni, amely nem rendelkezik saját kijelzővel, hangszóróval, mikrofonnal és billentyűzettel (beleértve az érintő kijelzőket is), ilyen pl. az adapter, modem, alközpont, SMS küldő- és egyéb berendezés.

Nem számít normál felhasználásnak, ha a tarifacsomagban biztosított adathasználatra figyelemmel az előfizető napi 108 GB-ot meghaladó adatforgalmat generál. Amennyiben az előfizető egy naptári napon belül bármikor a 108 GB mennyiséget az adatforgalmazásával eléri, akkor mobil internet a továbbiakban a nap hátralévő részében (24:00 óráig) nem elérhető, aminek feloldása egyéb kiegészítő szolgáltatás megrendelésével vagy egyedi méltányosság alapján sem lehetséges. A korlátozásról legkésőbb azzal egyidejűleg a Yettel SMS-ben értesíti az előfizetőt.


 

  Roaming, nemzetközi telefonhívás

Az EU-ban és az 1-es roaming díjzóna országaiban tudod használni előfizetésed bejövő hívások fogadására, az extra perc szolgáltatásod szerinti perceket pedig kimenő hívások indítására. A 3. és 4. díjzóna országaiban nem tudod használni a szolgáltatást.
Az 1-es roaming díjzóna országai a következők: Andorra, Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus (Észak-Ciprus 2-es zóna), Cseh Köztársaság, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Finnország, Francia Guyana, Guadeloupe, Martinique, St. Martin, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Izland, Kanári-szigetek, Lengyelország, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, Málta, Monaco, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország, Szlovákia, Szlovénia.
Az egyes díjzónákba tartozó országok listáját itt találod.

Az EU-ban és az 1-es roaming díjzóna országaiban a tarifacsomagodhoz tartozó 50 GB-ot teljes egészében fel tudod használni.
A 2-es díjzóna országaiban pedig extra roaming adatjeggyel tudsz netezni. Adatforgalmadat az applikációban tudod követni.
A 2-es díjzóna leglátogatottabb országai: Amerikai Egyesült Államok, Hong Kong, Indonézia, Izrael, Kína, Malajzia, Montenegró, Oroszország, Svájc, Szerbia, Szingapúr, Tajvan, Thaiföld, Törökország, Ukrajna. 
A 3. és 4. díjzóna országaiban nem tudod használni a szolgáltatást.
Az egyes díjzónákba tartozó országok listáját itt találod.

A Yepp előfizetés nem biztosít nemzetközi hívást.


 

  Segítség probléma esetén

Először ellenőrizd, hogy van-e neted. Ha minden rendben, akkor próbáld frissíteni az appot,  ha utána is hibát tapasztalsz, keress minket a 1220-as ügyfélszolgálati vonalunkon. 

Az eSIM letöltéséhez internetkapcsolatra van szükség. Győzödj meg róla, hogy készüléked csatlakozott az internetre és próbáld meg újra a letöltést. Amennyiben így sem sikerül, keress minket chaten.

A legtöbb ügyet az appon belül elintézheted, de írhatsz nekünk chaten is. Minden panaszkezelési módot igénybe vehetsz, de a legegyszerűbb, ha appon belül írsz nekünk chaten, vagy hívod telefonos ügyfélszolgálatunkat.  
Chaten éjjel-nappal elérsz minket, sőt, hétvégén és munkaszüneti napokon is számíthatsz ránk. Ha telefonos ügyintézésre van szükséged, akkor a 1220-as ügyfélszolgálati vonalunkon keresd kollégáinkat.

Ha chaten keresel minket, automatikusan be tudunk téged azonosítani, nem szükséges hozzá egyéb adat. A telefonos ügyfélszolgálatunkon személyes adataiddal, üzleteinkben pedig okmányaiddal tudod magad igazolni.


 

  Technikai információk

Az eSIM egy virtuális SIM-kártya, ami be van építve a telefonodba, és pontosan ugyanazokat tudja, mint a hagyományos SIM. Nem kell többé a SIM-kártyát kivenni és berakni a mobilodba. Amikor Yepp előfizetést veszel, az app érzékeli és jelezni fog, ha eSIM képes a készüléked. A eSIM aktiválásához csak le kell töltened az appban az eSIM profilt, ami tartalmazza az előfizetésed paramétereit, és ezzel aktíváltad is az előfizetésed. Az eSIM-nek számtalan előnye van a hagyományos SIM-kártyákkal szemben, azonban tudnod kell, hogy nem minden típusú mobiltelefon támogatja. Az eSIM támogatást előzetesen ellenőrizheted a gyártói oldalakon is, vagy keress rá neten készüléked technikai információira.

Amikor Yepp előfizetést veszel, az app érzékeli és jelezni fog, ha eSIM képes a készüléked. A eSIM aktiválásához csak le kell tölteni az appban az eSIM profilt, ami tartalmazza az előfizetésed paramétereit, és ezzel aktíváltad is az előfizetésed.

Amikor Yepp előfizetést veszel, az app érzékeli és jelezni fog, hogy  eSIM-képes a készüléked. Előzetesen ellenőrizheted a gyártói oldalakon is, vagy rákereshetsz neten készüléked technikai információira.

A 2024.08.08-ig történt MPL kiszállítás és a 2024.08.27-ig történt Wolt kiszállítás esetén fizikai SIM-kártyád eredeti PIN és PUK kódja a csomagoláson volt rajta. Ha nem őrizted meg, vagy elfelejtetted a beállított kódot, akkor díjmentesen lekérheted chaten és a 1220 ügyfélszolgálati vonalunkon. A találgatásokkal érdemes vigyázni, mert ha sokszor próbálkozol SIM-kártyád lezár, és nem tudod többé használni. A PIN kód megadására három, a PUK kód megadására tíz lehetőséged van.
eSIM, 2024.08.08. után MPL és 2024.08.27-től Wolt által kiszállított fizikai SIM és esetén a PIN kód kérés ki van kapcsolva, így bekapcsoláskor készüléked nem fogja kérni a kódot. A SIM kártyákkal való visszaélések megelőzése érdekében, ha mégis szeretnéd beállítani, akkor mobilod Beállítások menüjében könnyedén megteheted. Ehhez fizikai SIM esetén a PIN és PUK kódot a SIM csomagolásán találod, eSIM esetén a kódokat chaten kérheted le, vagy a 1220-as telefonos ügyfélszolgálatunkon. Fontos, hogy a jelszavaidat, így a beállított PIN kódodat se add meg másnak.

A Huawei készülékek szoftveres okokból nem támogatják a Yepp eSIM-megoldását, Huawei készülékben így most csak fizikai SIM-el tudod használni a Yepp előfizetést. Dolgozunk a megoldáson.


 

További kérdések és válaszok