Online ügyfélszolgálat
Ügyeidet intézheted írásban is, amennyiben a linkről elérhető formot kitöltöd és beküldöd ügyfélszolgálatunk e-mail címére.
Üzenetedre legkésőbb 30 napon belül válaszolunk.
Írásos ügyintézést választom
Amennyiben mobil előfizetőnk vagy, internetes ügyintézői oldalunkon lehetőséget biztosítunk arra, hogy előfizetéseddel kapcsolatos kérdéseidre a legkényelmesebb formában, várakozási idő nélkül kapj választ.
Yettel internetes ügyfélszolgálat felületére történő belépéshez mindössze regisztrálnod kell.
Belépés/Regisztráció
Yettel fiók funkciói:
Amennyiben hagyományos előfizetéssel rendelkezel:
- Tarifacsomag információk
- Számlainformációk - a 6 legutolsó lezárt számla képe; a 6 legutolsó befizetés; a legutolsó lezárt számla hívásrészletezése; a még kiszámlázatlan hívások részletezése; 24 órás számlaegyenleg
- Szolgáltatásinformációk - szolgáltatásaink mintegy 90%-át online megrendelheted, módosíthatod és lemondhatod internetes ügyfélszolgálatunkon keresztül
Lehetőséged van az OTP Bank által elfogadott belföldi kibocsátású, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával:
- egyenlegfeltöltésre,
- számlabefizetésre.
Ismerd meg online ügyfélszolgálatunk összes funkcióját:
Yettel Ügyfélportál funkciói:
- számlabefizetés (BARION rendszeren keresztül, bővebb információ: IrodaNet kártyás fizetés tudnivalók )
- számlaképek megtekintése
- elektronikus dokumentumok (szerződések, értesítések) megtekintése
- előfizetői adatok megtekintése
- kapcsolatfelvétel