A vásárlás során előre fizetendő összeg, az előleg, magában foglalja az első havidíjat, valamint tartalmazhatja a készülék miatti előleget is, amit akkor kérünk tőled, ha készülékedet a listaárnál kedvezményesebb áron kapod tőlünk. Ne feledd, az előleget visszakapod!
Előleget minden szolgáltató esetében fizetni kell, ha készüléket is vásárolsz. A szolgáltatók az előleg mértékét eltérő helyeken tüntetik fel, van olyan eset, amikor csak email-ben, utólag értesítik a vásárlót az előlegről. A Yettel már a vásárlási folyamat során feltünteti, milyen előlegre számíthatsz. Az előleg mértéke természetesen csökkenthető. A csökkenés lehetséges mértékét csak akkor láthatod, ha minden adatot megadsz.
Mitől függhet az előleg összege?
Az előleg összegét a Yettel az alábbiakat figyelembe véve határozza meg:
- az választott előfizetői szolgáltatás típust és / vagy tarifacsomagot,
- a megjelölt készülék / eszköz értékét,
- a felhasznált / akciós kedvezmények mértékét,
- a kockázati besorolás eredményét,
- akár, (az aktív előfizetői jogviszonnyal rendelkező előfizető esetében) az előfizető korábbi szerződésszerű teljesítését (pl. határidőre történő díjfizetést, törlesztés stb.)
A fent leírtak miatt minden esetben javasoljuk, hogy töltse ki minden adatát, hogy pontosabb képet kaphasson az előleg mértékéről.
Hogyan és mikor kapod vissza az előleget?
A befizetett forgalmi előleg összege a szerződéskötést követő 4. hónaptól számláid végösszegéből – a forgalmi előleggel megegyező ÁFA kulcsú havi és forgalmi díjakat tartalmazó - kerül levonásra, azaz az előleg mértékével csökken a számla végösszege.
A vásárláskor az első havidíjat minden esetben ki kell fizetni.