Hasznos tudnivalók a Yettel TV szolgáltatásról
Yettel TV előfizetésem
A Yettel TV egy internetes kapcsolaton keresztül működő otthoni televízió szolgáltatás, amivel a tévécsatornák műsorait élőben és felvételről is megnézheted, valamint olyan kiegészítő szolgáltatásokat is igénybe vehetsz hozzá, mint a Max, az RTL+ Active és a TV2 Play Prémium.
Nincs több konfliktus abból mit nézzen a család esténként, mert 1 Yettel TV előfizetéssel egyszerre 3 készüléken nézhetitek az adásokat párhuzamosan!
A Yettel TV-vel nemcsak otthon, hanem útközben, okos eszközökön (okostelefon, tablet, laptop) is eléred kedvenc műsoraidat.
Nem. A Yettel TV használatához mindenképp szükséged van egy Yettel OtthonNet, OtthonNet Pro vagy lakossági, számlás, hangalapú előfizetésre.
• A Yettel TV kizárólag OtthonNet és OtthonNet Pro tarifacsomagjaink, valamint bármely Yettel vagy Prime lakossági számlás mobil előfizetésünk mellé érhető el, továbbá kedvezményes dolgozói és flottás előfizetések mellé.
• Továbbá kizárólag magánszemélyek számára vehető igénybe (adószámmal rendelkező ügyfeleknek nem).
A szolgáltatást üzleteinkben és weboldalunkon rendelheted meg: yettel.hu/otthoni-internet-tv-csomag
A szolgáltatást üzleteinkben, telefonos ügyfélszolgálatunkon és weboldalunkon (yettel.hu/tv-modositas) módosíthatod.
Nem. Időarányosan számlázzuk a szolgáltatást megrendeléskor és lemondáskor is.
Elektronikus számláidat a Yettel fiókban (fiok.yettel.hu) találod és bankkártyával vagy banki átutalással is befizetheted. Papír alapú számládat rendezheted banki átutalással vagy postai befizetéssel is.
Az új Yettel TV szolgáltatást a hozzád legközelebb eső értékesítési pontunkon azonnali szerződéskötéssel rendelheted meg. Weboldalunkon pedig leadhatod megrendelési igényed, amit egy visszahívást követően egy gyors szóbeli szerződéskötéssel véglegesítünk.
Az új, 2023. február 14. után vásárolt Yettel TV csomagod aktiválásával a régi csomagod automatikusan törlésre kerül. Azzal további teendőd nincs
Yettel TV alapok / beüzemelés
A Yettel TV beüzemeléséről itt találsz bővebb információt: yettel.hu/tv/tvbox
- TV Box (tőlünk bérelhető)
- Samsung Okos TV-k (2019-es modellévtől kezdve)
- Android mobil és tablet (9-es vagy annál újabb verziók)
- Apple iPhone és iPad (X vagy annál újabb verziók)
- Web böngésző: Chrome, Microsoft Edge és Apple Safari
- Android TV és Android box Beta teszt verzió (9-es vagy annál újabb verziók)*
A szolgáltatást folyamatosan fejlesztjük, így érkezni fog további eszközökre is.
* Beta teszt verzió: Elérhető az összes Android TV 9-es operációs rendszert vagy újabb verziót futtató kereskedelmi forgalomban kapható okos TV készülékekre és multimédia boxokra, kivéve Sony és Sharp eszközök. Olyan eszközökön, amelyeknek egyszerűsített távirányítója van (nincs rajta dedikált csatornaváltó gomb) csak a műsorújságon keresztül lehet csatornát váltani.
A szolgáltatáshoz nem kötelező TV Boxot bérelned, de otthoni tévézéshez mindenképpen ajánlott, hogy maximálisan ki tudd használni a Yettel TV előnyeit.
A Yettel TV szolgáltatás belföldön rendelhető meg és vehető igénybe tartós használatra. Az EU tagállamaiban történő ideiglenes tartózkodás esetén azonban biztosítjuk a szolgáltatás elérését.
Igen, a szolgáltatás működéséhez szükséges aktív internetkapcsolat. A szolgáltatás nem csak a Yettel internethálózatán használható. A Yettel TV minimum sávszélesség igénye stabil 10 Mbit/s.
Más TV szolgáltatók eszközeivel nem érhető el a Yettel TV szolgáltatás.
A szolgáltatás tévécsatorna kínálatában minden fontos tartalom típus megtalálható: sport, mesék, hírek és közélet, filmek, sorozatok, dokumentum, természet, reality, zene, életmód, humor és a közszolgálati csatornák.
A tévéadások automatikusan rögzítésre kerülnek, így ezek felvételei is megtalálhatók a szolgáltatásban, illetve kedvenc műsoraidat fel is tudod venni. Az általad felvett műsorok előnye, hogy azokat hosszabb ideig tároljuk neked, mint az automatikusan rögzített adásokat.
Alapvetően nem, mivel a TV Boxunk HDMI és RCA csatlakozóval is rendelkezik. Azonban a legjobb minőség elérése érdekében HDMI képes, minimum Full HD felbontást támogató készülék ajánlott.
Igen, használható saját tartalmak lejátszására - az ehhez szükséges alkalmazást a Google Play Store-ból tudod letölteni. Továbbá használható USB-s controller is az eszközzel, amennyiben egy applikáció azt igényli (pl., játékok).
A Profilon belül az Eszközök menüpontot kiválasztva tudod a szükséges törléseket megtenni. 30 eszközt engedélyezünk egy előfizetéshez és egyidőben 3 eszközön lehet párhuzamosan tévézni. Amennyiben eléred ezeket a limitációkat, akkor mindenképp szükséges lesz valamilyen eszközt törölnöd a listából.
Yettel fiók
Egy online felület, ahol a Yetteles (lakossági) előfizetéseiddel kapcsolatos ügyeket intézheted. További információkat itt találsz: fiok.yettel.hu
A Yettel fiókodba (fiok.yettel.hu) bejelentkezve a képernyő tetején található horizontális menüpontok között Yettel TV néven találod.
A Yettel TV, a Max, RTL+ Active és a TV2 Play Prémium szolgáltatások igénybevételéhez egyaránt szükséges egy Yettel Fiók létrehozása email cím és jelszó megadásával. A felsorolt szolgáltatások csak a Yettel Fiók létrehozása után rendelhetőek meg.
Amikor nem tudsz belépni a Yettel fiókodba a korábban használt email cím és jelszó párossal, akkor először mindenképp az Elfelejtettem a jelszavam funkciót használva adj meg egy új jelszót. Amennyiben ez nem oldja meg a problémádat, akkor kérj segítséget telefonos (1220) ügyfélszolgálatunkon vagy a hozzád legközelebb eső üzletünkben.
Ha elfelejtetted a jelszavadat, akkor a Yettel fiók oldalon van lehetőség új jelszó beállítására az Elfelejtettem a jelszavam gombra kattintva.
Gyerek és Biztonság
Ezt a funkciót a Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve a Profilon belül a Szülői zár menüpontban állíthatod be. Ezzel tiltani tudsz minden olyan tartalmat, amit nem szeretnél, hogy a gyermeked meg tudjon nézni. A zárolt tévéműsoroknál a képek sem láthatók.
Lehetőséged van továbbá beállítani, hogy milyen korhatáros tartalmakra kerüljenek zárolásra: 6+, 12+, 16+ vagy 18+. Minél alacsonyabb életkort állítasz be, annál szigorúbb a korlátozás.
A TV szolgáltatásban alapértelmezetten beállításra került ez a funkció. Szülői zár PIN kód: 1234. Javasoljuk, hogy az első indítást követően változtasd meg.
A Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve a kiemelt menüpontok között találod meg a gyerekeknek szóló részt Kicsiknek néven. Erre kattintva egy helyen megtalálható a legtöbb gyerekeknek szóló tévécsatorna, tévéműsor, film és sorozat.
A PIN kód egy 4 jegyű számkód, amit a nem kívánt tartalmak zárolására tudsz beállítani, és ezt követően minden zárolt tartalom feloldásához meg kell adnod, hogy le tudd játszani azt. A szolgáltatás alapértelmezetten beállított PIN kódja: 1234
Ebben az esetben hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat, ahol segítenek neked egy új PIN kód beállításában.
Digitális szolgáltatások
A Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve a képernyő tetején található horizontális menüpontok között Műsorújság néven találod.
A Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve a képernyő jobb felső sarkában elhelyezett Profil ikon mellett találod a Keresés funkciót. A nagyító ikonra nyomva megnyílik a keresőablak. Kereshetsz vele tévécsatornákat és műsorokat egyaránt.
Ha lemaradtál egy műsor kezdéséről és az elejétől szeretnéd azt megnézni, de nem akarod kivárni, amíg véget ér és automatikusan bekerül a felvételek közé, akkor indítsd el az élő adást és állítsd a képernyő alján található idősávon található csúszkát a vonal bal szélére vagy nyomj rá az Újraindítás gombra. Ezzel elölről tudod kezdeni a tévéműsort.
Minden automatikusan rögzített vagy általad a felvételre beállított műsort vissza tudsz nézni. Az általad beállított műsorok a Felvételek menüpontban tárolódnak, amit a Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve a képernyő tetején található horizontális menüpontok között találsz meg.
Felhívjuk figyelmed rá, hogy nem minden tévécsatorna műsorait rögzítjük automatikusan. Ezeket műsorokat azonban fel tudod venni magadnak.
A Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve a kiemelt menüpontok között találod a Műsorújságot. A műsorok között böngészve ki tudod választani a téged érdeklő műsorokat. Ha több információra vagy kíváncsi, akkor nyomj rá az adott műsorra és megjelenik az információs oldal.
A Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve a kiemelt menüpontok között találod a sportrajongóknak szóló részt Sport néven. Erre kattintva arra az oldalra jutsz, ahol összegyűjtjük neked a sport csatornákat és műsorokat.
Minden TV csomagunkban találhatók HD minőségű csatornák. Ezekről yettel.hu/tv oldalon találsz bővebb információt. A csomagodban elérhető tévécsatornákat a Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve megtalálod a Műsorújságban, de rájuk is tudsz keresni a Keresés funkcióval.
A Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve a Profilon belül az Nyelv menüpontot kiválasztva tudod a szükséges módosításokat megtenni, de a műsorok megtekintése közben is elérhető a lejátszóban. Ezek a beállítások csak akkor lépnek életbe, ha az adott tévécsatorna vagy tévéműsor sugárzása ezt lehetővé teszi. Ez egyaránt vonatkozik az élő adásokra, az automatikusan rögzített vagy az általad felvett műsorokra is.
Rögzítés és felvételek
A Rögzít gombot mindig az adott a műsor információs oldalán találod. Erre kattintva tudod beállítani a műsor rögzítését.
Nem korlátozzuk.
Nem korlátozzuk.
A felvett műsoraid 30 nap után automatikusan törlődnek.
Valószínűleg lejárt a 30 napos tárolási idő. Amennyi megbizonyosodtál róla, hogy a műsor szolgáltatási hiba miatt tűnt el, akkor jelentsd be (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkon.
A Yettel TV szolgáltatásba bejelentkezve a kiemelt menüpontok között találod a Felvételek menüpontot. Ezt választva arra az oldalra jutsz, ahol a részletes műsort eléred.
A műsorok felvétele mindig a műsorújságban megjelölt kezdési időpont előtt pár perccel indul el és a vége időpont után pár perccel fejeződik be.
Yettel TV alkalmazás
Igen. Android és iPhone készülékekre letöltheted az alkalmazás áruházból a Yettel TV appot. A telepítés után a Yettel fiókhoz megadott email cím és jelszó párossal tudsz bejelentkezni.
• TV Box (tőlünk bérelhető)
• Android mobil és tablet (9-es vagy annál újabb verziók)
• Apple iPhone és iPad (X vagy annál újabb verziók)
• Web böngésző: Chrome, Microsoft Edge és Apple Safari
• Android TV és Android box Beta teszt verzió (9-es vagy annál újabb verziók)*
* Beta teszt verzió: Elérhető az összes Android TV 9-es operációs rendszert vagy újabb verziót futtató kereskedelmi forgalomban kapható okos TV készülékekre és multimédia boxokra, kivéve Sony és Sharp eszközök. Olyan eszközökön, amelyeknek egyszerűsített távirányítója van (nincs rajta dedikált csatornaváltó gomb) csak a műsorújságon keresztül lehet csatornát váltani.
A szolgáltatást folyamatosan fejlesztjük, így érkezni fog további eszközökre is.
A Yettel TV mobil és tablet alkalmazásokban is elérhető minden funkció, ami a TV Boxon:
• Szülői zár
• Műsorújság
• Műsorok felvétele
• Műsorok visszanézése
• Hangsáv és feliratok állíthatósága
• Élő műsorok megállítása és visszatekerése
Amennyiben nem találod a Yettel TV alkalmazást a készülékeden elérhető alkalmazás áruházban, akkor az azt jelenti, hogy sajnos nem kompatibilis a szolgáltatásunkkal. Ennek hardveres és/vagy szoftveres okai is lehetnek. Hívd telefonos (1220) ügyfélszolgálatunkat, ha nem találsz ezzel kapcsolatban kielégítő információt az oldalunkon.
Streaming szolgáltatások
A Yettel TV-hez igénybe vehetők a Max, TV2 Play Premium és RTL Active+ streaming szolgáltatások.
A szolgáltatást üzleteinkben és itt weboldalunkon rendelheted meg: yettel.hu/tv
Nem. A Max önállóan is megrendelhető, Yettel TV szolgáltatás nélkül, de Yettel Fiókot mindenképp létre kell hoznod ebben az esetben is.
A Max szolgáltatást az alábbi linken érheted el: hbomax.com
A Max regisztrációs segédletünket itt találod: yettel.hu/tv/hbomax
Az új Yettel TV bevezetésével kapcsolatos technikai átállás miatt a február 14. előtt megrendelt Max szolgáltatás legkésőbb március 31-ig törlésre kerül.
Annak érdekében, hogy március 31. után is zavartalanul tudd használni a szolgáltatást, nincs más teendőd, mint újra megrendelni a Maxot itt. Ezzel megvalósul az átállás az új szolgáltatásra, melyet változatlan kondíciókkal használhatsz tovább. Az új belépési adataidat elküldjük neked email-ben, de ezekre csak áprilistól lesz szükséged, így érdemes megőrizned őket.
A TV2 Play Premium szolgáltatáshoz díjmentes hozzáférést adunk, amennyiben Yettel TV S, M vagy L csomagra fizetsz elő, míg a Yettel TV XS csomaghoz a TV2 Play Prémiumot 1990 Ft-ért rendelheted meg kiegészítő szolgálatásként.
A TV2 Play Prémium és RTL+ Active szolgáltatásokhoz díjmentes hozzáférést adunk, amennyiben Yettel TV M vagy L csomagra fizetsz elő.
Amennyiben Yettel TV XS csomagot használsz a TV2 Play Prémiumot 1990 Ft-ért rendelheted meg kiegészítő szolgálatásként.
A TV2 Play Prémium csomag bármilyen számlás előfizetés mellé 1990 Ft-os havidíjon megrendelhető. A szolgáltatást üzleteinkben és weboldalunkon rendelheted meg.
A tőlünk emailben kapott kuponkóddal a tv2play.hu oldalon tudsz regisztrálni.
Az új Yettel TV bevezetésével kapcsolatos technikai átállás miatt a február 14. előtt megrendelt TV2 Play Premium szolgáltatás legkésőbb március 31-ig törlésre kerül.
Annak érdekében, hogy március 31. után is zavartalanul tudd használni a szolgáltatást, nincs más teendőd, mint újra megrendelni az TV2 Play Premiumot. Ezzel megvalósul az átállás az új TV2 Play Premium szolgáltatásra, melyet változatlan kondíciókkal használhatsz tovább. Az új belépési adataidat elküldjük neked email-ben, de ezekre csak áprilistól lesz szükséged, így érdemes megőrizned őket.
A Yettel TV S, M és L csomagok megrendelése esetén automatikusan jogosultságot kapsz az RTL+ Active szolgáltatás használatára. Jelenleg a szolgáltatás más módon nem rendelhető meg.
A megrendelést követően nyisd meg a Yettel-től emailben kapott regisztrációs linket. A regisztrációhoz ezen az oldalon találsz további segítséget: yettel.hu/tv/rtlpluszactive
Ezzel kapcsolatban nincs teendőd, a szolgáltatás zavartalanul használható tovább.
Hibajavítás
A következőket ellenőrizd:
• Be van-e kapcsolva a TV készülék.
• A TV Box és a TV készülék megfelelően van-e összekötve HDMI vagy RCA kábellel.
• A TV készülék arra a bemenetre van állítva, ahova a TV Box van bekötve (pl. HDMI 1).
Ellenőrizd a távirányítót, hogy biztos a TV Boxra van-e állítva. Előfordulhat, hogy véletlen megnyomódik a TV feliratú gomb és ebben az esetben a távirányító nem a TV Boxot, hanem magát a TV készülékedet próbálja meg vezérelni. Ha ez nem oldja meg a problémát, akkor ellenőrizd, hogy az elemek nem merültek-e le a távirányítóban.
Amennyiben nem ezzel van probléma, akkor kérhetsz segítséget telefonos (1220) ügyfélszolgálatunkon vagy vidd be a TV Boxot és a távirányítót a hozzád legközelebb található üzletünkbe, ahol igényelhetsz csere készüléket.
Elsőként ellenőrizd, hogy az elemek nem merültek-e le a távirányítóban. Elképzelhető az is, hogy a távirányító nem Bluetooth-on, hanem Infra kapcsolaton szeretné irányítani a TV Boxot, ebben az esetben próbáld meg közvetlen rálátással (tehát a TV Box és a távirányító között légvonalban ne legyen akadály) irányítani a TV Boxot. Ha így működik, akkor a TV Box és a távirányító párosítása megszűnt.
A TV Boksz és a távirányító párosításához lépj be a Profilba és a Rendszerbeállítások menüpont alatt keresd ki a Távvezérlők és tartozékok opciót. Itt a KHAMSIN O2 eszközt kell kiválasztanod és újra párosítanod a boxhoz. A párosítást pont úgy kell végrehajtanod, mint az első indításnál. A képernyőn megjelenik a távirányító rajzolata, neked pedig a 7-es és 9-es gombokat pár másodpercig nyomva kell tartanod. A sikeres párosítást egy karikában megjelenő zöld pipa fogja megerősíteni neked.
Amennyiben nem ezzel van probléma, akkor kérhetsz segítséget telefonos (1220) ügyfélszolgálatunkon vagy vidd be a TV Boxot és a távirányítót a hozzád legközelebb található üzletünkbe, ahol igényelhetsz csere készüléket.
Ha azt tapasztalod, hogy a Yettel TV csomagodhoz az ÁSZF-ben vállalt csatornaszámnál kevesebb érhető el, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat és segítünk neked kideríteni, hogy mi történhetett.
Az elromlott TV Boxot vidd be a hozzád legközelebbi üzletünkbe, ahol igényelhetsz csere készüléket.
Az automatikusan felvett műsorokat 7 és az általad felvetteket pedig 30 napig tároljuk számodra és utána automatikusan törlésre kerülnek. Ha megbizonyosodtál róla, hogy nem ezért tűnt el a felvett műsor, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat és segítünk kideríteni, hogy mi történhetett.
Elsőként győződj meg róla, hogy a készüléked csatlakozva van-e a routerhez (vagy ha mobil hálózatot használó eszközről van szó, akkor csatlakozik-e a hálózatunkhoz). Ha ez rendben van, akkor ellenőrizd, hogy a router csatlakozik-e a hálózathoz.
Amennyiben ez az üzenet közvetlenül az után jelentkezett, hogy egy másik internetszolgáltatásra alkalmas eszközre csatlakoztattad/csatlakoztatnád a TV Box-ot, akkor a Rendszerbeállítások menüpontban tudod megadni az új WiFi hozzáférés adatait. Ethernet kábeles kapcsolatnál ennek automatikusan meg kell történnie, ha mégsem, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat és segítünk kideríteni, hogy mi történhetett.
Ellenőrizd a következőket:
• A TV készülék nincs-e teljesen lehalkítva vagy lenémítva
• A TV Boxon a műsor lejátszás nincs-e teljesen lehalkítva
A legtöbb korszerű, HDMI bemenettel rendelkező TV készülék hangerejét képes a TV Box vezérelni. Ha ez valamiért nem sikerül, akkor viszont mind a TV Boxon, mind pedig a TV készüléken is lehetőség van hangerőt állítani külön-külön.
Amennyiben nem jössz rá a probléma megoldására, akkor kérj segítséget (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkon.
Elsőként ellenőrizd, hogy az előfizetéshez tartozó email címmel és jelszóval próbálsz belépni. Ha ez rendben van, akkor győződj meg róla, hogy nem téveszted-e el valamelyiket, amikor begépeled. Fontos, hogy 3 hibás próbálkozás után a rendszer 30 percre letiltja bejelentkezést a fiók védelmének érdekében, hogy illetéktelen személyek ne férhessenek hozzá. Ezt ki kell várnod és csak ezután próbálkozhatsz újra.
Amennyiben biztos vagy benne, hogy a helyes email címmel és jelszóval próbálkozol és nem is téveszted el, amikor begépeled, de ennek ellenére nem tudsz bejelentkezni, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy kérj segítséget a hozzád legközelebb eső üzletünkben.
Keresd elő a Yettel TV szerződéseket és ellenőrizd, hogy melyik előfizetéshez milyen email címet adtál meg.
Amennyiben biztos vagy benne, hogy a megfelelő email címet adtad még és még mindig a nem kívánt előfizetést látod, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy kérj segítséget a hozzád legközelebb eső üzletünkben.
Amennyiben a Yettel TV oldalon és az ÁSZF-ben sem találod a szükséges információt, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy tedd fel kérdésed személyesen a hozzád legközelebb eső üzletünkben.