Telefonos ügyfélszolgálat

Telefonos Ügyfélszolgálatunk kényelmes ügyintézést biztosít,  a nap 24 órájában, díjmentesen hívható. Hétköznap 8.00 és 17.30 között dedikált ügyintézőink fogadják hívását.


Telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszerrel (1220)

Díjmentesen hívható belföldön.

•    Menütérkép üzleti ügyfeleknek


Telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszer nélkül  (+36 20 2000 000) 

Munkatársaink közvetlenül érhetők el. A szám hívása a Yettel magyarországi hálózatába irányuló hívás percdíjával azonos.


Telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi témákban áll rendelkezésre:


•    ellopott, elvesztett SIM-kártya letiltása
•    szolgáltatások, tarifacsomagok és az előfizetési szerződéssel kapcsolatos tudnivalók
•    szolgáltatás-megrendelés, -módosítás és -lemondás 
•    számlainformáció, számlázási szolgáltatások
•    készülékkel, hálózattal és külföldi telefonhasználattal kapcsolatos tudnivalók
•    akciók, értékesítési információk, meglévő szerződés esetén új SIM-kártya megrendelése díjmentes kiszállítással 
•    Yettel előfizetők hívószámával kapcsolatos tudakozódás
•    szolgáltatásokkal kapcsolatos hibabejelentés
•    hálózati rendszerhibával kapcsolatos bejelentések
•    javításra leadott készülék utáni érdeklődés
•    kiszolgálásra, ügykezelésre vonatkozó panaszbejelentés


Mit készíts elő a telefonos ügyintézéshez?


Korábban megadott ügyfélszolgálati jelszavad (4 vagy 6 numerikus karakter).
Elfelejtetted a jelszavad? Ebben az esetben kérjük, hogy az aláírásra jogosult személy fáradjon be a legközelebbi üzletünkbe, ahol személyi igazolványának, lakcímigazoló kártyájának és az eredeti aláírási címpéldánynak bemutatásával egyidejűleg lehetőség van új jelszó megadására.