Elektronikus számla

Válts e-számlára! 

  • Egyenértékű a papírszámlával. Az elektronikus formában elkészült számlák ugyanolyan hiteles számlának minősülnek, mint a postai úton kiküldött papírszámla, hivatalos ügyek intézéséhez is felhasználhatóak.
  • Gyors és megbízható. A számlák a kiállításuk után azonnal rendelkezésre állnak, érkezésükről e-mailben küldünk értesítést. A lementett vagy a Yettel fiókban elérhető elektronikus számlák bármikor visszakereshetőek 8 évre visszamenően.
  • Elektronikus szolgáltatás, interneten keresztül bárhonnan hozzáférhető.
  • Környezetbarát megoldás, hiszen nem használunk fel papírt a számlák nyomtatásához, nem küldünk postai csekket sem. Ezáltal minden, elektronikus számla szolgáltatásunkat megrendelő előfizető hozzájárul környezetünk védelméhez.

Egyszerűsíts, válts Elektronikus számlára!

Belépés / megrendelés


Igénybevételi feltételek

A szolgáltatás díjmentes, amelyet számlás és új generációs kártyás ügyfeleink is megrendelhetnek.

Választható, hogy milyen módon szeretnéd megtekinteni az e-számlát:

  • Egyszerűsített eléréssel: Ha elkészült a számla, akkor a választott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítünk. Az üzenetben elküldjük  linket, amelyre kattintva rögtön megjelenik az aktuális havi számla - ez akár azonnal be is fizethető elektronikusan. Így az aktuális havi számla belépés nélkül tekinthető.  Mivel az egyszerűsített eléréshez nincs szükség belépésre, regisztrációra, ezért kiemelt figyelmet kell fordítani arra, hogy az internetes hivatkozást tartalmazó értesítéshez illetéktelenek ne férjenek hozzá!
  • Yettel fiók belépéssel: Ha elkészült a számla, akkor a választott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítünk. Az üzenetben elküldjük a Yettel fiók belépéshez szükséges linket. Bejelentkezés után az aktuális számla megtekinthető, és akár azonnal be is fizethető. Ezen az oldalon az összes korábbi elektronikus számla is megtalálható visszamenőleg 8 évig. 

Megrendelés

  • Yettel internetes ügyfélszolgálaton: a Telefonszámok / Számlainformációk és befizetés menüpontban
  • Üzleti ügyfelek az üzleti ügyfélszolgálaton: 1776
  • Lakossági telefonos ügyfélszolgálaton: 1220
  • Üzletekben

A sikeres megrendelésről minden esetben e-mailben vagy SMS-ben visszaigazolást küldünk. A szolgáltatás megrendelésével egyidőben a számlafizetési mód postai csekkről automatikusan banki átutalásra módosul. A sikeres megrendelést követően kizárólag elektronikus úton kapsz számlát, vagyis a továbbiakban sem papíralapú számlát, sem postai csekket nem állítunk ki.

Az elektronikus számla könyvelésével kapcsolatos bővebb információ a Nemzeti Adó- és Vámhivatal oldalán található.

Értesítés a havi számláról

Az elektronikus számla szolgáltatás mellé aktiváljuk a díjmentes Számlaértesítő szolgáltatást, mellyel e-mailben és/vagy SMS-ben értesítést kapsz a számla kiállításakor és a fizetési határidő lejárta előtt 1 nappal.

További részletek az Általános Szerződési Feltételekben.