A Yettel fiók az online ügyintézői felületünk, ahol előfizetéseiddel kapcsolatos ügyeidet intézheted.
Mobilodon a Yettel alkalmazásban találsz előfizetéseddel kapcsolatos adatokat, kényelmi szolgáltatásokat.
Hogyan kell regisztrálni, mi a menete?
1. Lépj be számítógépeden a https://online.yettel.hu oldalra és kattints a Regisztráció hivatkozásra.
2. A következő oldalon válaszd az Ügyfél-regisztrációt a teljeskörű ügyintézéshez, az összes előfizetéseddel kapcsolatban.
3. A regisztrációnál az alábbi adatok megadása szükséges:
- Yettel azonosító, melyet a szerződésen vagy a havi számlában találsz és 10 számjegyből áll.
- 4 (vagy régebbi szerződéskötés esetén 6) számjegyű ügyfélszolgálati/ügyfélszintű jelszó, melyet a szerződéskötéskor jegyeztünk be.
- Elfelejtetted ügyfélszolgálati jelszavad? Ebben az esetben kérjük, hogy az aláírásra jogosult személy fáradjon be a legközelebbi üzletünkbe, ahol személyi igazolványának, lakcímigazoló kártyájának és az eredeti aláírási címpéldánynak bemutatásával egyidejűleg lehetőség van új jelszó megadására.
- E-mail cím.
- Felhasználónév, amely csak számokból és/vagy betűkből állhat. Speciális karaktert ne tartalmazzon és ne e-mail cím legyen.
- A Yettel fiók belépéshez használni kívánt jelszó, amelynek 6 karakternek kell lennie és csak számokat tartalmazhat.
4. A szolgáltatási feltételek elfogadása után a Regisztrálok gombra kattintva tudod véglegesíteni a regisztrációt.
Ha elakadsz vagy bármi kérdésed van a Yettel fiókkal kapcsolatban, keress bennünket a 1778-as telefonszámon!