Válts Yettel előfizetésre, intézd a számhordozást online!


A számhordozás gyors és díjmentes folyamat, amit  mostantól egyszerűen, online is elvégezhetsz.
A hordozás során a teljes számod, a 30-as vagy 70-es előhívóval együtt átkerül a Yettelhez.

 

HOGYAN TUDOD ÁTHOZNI A SZÁMODAT HOZZÁNK?

Válassz új tarifacsomagot és ha szeretnél készüléket is kedvezményesen, majd rakd kosárba.

Válaszd az adatok megadásánál az Áthozom a számomat opciót, majd add meg a kért adatokat és válaszd ki a számhordozás időszakát.  

Először vedd át futárunktól a SIM kártyát és a készüléket az általad megadott időpontban. A számhordozás utána, egy későbbi időpontban fog megtörténni, erről SMS-ben értesítünk.

Keresd fel bármelyik Yettel üzletünket és jelezd számhordozási igényedet.

Nézd meg ajánlatainkat, válassz tarifacsomagot és ha szeretnél, új készüléket is.

Kollégáink mindenben segítenek, hogy egyszerűen és gyorsan áthozhasd régi számodat.

 
 

Mi történik a számhordozás időszakában?

Kapsz egy ideiglenes 20-as számot, amivel a számhordozás megtörténtéig zavartalanul élvezheted szolgáltatásainkat. A számátadás az általad választott időablakban fog megtörténni, az átállás megtörténtéről SMS-ben értesítünk. 

Jó tudni! Ha a számhordozás mellett döntesz, nehogy az legyen az első lépésed, hogy lemondod meglévő előfizetésedet, mert akkor elvész a telefonszámod, amit hordozni szeretnél.


 

Mire figyelj oda számhordozáskor?

A Te neveden legyen az előfizetés, csak az előfizetés tulajdonosa tud számhordozást kezdeményezni.

 Ne legyen 30 napnál régebbi, lejárt számlatartozásod.

Adataid egyezzenek meg az előző szolgáltatódnál regisztrált adatokkal, valamint az okmányaidban szereplőkkel.


 



További fontos információk a számhordozásról, amit érdemes tudnod:

A számhordozás teljesen díjmentes folyamat, azonban az előző szolgáltatóddal fennálló tartozásaidat rendezned kell.

Nem. Választhatsz hűségidő nélküli tarifát is, ebben az esetben azonban tarifád első havidíját nem tudjuk elengedni.  Így érdemes meggondolni a hűségszerződést, ráadásul 2 év hűség esetén kedvezőbb készülékárakon vásárolhatsz új mobilt is. 

A számhordozásnak feltételei vannak, amelyeknek teljesülniük kell. A számhordozás meghiúsulhat, ha az előfizető nem beazonosítható a szerződésen szereplő adatok alapján, azaz adataidnak egyezniük kell az előző szolgáltatódnál regisztrált adatokkal, valamint az okmányaidban szereplőkkel. Szintén nem lehet számot hordozni, ha az előfizetőnek 30 napon túl lejárt tartozása van, ezeket a tartozásokat rendezni kell. Elutasított hordozás esetén az átmeneti számhordozási időszak (45 nap) végéig biztosítjuk annak lehetőségét, hogy ügyfelünk a meglevő ideiglenes 20-as hívószámú előfizetésére újra kezdeményezze ugyanannak a hívószámnak a hordozását.

Nem, ilyenkor a készülékedet függetleníteni kell, ezt a számhordozás során előző szolgáltatódtól kérheted.

Érdemes előre minden adatodat lementeni, de a régi SIM kártyáról utólag is kimenthetők az adatok.

Természetesen lehet, a folyamat ugyanaz, mint a számlás esetében.

A számhordozásnak feltételei vannak, amelyeknek teljesülniük kell. Fennálló hűségszerződés esetén is elindítható a számhordozás, de előző szolgáltatód egy végszámlát fog kiállítani, amelyet rendezned kell. A hűségszerződés miatt kapott készülékár-kedvezményt (kötbért), ill. annak arányos részét fogja kiterhelni számodra. 

Ha a számhordozás feltételei teljesülnek, akkor természetesen újra várunk ügyfeleink közé.

A számhordozás során ideiglenes Yetteles számot biztosítunk, amellyel már igénybe tudod venni a Yettel szolgáltatásait.

A legegyszerűbb a Yettelnél elkezdeni, online kényelmesen intézheted is.

A számhordozás gyors és egyszerű folyamat, pár nap alatt lezajlik. A két szolgáltató közötti adategyeztetést és adminisztrációs folyamatot követően maga a számhordozás egy előre meghatározott időszakban, ún. számátadási időablakban kerül végrehajtásra, amikor a szolgáltatók elvégzik a hálózatukban szükséges műszaki beállításokat az aktuális számhordozáshoz.
A számátadási időablak 4 óra hosszúságú időtartomány, ekkor a szolgáltatás a régi, átadó szolgáltatónál megszűnik, és az új, átvevő szolgáltatónál megkezdődik. Ezen időtartam alatt a szolgáltatás szünetelhet a hordozásra kerülő számon.

Kártyásról számlás előfizetésre egyszerűen át lehet térni, ha ugyanannál a szolgáltatónál történik, az nem minősül számhordozásnak. Számlásként számtalan előnyben részesülhetsz, kezdve az alacsony készülékárakon át a mobilnet használatig és korlátlan beszélgetésekig. 

A számhordozást a legkényelmesebb online intézni. Olvasd el a feltételeket, és ha mindent elintéztél az előző szolgáltatóddal, akkor csak egy pár percet vesz igénybe online felületünkön. 

A számhordozás gyors és egyszerű folyamat, akár 2 nap alatt is megtörténhet, ráadásul teljesen díjmentes.

Igen, sőt, online kényelmesebb is az ügyintézés. Nem kell utazni, sorban állni.

A számhordozás során lehetőséged van mobilszolgáltatót váltani úgy, hogy a teljes régi megszokott számodat megtarthatod, azaz a 06 30 vagy 06 70 előhívót is.

A számhordozás során a hangposta-üzenetek nem vihetők át az átvevő szolgáltató hálózatába.Új Generációs Kártyás és kártyás szolgáltatás esetén a feltöltött, de fel nem használt egyenleg számátadáskor elvész. Az átadó szolgáltató által kedvezménnyel értékesített, hálózati zárral ellátott készülék kizárólag akkor használható a Yettel hálózatában, ha a szerződésben foglalt készülékhátralék ki lett egyenlítve, és ezt követően az átadó szolgáltató a hálózati zárat feloldotta. A számhordozhatóság további eljárási szabályai a mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételekben találhatók. Telefonos Ügyfélszolgálat: 1220