Kombináld rugalmasan a kedvezményekért!
Kattints ide, és nézd meg, hogy érhetsz el akár 30% kedvezményt szolgáltatásaidra!
Rugalmasság
- Kombináld rugalmasan mobil, otthoni internet, TV és streaming szolgáltatásod
- Más címen élők is csomagba vonhatják egy ügyfélazonosító alatt a tarifáikat
- Extra hűségvállalás nélkül
Akár 30% havidíjkedvezmény
- Több szolgáltatás esetén több kedvezmény vár rátok
- Akár 30% havidíjkedvezmény Prime mobil és OtthonNet előfizetéseidre
- 15% kedvezmény TV és streaming szolgáltatásokra
Kényelem
- Választhatsz kedvezményesen TV-előfizetést, streaming szolgáltatást, vagy akár mindkettőt is
- A Yettel Full aktiválása után az új és kiemelt szolgáltatások azonnal bekerülnek a csomagodba
- Minden szolgáltatást egy számlán fizethetsz
Korlátlan beszélgetés
- 0 Ft-ért beszélhettek egymással a csomagon belül belföldön
Mi szükséges a csomagkedvezményhez?
Látogass el egy Yettel üzletbe
A Yettel Full csomagkedvezmény aktiválásához személyesen kell megjelenned egy Yettel üzletben, ahol az e-mail címed megadásával aktiválhatod a csomagot. Ügyintézőink segítenek a folyamatban.
Legalább 2 alapító tarifa megléte
A kedvezmények igénybevételéhez az adott számlázási azonosító alatt legalább két kiemelt tarifa szükséges. Kiemelt tarifák közé tartoznak a Prime mobil előfizetések és az OtthonNet otthoni internet tarifák.
Minden előfizetés legyen aktív
A Yettel Full csomag feltétele, hogy az adott számlázási azonosító alá tartozó minden szolgáltatás aktív legyen. Ha bármely szolgáltatás felfüggesztésre kerül, a havidíjkedvezmény és a csomagon belüli ingyenes hívások is megszűnnek, amíg az összes szolgáltatás újra aktív nem lesz.
Egy számlázási azonosító
A Yettel Full csomagkedvezmény feltétele, hogy az összes előfizetésednek azonos számlázási azonosító alatt kell lennie. Így biztosíthatod, hogy minden jogosult tarifa automatikusan bekerüljön a csomagba, illetve kedvezmény csak az azonos számlázási azonosító alatt lévő tarifákra jár. Amennyiben már van előfizetésed, azt bevonhatod más számlázási azonosító alá, így akár rokonaiddal, barátaiddal is összeállhatsz egy Yettel Full csomagba, hogy maximalizáljátok a kedvezményeket.
Számold ki, mekkora kedvezményben részesülhetsz
Állítsd össze Yettel Full csomagodat a kedvezményekért
Több szolgáltatás több kedvezmény
Üzleteinkben tudod aktiválni
Ha már rendelkezel a szükséges tarifákkal, és szeretnéd élvezni a kedvezményeket már csak egy Yettel üzletbe kell ellátogatnod és az e-mail címed kell megadnod, hogy aktiválni tudjuk Yettel Full csomagod. Ezután minden a csomag kritériumainak megfelelő tarifád azonnal a csomagba kerül és a kedvezményeket is rögtön élvezheted. Látogass el egy Yettel üzletbe és ügyintézőink segítenek neked.
Csomagalapításra jogosult tarifák
A Yettel Full csomag létrehozásának egyik alapvető feltétele, hogy legyen legalább két alapításra jogosult (kiemelt) tarifád a számlázási azonosítód alatt. Kiemelt tarifának számítanak Yettel Prime mobil, illetve a Yettel OtthonNet otthoni internet számlás tarifák. Amennyiben már van aktív Yettel Full csomagod, úgy bármilyen mobil számlás előfizetést bevonhatsz a 0 Ft-os csomag-tagok közötti beszélgetésért, illetve jogosult vagy a 15%-os TV és streaming kedvezményre. A pontos tarifalistát a részletek gombra kattintva éred el.
Szórakozás is kedvezményes
A Yettel TV csomagjainkra fix kedvezményt kapsz Yettel Full csomagod mellé
Amennyiben aktív Yettel Full csomagod mellé választasz a jogosult TV csomagjaink közül, akkor fix 15% havidíjkedvezményben fogsz részesülni.
Nálunk rugalmasan variálhatod a streaminget és TV-t is
Ha nincs szükséged TV előfizetésre, az sem gond, válaszd a fix kedvezményért a nálunk elérhető streaming szolgáltatásokat a TV előfizetés helyett. Vagy válaszd mindkettőt és kapj mindkettőre 15% kedvezményt. Ahogy neked kényelmes!
Gyakran ismételt kérdések
A Yettel Full csomag csak azonos számlázási azonosítón lévő előfizetésekből hozható létre. Így először az előfizetéseket azonos számlázási azonosítóra kell írni. Ebben az esetben az átírás költségeit elengedjük. Az átírást személyesen, bármelyik Yettel üzletben intézheted.
Fontos tudni, hogy Full csomagba csak aktív státuszú, Prime vagy meghatározott Yettel (Start, Start Net, Prime Simple, Prime Simple Net, Prime Plus, Prime Plus Talk, Prime Extra, Prime Max, XS+, S Talk+, S Net+, M Talk+, Prime+, Prime Plus+, Prime Max+, XS, S Net, S Talk, M Talk, Prime, Prime Plus 2022, Prime Max 2022, Lite, Lite+, S, Prime M Net, Prime M Talk, Prime L, Prime L+, Prime XXL, Mini, Junior, Senior, Teen) mobil, illetve OtthonNet, OtthonNet Basic, OtthonNet Pro kerülnek be.
Igen! Amennyiben már rendelkezel aktív Full szolgáltatáscsomaggal, úgy minden további kiemelt tarifa automatikusan bekerül a csomagba, ezzel kapcsolatosan további teendőd nincsen.
Nem szükséges. Az előfizetésekhez különböző számlafizetőket és számlázási címeket is megadhattok, csak a számlázási azonosítónak kell egyeznie minden előfizetésen. Fontos azonban tudnod, hogy ha a számlafizetők elmulasztják fizetési kötelezettségüket, akkor a számlázási azonosító előfizetője felel a számlás előfizetésekért mindegyikéért, ami az adott számlázási azonosító által létrehozott Full csomagban megtalálható. Amennyiben az adott számlázási azonosító alatt bármelyik szolgáltatás – csomagtagságtól függetlenül – felfüggesztésre kerül, úgy a számlázási azonosítón lévő Full csomag felfüggesztésre kerül, annak minden előnyével. Ez azt jelenti, hogyamíg a számlázási azonosító alatt ismét minden szolgáltatás újra aktív nem lesz, addig a csoporton belüli díjmentes beszélgetés és a havidíjkedvezmények sem érhetők el.
A Yettel Full addig nem szűnik meg, ameddig van legalább két olyan tagja, amely aktív státuszú Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik.
A Yettel Full csomag addig nem szűnik meg, ameddig van legalább két olyan tagja, amely aktív státuszú Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik. Amennyiben az előfizetés megszüntetésével csak egy Prime vagy egy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkező előfizetés marad a csomagban – függetlenül attól, hogy más tarifával rendelkező számlás előfizetés – a Yettel Full csomag automatikusan felfüggesztésre kerül.
Nem történik semmi. A hűség sem a csoportalapítás, sem pedig a csoporthoz való csatlakozásnak nem feltétele, és a csoport későbbi működését sem befolyásolja.
A Full csomag addig nem szűnik meg , ameddig van legalább két olyan aktív státuszban lévő tagja, amely Prime vagy OtthonNet tarifacsomaggal rendelkezik. Azonban a havidíjkedvezmény mértékét a számlazáráskor a csoportban lévő Prime és OtthonNet előfizetések száma határozza meg. Ez alapján számlálódik a kedvezmény a teljes kiszámlázott havidíjra.
Belföldön, a Full csomag tagjai 0 Ft-ért beszélhetnek egymással. A Full csomag tagjainak küldött SMS-ekre a tarifacsomagszerinti díjak az irányadók.
Az 1. roaming díjzónában és 1. roaming díjzónából belföldre irányuló csoporton belüli hívásokra a tarifacsomag általános feltételei irányadók.
A Yettel TV L, M és S csomagokra vehető igénybe a 15% kedvezmény.
Igen! A Yettel Full csomagban nem korlátozzuk az otthoni internet, vagy mobil előfizetések számát.
Igen! Nincs szükség arra, hogy egy cím alatt éljetek, így akár barátaiddal is lehettek egy Full csomagban. Azonban fontos, hogy a csomagban csak azonos számlázási azonosítón előfizetések lehetnek. Abban az esetben, ha az előfizetések nem egy számlázási azonosítón vannak, először az előfizetéseket azonos ügyfélszámra, számlázási azonosítóra kell átíratni. Ebben az esetben az átírás költségeit elengedjük. Az átírást személyesen, bármelyik Yettel üzletben intézheted.
Igen! A Yettel Full bármikor bővíthető, így később is bármikor elérhetsz magasabb kedvezményszintet, minden arra kiemelt új szolgáltatásod a csomagba kerül.
A kedvezmények érvényesítéséhez fontos, hogy azonos számlázási azonosító alatt lévő szolgáltatások nem lehetnek felfüggesztett státuszban. Felfüggesztett státusz esetén a kedvezmények (havidíjkedvezmény és korlátlan beszélgetés 0 Ft-ért a csomag tarifái között belföldön) nem érvényesülnek.
A feltételeknek számlazárás előtti napon minden azonos számlázási azonosítón lévő szolgáltatáson fenn kell, hogy álljon.
A Prime Csoportos kedvezmény-struktúránkat október 14-én lezártuk. Ez azt jelenti, hogy új tagok bevonása és új Prime Csoport létrehozása már nem lehetséges. Azok, akik október 14-én Prime Csoporttal rendelkeztek, október 22-től az október 14-i állapot alapján magasabb havidíjkedvezményben részesülnek. Tehát a két fős Prime Csoportban a korábbi 10% helyett október 15-től 15%, a három fős csoportban 15% helyett 20%, a négy vagy több fős csoportok 30% érhető el. Fontos, hogy a kalkulált kedvezmény a Prime tarifákat veszi továbbra is figyelembe, tehát „két fős csoport” minden olyan csoport, amiben van két Prime tarifa – függetlenül az egyéb, Yettel tarifáktól.
Az ajánlat 2024. október 22-től visszavonásig érvényes.
Egy számlázási azonosító csak egy Yettel Full csoporttal rendelkezhet, továbbá más csoporton belüli 0 Ft-os beszélgetés kedvezménnyel nem vonható össze. A havidíjkedvezmény mértékét a számlazáráskor a csoportba bevont Prime és OtthonNet előfizetések száma határozza meg, és ez alapján a kedvezmény a teljes kiszámlázott havidíjra érvényes. Ha a számlafizetők elmulasztják fizetési kötelezettségüket, akkor az számlázási azonosító előfizetője felel a számlás előfizetésekért mindegyikéért, ami az adott számlázási azonosító által létrehozott Yettel Full csomagban megtalálható.