Tarifacsomag-módosítás publikus lakossági tarifával rendelkező ügyfeleinknek
Tudtad, hogy meglévő lakossági tarifacsomagod egyszerűen, online is módosíthatod? Ha készüléket is vásárolnál, kattints a gombra, majd lépj be a Yettel fiókodba.
Amennyiben váltásod kötbérterheléssel járna vagy nem találod az online felületen a csomagot, amire váltani szeretnél, küldd el igényed nekünk az alábbi űrlapon. A kért tarifacsomag módosítás, a jelen igénybejelentés sikeres feldolgozását és arról a Yettel által adott visszajelzést követően, amennyiben lehetséges a bejelentést követő első számlazárással lép életbe (számlazárást követő 00:00 órától).
Azonnali tarifacsomag-váltásra kizárólag abban az esetben van lehetőséged, amikor készüléket is vásárolsz vagy Yettel Prime csoporthoz szükséges a váltás. Azonnali váltáskor minden esetben, mindkét tarifacsomag esetén időarányos havidíjat számlázunk.
Ezekre figyelj kitöltéskor:
- Fontos, hogy helyesen add meg az ügyfél- vagy kártyaszintű jelszavad, annak érdekében, hogy kollégáink sikeresen tudjanak azonosítani.
- Kérünk, hogy minden mezőt, amit az űrlapban látsz tölts ki pontosan, hogy megkönnyítsd a kollégáink munkáját.
Az igény beérkezése után, kollégáink felveszik veled a kapcsolatot az esetleges adatpontosítás, a szerződéskötés és a kiszállítási dátum egyeztetése miatt. Ha elsőre nem érnek el, többször fognak próbálkozni, különböző időpontokban, sikertelen elérés esetében az igény lezárásra kerülhet.
Kollégáink mindent megtesznek és igyekszünk az igényedet pár nap alatt feldolgozni, de legkésőbb 30 napon belül.
Az űrlapon megadott adatokat az Adatkezelési tájékoztatónkban (ÁSZF 2. sz. melléklet) leírtaknak megfelelően kezeljük.
Az űrlapot csak azonosítás után lehet beküldeni. Kérjük, hogy a telefonszámoddal és az SMS-ben kapott kóddal lépj be.