Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Milyen jelszavak kellenek az ügyintézéshez?
Ügyintézéshez az azonosítókhoz tartozó jelszavaidat is ismerned kell.
- Ügyfélszintű jelszó: 4 számjegyből áll, amely a neveden lévő összes telefonszám beazonosítására szolgál. Előfizetői szerződésed kötésekor adtad meg. Yettel azonosítód és Ügyfélszintű jelszavad ismeretében az összes neveden lévő előfizetéssel kapcsolatban tudsz intézkedni. Ha nem ismered, akkor személyesen üzleteinkben vagy online, videóchaten kérhetsz újat.
- Számlázási jelszó: 6 számjegyből áll, melynek segítségével beazonosíthatod az összes olyan telefonszámod, amelyek egy Számlázási azonosító alatt szerepelnek – így ha Yettel azonosítód vagy Számlázási azonosítód mellett számlázási jelszavadat ismered, akkor az adott számlázási azonosító alatt szereplő összes telefonszámmal kapcsolatban tudsz intézkedni.
- Kártyaszintű jelszó: 4 számjegyből áll és egy konkrét hívószám beazonosítására szolgál. (2012. május 29-e előtt megadott jelszó esetén több számból és betűből is állhat.) Amennyiben csak a Kártyaszintű jelszavadat ismered, akkor csak az adott telefonszámmal kapcsolatban tudsz intézkedni.
-
Milyen azonosítók kellenek telefonos ügyintézéshez?
Telefonos ügyfélszolgálaton a megfelelő szintű jelszó segítségével – melyet szerződéskötéskor adtál meg – tudod intézni az előfizetéseddel kapcsolatos ügyeket. Amennyiben a szerződésedet 2006. után kötötted, úgy a jelszó adatvédelmi okokból nem került feltűntetésre a szerződésen.
Amennyiben nem ismered jelszavadat, úgy a neveden lévő előfizetéssel kapcsolatban – ha az érintett számról érkezik a hívás – személyes adataid megadásával is lehetőséged van bizonyos ügyek intézésére. -
Mi az ügyfélszintű jelszó és mit tegyek, ha nem tudom?
Az Ügyfélszintű jelszó 4 számjegyből áll, amely a neveden lévő összes telefonszám beazonosítására szolgál. Előfizetői szerződésed kötésekor adtad meg. Yettel azonosítód és Ügyfélszintű jelszavad ismeretében az összes neveden lévő előfizetéssel kapcsolatban tudsz intézkedni. Ha nem ismered, akkor személyesen üzleteinkben vagy online, videochaten, kollégánktól kérhetsz újat.
-
Milyen ügyfélazonosítók vannak és hol találom őket?
Előfizetése(i)ddel kapcsolatban az alábbi szintű azonosítókra és jelszavakra lehet szükséged.
- Yettel azonosító: a számládon megtalálható 10-jegyű azonosító szám, amellyel – a hozzá tartozó ügyfélszintű jelszó ismeretében, amit az előfizetési szerződés kötésekor adtál meg – Yettel előfizetéseddel kapcsolatban tudsz intézkedni telefonon és személyesen is.
- Számlázási azonosító: korábban ügyfélszámnak hívott azonosító, mellyel – és a hozzá tartozó számlázási jelszóval – az adott számlázási azonosító alá tartozó Yettel előfizetése(i)ddel kapcsolatban tudsz intézkedni. A számlázási azonosítót a havi számládon találod.
Egy Yettel azonosítóhoz több számlázási azonosító is tartozhat. A Számlás előfizetéseidhez egy számlázási azonosító, míg Kártyás előfizetéseidhez hívószámonként külön-külön számlázási azonosító tartozik.
-
Milyen azonosítók szükségesek személyes ügyintézéshez?
Üzleteinkben fényképes okmányaid és lakcímkártyád bemutatásával tudod az előfizetésekkel kapcsolatos ügyeket intézni.
-
Elfelejtettem a PIN kódot/PUK kódot, hol találom vagy kérhetek újat?
A SIM kártyához tartozó eredeti PIN/PUK kódokat az alábbi csatornákon kérheted le díjmentesen:
Yettel fiók internetes ügyfélszolgálati felületen:
- Lakossági ügyfélként: Belépést követően a Saját fiókodban a telefonszám kiválasztása után a Beállítások oldalon találhatod a SIM kártyádhoz tartózó PIN1/PUK1 és PIN2/PUK2 kódokat,
- Üzleti ügyfeleknek: ez a lehetőség a Telefonszámok menüpont – Alapadatok almenü – majd a telefonszám kiválasztása után jelenik meg.
Ha még nincs Yettel fiókod, egyszerűen regisztrálhatsz. Erről részletesebb infót itt találsz.
vagy
Yettel üzleteinkben személyes dokumentumaid bemutatásával.
FONTOS!
Ha háromszor elrontottad a PIN kódodat, a kártya a PUK kódot fogja kérni, melynek megadásával tízszer próbálkozhatsz. Ha tíz alkalommal sem sikerül megadnod a helyes kódot, a SIM kártyád lezár, és nem lehet tovább használni. A telefonszámodat csak kártyacserével tudod újra használni.
-
Hogyan tudok online ügyet intézni?
A Yettel fiók az online ügyintézői felületünk, ahol egyszerűen, kényelmesen intézheted az előfizetéseiddel kapcsolatos ügyeidet.
Mobilodon a Yettel alkalmazásban találsz meg minden fontos, előfizetéseddel kapcsolatos adatot.
A Yettel fiókos és appos ügyintézéshez először regisztrálni kell.1. Lépj be számítógépeden a https://fiok.yettel.hu oldalra vagy mobilodon töltsd le az áruházból a Yettel alkalmazást.
2. E-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval regisztrálj fiókot.
A regisztráció során mindenképp olyan e-mail címet adj meg, amit használsz, mert erre a címre küldjük az aktiváló e-mailt, amivel meg kell erősítened a fiók regisztrációdat.
Bővebb információt ezen az oldalon találsz.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!