Készülékbeállítás hagyományos mobilon
Amennyiben szeretnéd, hogy mobiltelefonod megfelelően legyen beállítva a Yettel szolgáltatásainak használatához (pl. internet, email, SMS, MMS, stb), akkor az alábbiak szerint egyszerűen lekérheted a beállításokat.
A beállításokat távolról, SMS-ben juttatjuk el a mobilodra. A küldött beállításokat abban az esetben tudod használni, ha a készüléked alkalmas a technikai SMS–ben történő beállítások fogadására és értelmezésére. Amennyiben olyan válasz üzenetet kapsz, hogy nem támogatott készüléked, akkor kérünk, keresd ügyfélszolgálatunkat!
Mikor érdemes használni?
- nem működik megfelelően valamilyen szolgáltatás a mobilodon,
- nem tudod, hogyan kellene manuálisan beállítanod a telefonod,
- vagy pl. ha nem tudod a mobilod típusát.
- Okostelefonok (pl. Android-os készülékek) esetén a beállítások SMS-ben történő lekérése nem lehetséges!
Beállítások lekérése SMS-ben
Egyszerűen lekérheted SMS-ben a Yettel Magyarország hálózatán nyújtott szolgáltatások beállítására vonatkozó információt.
A beállítás lekéréséhez küldd el SMS–ben a BEA szót a +36 20 900 0749-es számra. Az SMS díjmentes.
A szolgáltatás automatikusan érzékeli a készüléked típusát, (amelyről az SMS-t küldted), majd elküldi a helyes beállításokat.
Beállítások lekérése a Yettel fiókon keresztül
A beállításokat lekérheted a Yettel fiókodban is. Belépés után válaszd a Készülékinfó menüpontot. A beállítások lekéréséhez előzetesen regisztrálnod kell a Yettel fiókba oldalára.
Előfordulhat, hogy készüléked nem támogatja a technikai SMS segítségével történő beállítást. Ebben az esetben is, kollégáink készségesen segítenek beállítani a telefonodat.
A beállítás folyamatának lépései:
- Kérd le a beállításokat a fent említett lehetőségek egyikével (SMS, Yettel fiók).
- Automatikusan érzékeljük a készüléked típusát, és először kapsz egy üdvözlő és információs üzenetet.
- Pár percen belül kapsz egy készülékbeállító üzenetet a telefonodra.
- A készülék kijelzőn megjelenő utasításokat követve mentheted a helyes beállításokat.
- Ha a készülék PIN kódot kér a beállítások mentésekor, akkor add meg a 1111 értéket.
- A beállítás folyamata készülékenként és nyelvi beállításonként változhat.
Természetesen a beállításokat megrendelheted írásban, személyesen a Yettel értékesítési pontjain vagy a telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül is. Telefonon keresztüli lekérés esetén az Ügyfélszolgálat a kérésedre elküldi a beállító üzenetet a készülékedre, illetve egy tetszőlegesen megadott telefonszámra. Előfordulhat, hogy készüléked nem támogatja a technikai SMS segítségével történő beállítást. Ebben az esetben a manuális beállításokban is segítséget nyújt ügyfélszolgálatunk.
Automatikus készülékbeállítás szolgáltatás
Az Automatikus készülékbeállítás szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a Yettel Magyarország hálózatán használt készülékek automatikus beállító üzenetben külön kérés nélkül megkapják a hálózaton elérhető szolgáltatások (MMS, WAP, mobilinternet stb.) igénybevételéhez szükséges helyes beállításokat. Előfizetőink számára díjmentesen aktiváljuk az ’Automatikus készülékbeállítás szolgáltatást’ az alapszolgáltatással együtt.
Az igénybevétel feltételei
A készülék beállító üzenet abban az esetben kerül elküldésre, ha az ’Automatikus készülékbeállítás szolgáltatás’ azt feltételezi, hogy a készüléked nincs megfelelően beállítva.
Az Automatikus készülékbeállítás szolgáltatást az előfizetőinknek díjmentesen nyújtjuk és megrendelés, regisztráció nélkül biztosítjuk. A beállító rendszerüzeneteket a fentiek szerint automatikusan elküldjük a készülékre.
A készülékednek alkalmasnak kell lennie arra, hogy a technikai beállító üzeneteket fogadja és értelmezze. Amennyiben nem ilyen telefonod van, akkor nem fogsz kapni automatikus beállítási üzeneteket.
A beállítás folyamata:
- A szolgáltatás automatikusan érzékeli a készüléked típusát, majd először küld egy üdvözlő és információs üzenetet.
- A rendszer pár percen belül egy készülékbeállító üzenetet küld a készülékedre.
- A készülék kijelzőn megjelenő utasításokat követve mentheted a helyes beállításokat.
- Ha a készülék PIN kódot kér a beállítások mentésekor, akkor annak értéke 1111.
- A beállítás folyamata készülékenként és nyelvi beállításonként változhat.
Az igénybevétel korlátozása
Az Automatikus készülékbeállítás szolgáltatást az egyedi beállítási követelmények miatt a következő előfizetés típusokkal, szolgáltatásokkal, illetve ezek kombinációival nem lehet igénybe venni:
- Ipari tarifacsomagok
- Autóskártya tarifacsomagok
- BlackBerry Megoldások
- Corporate APN/ MobilAdat VPN szolgáltatások
Az automatikus üzenetek engedélyezése nem lehetséges azokon az előfizetéseken, amelyek a felsorolt tarifákba tartoznak, vagy a fenti szolgáltatásokat igénybe veszik. Ezen előfizetések esetében kizárólag külön Előfizetői igény esetén, készülékenként kérhetőek le a beállítási rendszerüzenetek.
A szolgáltatás lemondása, tiltása
Az ’Automatikus készülékbeállítás szolgáltatás’ előfizetői kérésre bármikor letiltható, amit írásban, személyesen az Értékesítési Pontokon, Yettel fiókban vagy a Telefonos Ügyfélszolgálat vonal felhívásával kérhetnek előfizetőink.
A tiltás csak az automatikus üzenetek leküldését tiltja. Kérésedre továbbra is leküldjük a beállításokat SMS-ben, Yettel fiókon keresztül vagy ügyintéző segítségével.