MobilHíd
A MobilHíd szolgáltatásunk a vállalat telefonközpontját közvetlenül összeköti hálózatunkkal a fix vonalú összeköttetéshez hasonló módon.
Kiknek ajánljuk?
- akik sok hívást bonyolítanak.
- call centerrel rendelkeznek.
- telemarketinggel foglalkoznak.
- nagy ügyfélkörrel rendelkeznek.
A szolgáltatás jellemzői
- A hívások közvetlenül hálózatunkba kerülnek, így kiválthatóak a GSM-adapterek, ezáltal technikailag megbízhatóbbak és gyorsabbak lesznek, jobb hangminőséget adnak.
- Mobil, külföldi, belföldi és vezetékes hívásokat egyaránt kezel.
- Kezeli a kimenő és bejövő forgalmat, kiküszöböli a vonaltorlódásokat.
- Minden mellékhez Yettel hívószám rendelhető, ezek a hívószámok minden hálózatból közvetlenül hívhatóak.
- Egyedi, hívásirányok szerinti, testre szabott tarifák alakíthatóak ki.
Költségmegtakarítás a MobilHíd szolgáltatással
A MobilHíd által biztosított kapcsolat nem egyirányú, vagyis nemcsak a kimenő hívásokon lehet költségmegtakarítást elérni.
A vállalati alközponthoz egy központi hívószám járul, míg az alközponti mellékekhez egységes számtartomány igényelhető.
Ily módon minden mellékhez hívószám rendelhető úgy, hogy a hívószám utolsó számjegyei a mellékek számával megegyezőek. Számszerűsíthető költségmegtakarítás akkor jelentkezik, amikor az adott cég telephelyen kívül tartózkodó munkatársa valamilyen ügyben felhívja bent lévő munkatársát. Ha a melléket annak mobil számán hívja, a hívás díja alacsonyabb a vezetékes hálózatból indított hívásénál, mivel előbbi saját hálózaton belüli hívásnak minősül.
Többféle hívószámkijelzés
A MobilHíd szolgáltatáshoz az alábbi hívószámkijelzés-típusok kérhetőek:
- minden hívásnál a központi számot jelezze ki,
- a hívásoknál a mellék hívószámát jelezze ki,
- anonim számként ne jelezzen ki hívószámot.
Beszédcsatornák
A szolgáltatás kapacitása alapkiépítésben 30 egyidejű beszédcsatorna, ettől adott esetben lefelé és felfelé is lehetséges eltérés.
A szolgáltatás működése
A MobilHíd szolgáltatás megvalósítható mind hagyományos, mind IP-alapú összeköttetésen.
1. Hagyományos összeköttetés
Hagyományos átviteltechnikai összeköttetés esetén a hang nem kerül átalakításra.
Az átviteltechnika cégünk saját SDH-gerinchálózatán, mikrohullámú összeköttetéssel vagy menedzselt bérelt vonalon keresztül valósul meg
2. IP-alapú összeköttetés
A technológia az internet-protokollt (TCP/IP) használja fel. A szolgáltatással kétirányú, IP-alapú kapcsolat biztosítható cégünk hálózata és a vállalat alközpontja között.
Díjak
Szolgáltatásunkat vállalata egyedi igényeit figyelembe véve alakítjuk ki. Ezért havidíja az egy időben használható a befelé és kifelé irányuló beszédcsatornák kapacitásának várható forgalmán és a kiépítés körülményeitől függ. A percdíjakat szintén az Ön vállalatának szokásaihoz és igényeihez alakítva állapítjuk meg.
A szolgáltatásunkkal kapcsolatos információk tájékoztató jellegűek. Amennyiben még részletesebb információra van szüksége, kérje egyedi ajánlatunkat. Hívja ügyfélmenedzserét!
Érdekli ajánlatunk? Kérjen visszahívást és kollégánk telefonon tájékoztatja!
Szakértő kollégáink a segítségére lesznek az igény felmérésben, célunk, hogy vállalkozásának leginkább megfelelő szolgáltatást nyújtsuk. Keressen minket!
Ajánlatkérés