MobilAlközpont

A MobilAlközpont szolgáltatásunkkal üzleti ügyfeleink mobiltelefon-előfizetéseiken összetett call center szolgáltatásokat vehetnek igénybe.
 

Kiknek ajánljuk?

  • Akiknek sok ügyfelük van.
  • Több telephellyel rendelkező cégeknek.
  • Áruházláncoknak, szupermarketeknek, hipermarketeknek.
  • Kis-, és nagykereskedéseknek.
  • Minden cégnek, akik alközpontot vagy IVR-t működtetnek hívásainak fogadására.

Előnyei:

  • Kiváltható a vezetékes alközpont és a vezetékes telefonok, ezzel költség takarítható meg.
  • Nincs szükség külön beruházásra, mint egy vezetékes alközpont esetén.
  • Nem amortizálódik, szemben egy vezetékes alközponttal.
  • A kollégák nincsenek helyhez kötve, mert saját mobiljukon tudják a bejövő hívásokat fogadni, és akár továbbadni azokat.
  • Egyszerű, gyors implementálási idő (4 munkanap).
  • Rugalmasabb, mint egy vezetékes alközpont (külsős szakemberek nélkül is könnyedén módosítható).

Jellemzők:

A hívásokat egy telekommunikációs szerverközpont fogadja (amelyhez az ügyfelek interneten vagy bérelt vonalon keresztül csatlakoznak). Itt történik a beérkező hívások fogadása, megválaszolása, vezérlése és hangrögzítése, illetve ezen keresztül lehetőség nyílik hívások indítására.
WEB alapú ügyintézői (központi kezelői) alkalmazás kerül telepítésre a MobilAlközpont szolgáltatás előfizetőjéhez, így mobiltelefon és (ADSL) internetes kapcsolat révén országszerte bárhol könnyedén kialakítható akár egy újabb operátori munkahely – ezzel biztosított például az állam által támogatott távmunka lehetősége is.

Az alapszolgáltatás a következőket tartalmazza:

Központi mobilszám:
A céges mobil-előfizetések egy központi mobilszámon keresztül érhetők el, így egyidejűleg akár három bejövő hívás fogadható, ezek továbbkapcsolhatók három további céges mobil-előfizetésre, valamint kezdeményezhető egyszerre két kimenő hívás is.
Egyedi üdvözlőszövegek:
A központi hívószámra beérkező hívásokat egyéni céges üdvözlőszövegek fogadhatják.
Interaktív automata menürendszer:
Az egyedi üdvözlőszövegeken kívül bármilyen egyéb tájékoztató szöveg is elhelyezhető a menüben, tehermentesítve ezzel az operátorokat. Így a leggyakrabban feltett kérdések is minimális költséggel, gyorsan, a nap 24 órájában megválaszolhatók.
Direkt mellékbeválasztás:
Amennyiben a cég központi számát hívó fél ismeri az adott mobilszámhoz tartozó rövidhívó melléket, a rendszer automatikusan a melléknek megfelelő mobilkészüléket kapcsolja.
Indirekt mellékbeválasztás:
Amennyiben a hívó fél nem ismeri a mellék számát, kérheti egy központi kezelő kapcsolását (0-s gomb), aki gondoskodik a hívás megfelelő helyre történő továbbkapcsolásáról. Az alapszolgáltatás egy operátori kezelőfelületet és egy felügyelő felületet is tartalmaz, amelynek segítségével az operátorok monitorozhatóak, módosítható a központi telefonkönyv, illetve megtekinthetőek a statisztikák.
Kapcsolási és várakoztatási zene:
A központi számra behívó ügyfelek a mobilmellékek kapcsolása közben csengetési hangjelzés helyett várakozózenét hallgathatnak.
Konferenciahívások:
Konferenciahívást indíthat a központi kezelői felület segítségével.
Munkaidőkezelés:
A rendszer támogatja a munkaidőn túl beérkező hívások kezelését is az ügyfél által meghatározott szabályok szerint.
Hívószám megjelenítése és ügyfélazonosítás:
Hívószám alapján, telefonkönyvből

Kiegészítő szolgáltatások:

Plusz operátorok egyidejű bejelentkezése: egy időben több operátor is képes hívást kezelni.
Statisztikarendszer: részletes adatok a fogadott, nem fogadott hívásokról, beszélgetések időtartamáról, ügyintézői tevékenységekről, a hívások dokumentálhatóvá és nyomon követhetővé válnak.
Központi hangposta (üzenetrögzítő): a mobil-előfizetésekhez tartozó személyes hangposta szolgáltatások mellett elérhetővé válik egy központi hangpostarendszer is.

Egyszeri díjas szolgáltatások: 

  • telefonkönyv feltöltése,
  • IVR utólagos kialakítása/módosítása, IVR utólagos hangfelmondása/feltöltése, egyedi IVR kialakítása.

Ügyféloldali kezelői felület (PC-s alkalmazás) funkciói:

  • fényképes telefonkönyv
  • gyorstárcsázó gombok
  • ügyfélre és ügyintézőre vonatkozó részletes statisztikák
  • rögzített beszélgetések visszahallgatása
  • rendszerbeállítások
  • hozzáférés-védelem
  • hívószám megjelenítés és ügyfél-azonosítás szám alapján
  • faxok lehívása és megjelenítése
  • ki- és bejövő hívások felügyelete
  • az operátorok beszélgetéseibe történő behallgatások, statisztikák lekérdezése
  • minimális hardverigény

Hangrögzítés: a rendszer támogatja a bejövő hívások hangrögzítését. Egy hónapig ezek a kliens felületén vissza is hallgathatóak

Minimális rendszerkövetelmények:

Pentium PII, 400 MHz teljesítményű processzor, 64 MB RAM, 50 MB szabad tárolókapacitás a merevlemezen, Microsoft Windows 98 vagy annál újabb Microsoft Windows operációs rendszer. A szerverközpont és a kliensek között 128 bites SSL titkosított kommunikáció zajlik, míg a beszélgetések továbbítása mobiltelefonokon keresztül valósul meg

Díjak:

A szolgáltatást minden esetben az egyedi igények figyelembe vételével alakítjuk ki. Havidíja befelé és kifelé irányuló, egy időben használható beszédcsatornák kapacitásának és várható forgalmának, illetve a  kiépítési költségek függvényében alakul.
A szolgáltatás percdíjai szintén egyedi ajánlat szerint, a cégének igényeit maximálisan figyelembe véve kerülnek kialakításra.
A szolgáltatásunkkal kapcsolatos információk tájékoztató jellegűek. Amennyiben szeretne többet megtudni az igénybevétel feltételeivel kapcsolatban, vagy még részletesebb információra van szüksége, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!

 

Érdekli ajánlatunk? Kérjen visszahívást és kollégánk telefonon tájékoztatja!

Szakértő kollégáink a segítségére lesznek az igény felmérésben, célunk, hogy vállalkozásának leginkább megfelelő szolgáltatást nyújtsuk. Keressen minket!

Ajánlatkérés