Office 365 - Felhasználók létrehozása

  1. Jelentkezzen be
    https://login.microsoftonline.com/ oldalon az e-mailben kapott admininsztrátori azonosítóval.
  2. Nyissa meg az Office 365 felügyeleti központot. Válassza a rendszergazda ikont.

    O365 login

  3. Válassza a "Felhasználók > Aktív felhasználók" elemet. Nyomja meg "+Hozzáadás" gombot.
     

    O365 aktív felhasználó


    Ekkor az alábbi ábrán látható módon megjelenik az Új felhasználói fiók létrehozása lap.
     










     

    O365 újfelhasználó


    Az Új felhasználói fiók létrehozása lapon adjon meg egy megjelenítendő és egy felhasználói nevet. A felhasználói név az Office 365-be történő bejelentkezéshez használandó. Ha több tartománnyal rendelkezik, figyeljen arra, hogy a megfelelőt válassza ki a felhasználóhoz a legördülő listában.









    Alapértelmezés szerint az Office 365 automatikusan létrehoz egy ideiglenes jelszót az illető számára. Ha azonban szeretne másik kezdeti jelszót beállítani neki, válassza a Jelszó beírása lehetőséget, és írjon be kétszer egy olyan erős jelszót, amely megfelel a fenti ábrán látható irányelveknek.

    Mivel a kezdeti jelszó mindig ideiglenes, a felhasználónak 90 napon belül meg kell változtatnia. Ha azonban azt szeretné, hogy a felhasználó az Office 365-be való első bejelentkezésekor változtassa meg a jelszót, jelölje be a Kérje meg ezt a felhasználót, hogy következő bejelentkezésekor változtassa meg a jelszavát az Outlook Web App alkalmazásban jelölőnégyzetet. 

    Amikor a felhasználó első alkalommal jelentkezik be a https://portal.office.com portálra, a rendszer a jelszó megváltoztatására kéri. 

    Jelszó elküldése e-mailben a következő címzetteknek mezőbe írja be azoknak az e-mail címét, akiknek másolatban el szeretné küldeni a felhasználó fiókadatait.   

    Ha azt szeretné, hogy ez az új Office 365-felhasználó másolatot kapjon az e-mailről, olyan e-mail címet adjon meg, amelyhez az illetőnek hozzáférése van. Ne az új Office 365-ös e-mail címére küldje az e-mailt, mivel ahhoz nem fér hozzá. 

    A rendszer az Ön e-mail címét alapértelmezés szerint felveszi, mivel Ön a rendszergazda, de azt eltávolíthatja. Akár 5 e-mail címet is megadhat, pontosvesszővel elválasztva, a fenti ábrán látható módon.
  4. Licenc hozzárendelése

    Az Office 365 Vállalati verzióban a felhasználóknak licencekkel kell rendelkezniük az Outlook, a SharePoint Online, a Lync Online és más szolgáltatások használatához. Globális vagy felhasználókezelő rendszergazdaként egyszerűen kioszthat licenceket, legyen szó akár új felhasználókról új fiókok létrehozásakor, akár a már létező fiókok felhasználóiról.
    A licencek hozzárendelésének lépéseit itt találja!