Nyissa meg az Office 365 felügyeleti központot. Válassza a rendszergazda ikont.
Válassza a "Felhasználók > Aktív felhasználók" elemet. Nyomja meg "+Hozzáadás" gombot.
Ekkor az alábbi ábrán látható módon megjelenik az Új felhasználói fiók létrehozása lap.
Az Új felhasználói fiók létrehozása lapon adjon meg egy megjelenítendő és egy felhasználói nevet. A felhasználói név az Office 365-be történő bejelentkezéshez használandó. Ha több tartománnyal rendelkezik, figyeljen arra, hogy a megfelelőt válassza ki a felhasználóhoz a legördülő listában.
Alapértelmezés szerint az Office 365 automatikusan létrehoz egy ideiglenes jelszót az illető számára. Ha azonban szeretne másik kezdeti jelszót beállítani neki, válassza a Jelszó beírása lehetőséget, és írjon be kétszer egy olyan erős jelszót, amely megfelel a fenti ábrán látható irányelveknek.
Mivel a kezdeti jelszó mindig ideiglenes, a felhasználónak 90 napon belül meg kell változtatnia. Ha azonban azt szeretné, hogy a felhasználó az Office 365-be való első bejelentkezésekor változtassa meg a jelszót, jelölje be a Kérje meg ezt a felhasználót, hogy következő bejelentkezésekor változtassa meg a jelszavát az Outlook Web App alkalmazásban jelölőnégyzetet.
Amikor a felhasználó első alkalommal jelentkezik be a https://portal.office.com portálra, a rendszer a jelszó megváltoztatására kéri.
A Jelszó elküldése e-mailben a következő címzetteknek mezőbe írja be azoknak az e-mail címét, akiknek másolatban el szeretné küldeni a felhasználó fiókadatait.
Ha azt szeretné, hogy ez az új Office 365-felhasználó másolatot kapjon az e-mailről, olyan e-mail címet adjon meg, amelyhez az illetőnek hozzáférése van. Ne az új Office 365-ös e-mail címére küldje az e-mailt, mivel ahhoz nem fér hozzá.
A rendszer az Ön e-mail címét alapértelmezés szerint felveszi, mivel Ön a rendszergazda, de azt eltávolíthatja. Akár 5 e-mail címet is megadhat, pontosvesszővel elválasztva, a fenti ábrán látható módon.
Licenc hozzárendelése
Az Office 365 Vállalati verzióban a felhasználóknak licencekkel kell rendelkezniük az Outlook, a SharePoint Online, a Lync Online és más szolgáltatások használatához. Globális vagy felhasználókezelő rendszergazdaként egyszerűen kioszthat licenceket, legyen szó akár új felhasználókról új fiókok létrehozásakor, akár a már létező fiókok felhasználóiról. A licencek hozzárendelésének lépéseit itt találja!