Apple Business Manager


Az Ön cége is Apple termékeket használ a munkavégzéshez?
Akkor az Apple Business Manager szolgáltatás Önre vár!
 

Gyors, költséghatékony és korszerű megoldást keres, mely hatékony támogatást nyújt a sikeres üzletmenethez?
Kérje a díjmentes Apple Business Manager egységes készülékbeállítás szolgáltatást eszközeire – mely ideális megoldás nagyvállalati ügyfeleink számára.

Ez a szolgáltatás egyszerűen elérhető, díjmentes, és komoly előnyöket biztosít cége számára. Gyors, költséghatékony és korszerű megoldás, mely Önnek is sokat segíthet.

  • központi, céges szintű, egységes beállítás minden készüléken;
  • gördülékeny telepítési folyamat;
  • új és már meglévő Apple készülékekre is igényelhető*;
  • Wifi és hálózatkeresés, VPN beállítások, egységes email fiók létrehozása, fájlszolgáltatások, címtárszolgáltatások, identitás kezelési megoldások;
  • ingyenes;

A szolgáltatás részleteivel kapcsolatban keresse ügyfélmenedzserét!

*csak a Yettelnél vásárolt készülékekre érvényes

Apple Business Manager

Gyakran ismételt kérdések

Az Apple Business Manager segítségével elvégezheti az Apple készülékei központi beállításait - szabályozások, házirendek, alkalmazáscsomagok.
Emellett könnyedén hozzáférést adhat alkalmazottainak az Apple szolgáltatásaihoz, beállíthatja az eszközregisztrációt, és közzé tehet alkalmazás csomagokat és szoftvereket – ráadásul minden beállítást egyetlen helyről el tud végezni.  
A szolgáltatás díjmentesen vehető igénybe, csak a normál, szolgáltatás szerinti adatforgalom esetleges díjával kell számolnia.
A beállításokat az Apple Business Manageren (https://business.apple.com) keresztül állíthatja be.  
Gördülékennyé teheti és testre szabhatja a beállítási folyamatokat az alkalmazottak számára.

Wifi és hálózatkeresés, VPN beállítások, egységes email fiók létrehozása, fájlszolgáltatások, címtárszolgáltatások, identitás kezelési megoldások.
Az Apple Business Manager segítségével könnyedén elvégezhető az iPhone, iPad, Mac és Apple TV készülékek beállításainak központi telepítése is.
Emellett könnyedén hozzáférést adhat alkalmazottainak az Apple szolgáltatásaihoz, beállíthatja az eszközregisztrációt, és közzé tehet alkalmazások csomagokat és szoftvereket – ráadásul minden beállítást egyetlen helyről el tud végezni.

Felügyelt Apple ID azonosítókat hozhat létre az alkalmazottaknak, és jogosultságokat rendelhet hozzá az informatikai csapat további tagjaihoz. Az Apple ID segítségével bármilyen Apple eszközön bejelentkezhet a fiókjaiba a tulajdonosa, ideiglenes munkamenetet hozva létre. Valamint a különböző jogosultsági szintekkel szabályozható, hogy ki milyen funkcióhoz férhet hozzá (pl.: adatok törlése egy magasabb színtű jogosultsággal érhető el).

  1. Regisztráljon az Apple-nél és a regisztráció során viszonteladóként válassza a . Ezt az Apple Business Manager oldalon teheti meg: https://business.apple.com
    A regisztráció során kapott Apple Organization ID (továbbiakban Apple azonosító) segítségével intézheti a további lépéseket.
    Amennyiben már rendelkezik Apple azonosítóval, ez kihagyható.
  2. Ezután kösse meg az AppleDEP szolgáltatási megállapodást a Yettellel az ügyfélmenedzserén keresztül, megadva a Apple azonosítóját.
  3. Amíg ez aktiválódik, az Apple Business Manager-ben beállíthatja azon szabályozásokat, házirendet, alkalmazáscsomagot, és beállításokat, melyeket a saját felhasználói Apple eszközeire kíván automatizáltan telepíteni.
  4. Ha még nem rendelkezik Apple eszközökkel, rendelhet, és kérje hozzájuk az Apple Business Manager szolgáltatást. Mi megrendeljük a készülékeket, majd a készülékek ügyfélhez kötésének és kiszállításának ideje alatt elvégzi a egységesítési folyamat során szükséges műveleteket.
  5. Ezután a készülékeket eljuttatjuk Önnek.
  6. A továbbiakban nincs más dolga, mint bekapcsolni a készülékeit majd csatlakozzon az internetre, hogy az Apple Cloudon keresztül automatikusan letöltődhessenek a beállítások. A szolgálatatás díjmentes, de a letöltéskor normál működés szerinti adatforgalmat generál, melynek lehet díjvonzata.
  7. Amennyiben már vásárolt tőlünkl Apple készülékeket, a beállítások akkor is elvégezhetőek. Ehhez először szükséges a gyári beállítások visszaállítása, majd a beállításokat követően - az internetre felkapcsolódva, az Apple Business Manager műveletek letöltődnek a telefonokra és az előkészített csomagok (policy-k, házirendek, alkalmazáscsomag) automatikusan letöltésre és telepítésre kerülnek.

A https://www.apple.com/hu/business/it/  vagy a https://business.apple.com oldalon kérhet segítséget és bővebb felvilágosítást, vagy forduljon bizalommal a Cloud support csoporthoz a +36 20 422 2224 telefonszámon.
Amennyiben további műveleteket végezne az Apple azonosítóval kapcsolatban, mely rögzítésre került a szerződésben, vagy a szolgáltatás kezelésével kapcsolatban intézkedne, kérjük írjon a  appledepsupport@yettel.hu elektronikus címre.

Ez esetben keresse ügyfélmenedzserét vagy hívja a 1799-es ügyfélszolgálati számot.

A szolgáltatás új és már meglévő Apple eszközökkel vehető igénybe, de feltétel, hogy   az eszköz operációs rendszere legalább iOS 7, MacOS X 10.9 (Mavericks), vagy tvOS 10.2 operációs rendszerrel legyen ellátva, azokat 2011.03.01-től kezdve értékesítették.
A szolgáltatást kizárólag a Yettelnél vásárolt Apple termékekre tudja igénybe venni.