A Yettel online ügyfélszolgálati oldalak használatához egyszeri SMS-kód lekérése vagy előzetes regisztráció szükséges, melyet oldalainkon keresztül néhány perc alatt elvégezhetsz.
A regisztráció a fiok.yettel.hu oldalon található Regisztráció linken keresztül végezhető el.
Online ügyfélszolgálat - Regisztráció
Az alábbi regisztrációs eseteket különböztetjük meg:
- Kártyaszintű regisztráció (amikor egy telefonszámot regisztrálsz)
- Ügyfélszintű regisztráció (amikor egy Yettel azonosítót regisztrálsz)
- Ügyfélkártya-szintű regisztráció
- Látogatói szintű regisztráció
Kártyaszintű regisztráció
Az alábbi esetekben javasoljuk a "kártyaszintű" regisztrációt, ami valójában egy telefonszám regisztrációját jelenti.
a. Egyetlen számlás előfizetéssel rendelkező ügyfeleknek;
b. Feltöltőkártyás ügyfeleknek;
c. Új Generációs Kártyás ügyfeleknek;
d. Nem tulajdonosa, csak használója az előfizetésnek (pl. céges kártyát használ);
e. Ha nem ügyfélszolgálati oldalunkat akarja böngészni, csupán az E-mail-, SMS-, vagy MMS Stúdióba szeretne belépni.
Megjegyzés: a "kártyaszintű" kifejezés „SIM-kártya szintű” jelentéssel bír, nem a kártyás és számlás (előre-, vagy utólag fizetős előfizetések) közti különbözőségre utal.
A regisztrációhoz szükséges adatok:
- Kötelezően megadandó adatok:
A regisztrációhoz mindenképpen szükséges: egy telefonszám, felhasználónév, jelszó, valamint egy létező e-mail cím.
- Nem kötelező megadni az alábbi adatokat:
A telefonszámhoz tartozó Kártyaszintű jelszó vagy Yettel azonosítót nem kötelező megadni! Ezek hiányában SMS-ben kap egy megerősítő kódot, amivel igazolni tudja magát.
Az SMS-ben érkező ellenőrző kód beírása:
Ha csak telefonszámot adsz meg a regisztrációnál, SMS-ben egy egyszeri ellenőrző kódot küldünk a megadott mobiltelefonszámra. Ezt a kódot kell megadni az oldalon megjelenő mezőben és ezzel válik véglegessé a regisztráció. Ha nem tudod a kódot megadni vagy a kód nem helyes, a regisztráció nem aktiválódik, de később bármikor újra kezdhető.
A regisztráció típusai és azok jogosultságai:
- A kártyaszintű regisztrációval Számlás / Kártyás / Új Generációs Kártyás / Kiemelt Ügyfélként kerül be rendszerünkbe.
- Ha többkártyás Ügyfél egyik telefonszámaként lett regisztrálva, akkor Ügyfélszámhoz tartozó számlás Előfizető a regisztráció típusa, némely esetben, ha kiemelt Ügyfél a regisztrált, Kiemelt Ügyfél.
Számlás és kártyás regisztrációval elérhető funkciók:
- Online alapinformációk
- Vásárlás (online megrendelés)
- Számlázási (levelezési) beállítások
- Kártyaszintű jelszó módosítása
- Ügyfélkapcsolati űrlapok
- Egyenleginformáció (kártyás ügyfeleknek egyenlegfeltöltés is)
- Hívásrészletezés
- Mobilvásárlás beállítása (totó-lottó, autópályamatrica, stb.)
- Titkosítási beállítások
- Szolgáltatás-manipuláció
- Számlainformáció és -befizetés
- Tarifacsomag információk
Új Generációs kártyás regisztrációval elérhető funkciók:
- Yettel fiók alapinformációk
- Ügyfélszintű jelszó módosítása
- Vásárlás (online megrendelés)
- Számlázási (levelezési) beállítások
- Kártyaszintű jelszó módosítása
- Ügyfélkapcsolati űrlapok
- Egyenleginformáció és egyenlegfeltöltés
- Mobilvásárlás beállítása (totó-lottó, autópályamatrica, stb.)
- Befizetések listája
- Titkosítási beállítások
- Szolgáltatás manipuláció
- Előfizetések listája
- Számlainformáció és -befizetés
- Tarifacsomag információk
Ügyfélszámhoz tartozó számlás Előfizető regisztrációval elérhető funkciók
Nincs semmilyen profilja, az Ügyfélszinten regisztrált felhasználó kell, hogy kiosszon neki egy profilt, ugyanis amennyiben a Yettel azonosító alatt több előfizetés is van, akkor már többkártyás Ügyfélről beszélhetünk. Ez esetben a kártyaszinten regisztrálónak nem lesznek jogai, amíg azt az Ügyfélszinten regisztrált felhasználó ki nem osztja számára.
Ügyfélszintű regisztráció
Az ügyfélszintű regisztrációt azon ügyfeleinknek ajánljuk, akiknek:
- több telefonszám van a birtokukban egy Yettel azonosító alatt;
- továbbá rendelkeznek Ügyfélszintű jelszóval.
A sikeres regisztráció esetei
Opcionálisan megadandó adatok: | Kötelezően megadandó adatok: |
---|---|
1. Telefonszám + Yettel azonosító + Ügyfélszintű jelszó | Belépéshez szükséges felhasználónév és jelszó, valamint e-mail cím |
2. Yettel azonosító + Ügyfélszintű jelszó |
A megadott telefonszám az értesítési telefonszám lesz ez esetben. Amennyiben telefonszámodat nem adtad meg regisztrációkor, a későbbiek folyamán a Beállítások / Felhasználói adatok oldalon ezt bármikor megteheted.
Ügyfélszinten regisztrálva az ügyfélszám alá tartozó összes előfizetéssel (kártyával) kapcsolatosan el lehet járni, valamint lehetőség van meghatározni, hogy az ügyfélszám alá tartozó előfizetések – ha azok kártyaszinten is regisztráltak - milyen jogokkal rendelkezzenek, azaz jogosultságokat lehet kiosztani az alacsonyabb jogosultsági szinten lévő felhasználók számára (pl. cég esetén a dolgozók számára).
A regisztrációval elérhető jogosultságok
Az ügyfélszinten beregisztrált előfizetés Ügyfélszintű felhasználóként kerül be a Yettel rendszerébe.
Alapértelmezett profil: Ügyintézői profil
- Yettel alapinformációk
- Ügyfélszintű jelszó módosítása
- Vásárlás (online megrendelés)
- Számlázási (Levelezési) beállítások
- Kártyaszintű jelszó módosítása
- Ügyfélkapcsolati űrlapok
- Egyenleginformáció és egyenlegfeltöltés
- Egyenleginformáció
- Hívásrészletezés Jogosultságok beállítása
- Mobilvásárlás beállítása
- MobiTrend adminisztrációs jogosultság
- Titkosítási beállítások
- Szolgáltatás-manipuláció
- Előfizetések listája
- Számlainformáció és -befizetés
- Tarifacsomag-információk
Kiosztható jogosultságok / profilok
A regisztrációval, illetve az ezzel járó Ügyintézői profillal a többi felhasználónak az alábbi profilokat oszthatja ki (a sajátját nem változtathatja):
- Ügyintézői profil: Teljes körű tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
- Vezetői profil: Teljes körű tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
- Bővített profil: Teljes körű tartalmi, korlátozott funkcionális elérést biztosító profil
- Alapbeállítás profil: Korlátozott tartalmi, korlátozott funkcionális elérést biztosító profil
- Korlátozott profil: Korlátozott tartalmi, korlátozott funkcionális elérést biztosító profil
- Egyéb CTN: Csak az ügyfélkapcsolati űrlap, és a MobiTrend adminisztrációs jog él.
- Profil 7-8-9: Mint Egyéb CTN
A felsorolt profilok alapértelmezett tulajdonságai adják a fenti funkcionalitást, ezek a Felhasználó által szabadon módosíthatók.
A regisztrációval elérhető jogosultságok
Az ügyfélkártya-szinten beregisztrált előfizetés Üzleti ügyfélkártyaként kerül be a Yettel rendszerébe.
Alapértelmezett profilként az ún. Ügyintézői profil-t kapja meg:
- Yettel alapinformációk
- Ügyfélszintű jelszó módosítása
- Vásárlás (online megrendelés)
- Számlázási (Levelezési) beállítások
- Kártyaszintű jelszó módosítása
- Ügyfélkapcsolati űrlapok
- SMS-WAP Telefonkönyv kezelés
- Hívásrészletezés
- Jogosultságok beállítása
- Limitbeállítás
- Mobil vásárlás beállítása
- Titkosítási beállítások
- Szolgáltatás manipuláció
- Előfizetések listája
Kiosztható jogosultságok / profilok
A regisztrációval, illetve az ezzel járó Ügyintézői profillal a többi Felhasználónak az alábbi profilokat oszthatja ki (a sajátját nem változtathatja):
- Ügyintézői profil: Teljes körű tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
- Ügyfélkártya profil: Teljes körű tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
- Bővített profil: Bővített tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
- Alapbeállítás profil: Korlátozott tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
- Felhasználói profil: Teljes körű tartalmi, korlátozott funkcionális elérést biztosító profil
- Dolgozói profil: Funkcionális elérést biztosító profil
- Profil 6-7-8-9: Szabadon paraméterezhető profil
Látogatói szintű regisztráció
Kinek ajánljuk és kit nevezünk regisztrált látogatónak?
- akik nem Yettel telefonszámmal regisztrálnak;
- akik nem aktív Yettel telefonszámmal regisztrálnak;
- akik nem adnak meg sem Yettel azonosítót, sem telefonszámot;
- akik a regisztrációjukat nem törölték, de már nem Yettel ügyfelek.
Hogyan történik egy „látogatói” regisztráció?
Opcionálisan megadandó adatok: | Kötelezően megadandó adatok: |
---|---|
1. Nem aktív Yettel telefonszám | A Yettel internetes ügyfélszolgálatba való belépéshez szükséges felhasználónév és jelszó, valamint e-mail cím |
2. Nem Yettel telefonszám | |
3. Még élő regisztráció, de már nem Yettel ügyfél | |
3. Nem ad meg semmilyen adatot |
Figyelem! A megadott e-mail címre egy 9 számjegyből álló megerősítő kódot küldünk ki, melyet 20 percen belül kell beírni a felületen megjelenő mezőbe.
Mit érnek el a regisztrált látogatók?
- Beállítások oldal
- Ha volt Elektronikus számla szolgáltatás, akkor a Számlázási információk oldalról letöltheti a számlákat 8 évre visszamenőleg
BELÉPÉS
A Yettel internetes ügyfélszolgálati oldal használata regisztrációhoz kötött, így az oldalakra való belépés csak annak elvégzése után lehetséges.
Ha többszöri próbálkozásra is sikertelen a belépés (például hibásan megadott jelszó miatt), a rendszer bizonyos ideig zárolja a felhasználói nevet, és csak annak letelte után próbálkozhat újra. Erre biztonsági okokból, a visszaélések kiküszöbölése miatt van szükség.
Előfordulhat, hogy azért nem tudsz belépni, mert belépési neved le van tiltva. Ilyenkor vagy megvárod, amíg a letiltás véget nem ér, vagy Yettel ügyfélszolgálatunkon keresztül kérheted a letiltás okának ellenőrzését, illetve a letiltás feloldását.
Hogyan léphetsz be? Mi a folyamat?
1. Nyisd meg az fiok.yettel.hu oldalt.
2. A jobb oldalon található belépési panelben található a felhasználónév és jelszó mező. A felhasználónevet a felső mezőbe kell beírni.
3. A jelszót az alsó mezőbe kell írni.
4. Meg kell nyomni a „Belépés” gombot
Sikeres belépés után az online ügyfélszolgálati oldalra érkezel. A navigációban a felső és a bal oldali menüpontok szolgálnak segítségül. A felső menüsor mindig látható, amíg a bal oldali menüsor dinamikusan változik kiválasztott főmenü szerint.
A bal oldali menükről
A bal oldali menüben elérhető funkciók nagymértékben függnek attól, hogy milyen szintű regisztrációt hajtottál végre. (ellenőrzése: Beállítások / Felhasználói adatok). Amennyiben valamely menü nem található vagy egyáltalán nincs oldalsó menü, akkor célszerű felvennie a kapcsolatot a Yettel internetes ügyfélszolgálat felületét kezelő személlyel, aki a jogosultságokat osztja; ő adhat jogot egy-egy funkcióhoz (amely az oldalsó menükben megjelenik).
Amennyiben Ön egykártyás, kártyaszinten regisztrált ügyfélként nem látja a bal oldali menüket, akkor elsőként ellenőrizze telefonszámát a Beállítások / Felhasználói adatok oldalon. Ha a telefonszámod nem megerősített, kérjük hitelesítsd azt vagy regisztrálj újra.
Elfelejtetted belépési adataidat?
Amennyiben elfelejtetted felhasználói nevedet vagy jelszavadat, azokat az "Elfelejtett jelszó" menüpontban kérdezheted le. A regisztráció típusától függően több adatot is meg kell adnod.
Amennyiben a felhasználónév- és/vagy jelszólekérés sikertelen, mert a kért adatokat nem tudod biztosítani, akkor a regisztrációt töröltetni kell Yettel telefonos ügyfélszolgálatunkon. Fontos, hogy a törlés során nem a Yettel által tárolt adataid, illetve szolgáltatásaid, ill. az azokkal kapcsolatos információk törlődnek, csupán az ezekhez való hozzáférésed szűnik meg. Ezt a hozzáférést egy újabb regisztrálással - amelyet ekkor meg is kell tenni - ismét visszaszerezheted.
Regisztrációdtól függően az alábbi lehetőségeid vannak:
Elfelejtetted jelszavad vagy felhasználói neved
Amennyiben Kártyaszintű regisztrációval rendelkezel, ebben a menüpontban tudod elfelejtett felhasználói neved és jelszavad lekérni. A felületen meg kell adni azt a telefonszámot, amelyre regisztráltál, majd az „OK” gomb megnyomása után SMS-ben elküldjük a megadott telefonszámra a belépéshez szükséges felhasználói nevet és jelszót.
Elfelejtetted Ügyfélszintű regisztrációdhoz tartozó jelszavad:
Amennyiben Ügyfélszintű regisztrációval rendelkezel, és elfelejtetted a jelszavad, de emlékszel a Yettel felhasználói nevedre, akkor ebben a menüpontban ÚJ jelszót tudsz megadni a regisztrációdhoz.
Az új jelszó megadásához a következők szükségesek:
- Számlázási azonosító (korábbi Ügyfélszám) vagy Yettel azonosító
- Számlázási jelszó vagy Ügyfélszintű jelszó.
Elfelejtetted Ügyfélszintű regisztrációdhoz tartozó felhasználói neved:
Amennyiben Ügyfélszintű regisztrációval rendelkezel, és elfelejtetted a felhasználói neved, akkor ebben a menüpontban tudsz ÚJ felhasználói nevet megadni.
Az új felhasználói név megadásához a következők szükségesek:
- Számlázási azonosító (korábbi Ügyfélszám) vagy Yettel azonosító
- Yettel jelszó
Elfelejtetted az Ügyfélszintű regisztrációdhoz tartozó összes adatot:
Amennyiben Ügyfélszintű regisztrációval rendelkezel, és elfelejtetted Yettel internetes ügyfélszolgálathoz tartozó felhasználói neved és jelszavad, akkor ebben a menüpontban tudsz ÚJ felhasználói nevet és jelszót megadni.
Az új felhasználói név megadásához a következők szükségesek:
- Számlázási azonosító (korábbi Ügyfélszám) vagy Yettel azonosító
- Számlázási jelszó vagy Ügyfélszintű jelszó
Elfelejtetted Ügyfélkártyádhoz tartozó PIN kódot:
Üzleti ügyfeleink, akik Ügyfélkártya-szintű regisztrációval rendelkeznek, ebben a menüpontban tudnak ÚJ PIN kódot megadni a kártyájukhoz.
Az új PIN kód megadásához a következők szükségesek:
- Ügyfélkártya száma
- E-mail cím
- E-mail cím
- Telefonszám (opcionális)
- Csak akkor érdemes kitölteni ezt a mezőt, ha az ügyfélkártya regisztrációjakor is meg volt adva a telefonszám.
- Ha kitöltötted ezt a mezőt, erre a számra, ha nem, az e-mail címre küldjük az ellenőrző kódot.
Nem Yettel Előfizetőként regisztráltál és elfelejtetted jelszavad:
Regisztrált látogatóként ebben a menüpontban tudsz új jelszót lekérni, amelyet a regisztrációkor megadott e-mail címre küldünk ki.