A kampány fő koncepciója, hogy hősök vagy sztárok helyett mindennapi emberek szerepelnek benne, a mindennapok részét jelentő, mégis meghökkentő helyzetekben. A reklámfilmekben a forgatókönyv alapján összeállított jelenetek mellett spontán felvett utcai pillanatok, és az egyik szereplő korábban rögzített saját okostelefonos videója is helyet kapott. Ez az alkotói szabadság elősegítette, hogy a korlátlan mobilinternetezés nyújtotta szabadságérzést hatékonyan fejezzék ki a reklámok, és még emberközelibbé tegyék Telenor márkát a nézők és az ügyfelek számára.
A forgatási helyszínek kiválasztásában fontos szempont volt, hogy a környezethez vagy az általa sugallt életérzéshez a nézők többségének legyen valamilyen pozitív érzelmi kötődése. Az egyes jelenetek így például a Balatonnál vagy éppen a főváros jellegzetes pontjain születtek. A tévés kampány elemei két pilléren állnak: elsőként a 60 másodperces spotokat sugározzák a csatornák, amelyek 47 különböző élethelyzetet mutat be, és mindegyik az átalakult kommunikációs szokásokra utalnak. Az imázsfilmet egy héttel később rövidebb, 30 másodperces spotok váltják fel a Telenor Hello Data díjcsomagot bemutató konkrét üzenetekkel.
„Egy, a maga nemében egyedülálló termék vagy szolgáltatás piacra való bevezetése igazán különleges lehetőséget jelent. Külön öröm, amikor változtathatunk a korábbi kampányainkban használt kommunikációs stíluson. Ezúttal az volt a célunk, hogy bemutassuk, mit jelent a korlátlanság valójában, ehhez pedig olyan hétköznapi történeteket kerestünk, amelyek a tévében meglepőek, de a valóságban megtörténtek, vagy megtörténhetnek.” - mondta el Civin Péter, aki március közepe óta tölti be a Telenor marketingkommunikációs igazgatói posztját.
Modellek vagy színészek által alakított karakterek helyett valódi személyiségek láthatók a Telenor Hello Datát népszerűsítő óriásplakátokon is. Két ütemben összesen nyolc karaktert ismerhet meg a nagyközönség – mindennapiságuk mellett mindegyikük nagyon érdekes személyiség, saját történetekkel, megtestesítve a korlátlanságot, amelyről akár egy telekommunikációs cég is példát vehet.
Lukoviczki Réka fotómodell például autóbalesetét követően, lábprotézissel is folytatja modell karrierjét, Fülöp Enikő pedig elszántsága révén vált breaktáncosból hivatásos, profi kaszkadőrré. A reklámokban felbukkanó szakállas testépítő és amerikai focicsapatban sportoló férfi, dr. Gődény György a mindennapjaiban gyógyszerészként, saját patikájában dolgozik, míg a karjain több tucat tetoválást viselő egykori rocker, “Gepárd” – vagyis Herczeg Csaba – ma már mesterfodrászként dolgozik, és négy gyerek büszke apukája.
A karakterek történetének bővebb kibontásához az óriásplakátok mellett a nyolc szereplőről a Telenor közösségi csatornáin a későbbiekben újabb videókat és információkat oszt meg a Telenor Hello Data online reklámkampányában, valamint a díjcsomag megvásárlására ösztönző ajánlatok mellett a bannereken is felbukkannak majd a szereplők történetei.
Az új film és a kampányhoz kapcsolódó videók az alábbi linken érhetők el: http://bit.ly/Telenor_Hungary_Youtube