A Telenor a tájékoztató SMS-ek terjedelmi korlátait figyelembe véve minden alkalommal igyekszik a lehető legteljesebb információt megadni ügyfeleinek. A jogszabályi megfelelés kiemelten fontos számunkra, ezért a kiküldött SMS-ek szövegét a hatóság észrevételeinek megfelelően még a kampány során korrigáltuk. A Versenyhivatal határozatát jelenleg vizsgáljuk, ezt követően döntünk a lehetséges jogi lépésekről.
A Telenor álláspontja a Gazdasági Versenyhivatal döntésével kapcsolatban
A Telenor figyelemmel és felelősséggel fogadta a Gazdaság Versenyhivatal döntését, melyben a hivatal kifogásolta, hogy a Telenor a számlás és kártyás ügyfeleinek küldött, mobil internet adatjegyek használatát népszerűsítő SMS üzenetei nem tartalmaztak minden lényeges információt az előfizetők tájékoztatására. A Gazdasági Versenyhivatal 15 millió forintos bírságot rótt ki a szolgáltatóra. A GVH kifogásolta, hogy nem szerepelt az SMS-ekben, hogy a megrendelt adatjegyek az aktuális számlázási ciklus végéig érhetők el, illetve egy esetben nem volt egyértelmű, hogy egyszeri vagy megújuló adatjegyről van szó.